Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-07-25, 22:57
  #25
Medlem
Traashs avatar
Jag drar dit med ett rätt stort kompisgäng, vi blir väl runt 10, sen känner vi ytterligare 10-20 som drar dit. Kommer bli episkt!

Fråga till er som varit där: Hur lätt är det att hitta röka? När jag googlar menar vissa att det är enkelt och andra skriver att det är rätt svårt att hitta. Man vill ju ha så man klarar sig hela veckan.
Citera
2017-07-26, 19:24
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte1777
Vi är 3st som flyger ifrån Arlanda den 29:e och anländer på förmiddagen.
Sen så stannar vi en natt i Budapest och åker kommunalt till Ozora på morgonen efter

Vilken dag åker du ifrån Budapest till Ozora?

Skrev fel, vi flyger den 30:e och åker ner till Ozora dagen efter :3


Citat:
Ursprungligen postat av Traash
Jag drar dit med ett rätt stort kompisgäng, vi blir väl runt 10, sen känner vi ytterligare 10-20 som drar dit. Kommer bli episkt!

Fråga till er som varit där: Hur lätt är det att hitta röka? När jag googlar menar vissa att det är enkelt och andra skriver att det är rätt svårt att hitta. Man vill ju ha så man klarar sig hela veckan.

Var på Ozora 2015, en av mina vänners vänner försökte få tag i lite. Det var många som hade, men ingen ville sälja. Han lyckades få tag i typ en femma två-tre dagar innan vi skulle dra hem.
Så.. Lycka till med letandet
Citera
2017-07-31, 11:45
  #27
Medlem
Någon mer som tar bussen ner idag vid 01 inatt från Budapest till Ozora?

Hur som, ses där folks!
Citera
2017-08-09, 14:43
  #28
Medlem
rosenqvists avatar
WOW säger jag bara, bästa 8 dagarna i mitt liv. Utan tvekan.

Vilken upplevelse. Tycker att 1200 Mics, Digoa och Ajja körde de bästa seten, sedan blev jag även sinnessjukt imponerad utav Novelty Engine.
Citera
2017-08-18, 13:02
  #29
Medlem
We2Sexys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonte1777


Var på Ozora 2015, en av mina vänners vänner försökte få tag i lite. Det var många som hade, men ingen ville sälja. Han lyckades få tag i typ en femma två-tre dagar innan vi skulle dra hem.
Så.. Lycka till med letandet

Hmm var också där 2015 men hade inga problem att lösa röka. Iaf inte hasch, grönt var svårare och framförallt dyrare. Nån tjomme som ville sälja 5g för 90€. Detta året fanns det bra mycket mer grönt tycker jag.

2015 hittade jag inget tjack alls men detta året så fanns det mer. Jävlar vilken räddning det var vissa dagar då man var helt slut och värmen nästan slog ut en.

Vad tyckte du (även ni som varit där innan) om årets upplaga? Tycker man har hört ganska blandat om folks upplevelser. Jag tycker personligen att det var lite väl hög fylla på många, speciellt fransmännen. Och så var det skräpigare.

Men jag hade as bra varje dag, klarade av värmen bättre än jag trodde (länge leve vatten, resorb och tjack) och fick ordentligt med sömn varje dag tack vare hängmattan jag hade med mig.

Sen, någon som kan tipsa om en nice lite mindre festival till nästa år? Nu har jag varit på Ozora två gånger och en gång på Boom. Båda är ju fantastiska på sitt sätt men också väldigt stora. Så om det inte blir Boom nästa år så funderar jag på att ta en liten mindre festival på kanske 3 000-6 000 besökare istället för 30 000.
Citera
2019-07-11, 13:00
  #30
Medlem
albert666s avatar
nån som vet nåt bra boende så nära man kan?
ska ner i år och hoppar gärna över det svettiga tältet

tack på förhand

abbe
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback