2017-03-27, 19:04
Medlem
Tänkte köra en snabbdiet med Fairing complete diet. Behöver droppa av mig några kilon nu innan jag åker på semester.
Tänkte träna på morgonen (som jag alltid gör) äter frukost som består av 3ägg och 250g kvarg naturell.
Till lunch ersätter jag med en shake och likaså middagen. Köra detta i 12 dagar. Och sedan smyga in måltiderna successivt.
Någon som har erfarenhet av Fairing complete diet? Och vad har ni fått för resultat?
Citera
2017-03-27, 20:15
Medlem
Det handlar ju bara om kalorierna. Vilket underskott får du per dag med denna diet? Superlätt att se hur många fram fett i veckan du tappar utan att ens behöva testa den först.

Fairing; är inte det ett kosttillskottsföretag förresten?
Citera
2017-03-27, 20:27
Medlem
jpettersson1991s avatar
Som ovan skrev så handlar det om kaloriunderskott. Vilket du troligtvis hamnar på om du äter frukost och sedan byter ut lunch/middag mot en måltidsersättning. Så ja, du kommer gå ner i vikt under dessa 12 dagar. Sen vad du får för resultat av detta går inte att svara på, du nämnde ju inte din nuvarande vikt eller liknande.

För att svara MRZnr1 så stämmer det att Fairing är ett kosttillskottsföretag.
Citera
2017-03-28, 09:15
Medlem
Barbamonks avatar
Skit i kosttillskottet och ät en gång per dag istället tills du ska iväg på semester. Det kommer garanterat hjälpa dig gå ner i vikt.
Citera
2017-03-28, 10:19
Medlem
jpettersson1991s avatar
Underskottet av kalorier är viktigare än måltidsfrekvensen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in