2018-10-26, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av largeinlife
Letade efter lösning för DN med chrome eller Vivaldi som jag använder.

Nedan fungerar i dagsläget.

https://github.com/iamadamdev/bypass-paywalls-chrome
Citat:
Ursprungligen postat av Eikidu
Inte längre

Tack så mycket largeinlife. Funkar gott och väl för mig åtminstone.
Citera
2018-10-26, 07:47
Medlem
Returpappers avatar
Jag har ingen lust att läsa mer av smörjan de skriver i DN. Passar utmärkt att läsa rubrikerna som nyhetsinformation. Tack DN för att er omaskerade propaganda inte är mer lättillgänglig.
Citera
2018-10-27, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eikidu
Inte längre

Den fungerar på DN för mig iaf. Ngn som har en lösning på SvD
Citera
2018-10-27, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peter810
Den fungerar på DN för mig iaf. Ngn som har en lösning på SvD

Installerade nu när jag hittade den här tråden. Första länken jag testade fungerade men inget mer sedan.. Provat starta om Chrome, får varningen men DN.se tjurar.
Citera
2019-04-05, 17:11
Medlem
Svartskäggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av largeinlife
Letade efter lösning för DN med chrome eller Vivaldi som jag använder.

Nedan fungerar i dagsläget.

https://github.com/iamadamdev/bypass-paywalls-chrome
Jag testade den nu. Den funkar inte på DN.
Citera
2019-06-10, 18:44
Medlem
Kespos avatar
Går det komma runt Aftonbladets betalvägg? Tycker det kan vara intressant att läsa artiklar i samband med Sveriges matcher, men inte tillräckligt för att betala för det. Speciellt inte nu när det kostar 80 spänn i månaden. Kommer ihåg att man kunde betala med en krona förr, vilket är ungefär så mycket jag varit villig att betala tidigare, men det alternativet har försvunnit.
Citera
2019-06-10, 19:28
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kespo
Går det komma runt Aftonbladets betalvägg? Tycker det kan vara intressant att läsa artiklar i samband med Sveriges matcher, men inte tillräckligt för att betala för det. Speciellt inte nu när det kostar 80 spänn i månaden. Kommer ihåg att man kunde betala med en krona förr, vilket är ungefär så mycket jag varit villig att betala tidigare, men det alternativet har försvunnit.

Aftonbladet fungerar inte på samma sätt då du måste vara inloggad för att läsa plus artiklar
Citera
2020-08-15, 00:55
Medlem
HLM28100s avatar
Har vi någon smart person har några lösningar på detta med betalväggar, hur man kan komma förbi dessa utan att betala. Jag kan tänka mig att man inte blockar annonser om man kan läsa hela tidningarna, lite intäkt kan man ge dom!

Sheriffen i Skåne
Citera
2020-08-15, 01:00
Medlem
Det är bara skurkar som inte betalar, kom igen, ni vill läsa för det är bra, skaffa abonnemang!
Citera
2021-06-05, 22:04
Medlem
https://addons.mozilla.org/sv-SE/fir...aywalls-clean/

Denna fungerar för mig.
Citera
2023-04-01, 11:34
Medlem
jools75s avatar
DN brukade ha gratis erbjudanden för några månader. vet någon on DN har en ny policy där dessa inte längre ges? Ja, det går att kringgå betalväggen med 12ft t.ex. men då kan man inte kommentera (och rätta DN:s fel)
Citera
2023-04-01, 11:54
Medlem
Sonny00s avatar
Jag tog en digital prenumeration på DN för 25 kr/månad för ett tag sedan. Det motsvarar värdet av att läsa den rätt väl tycker jag. Strax innan de höjer till normalt pris säger jag upp den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in