Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-25, 02:28
  #121
Medlem
Detta var det sjukaste jag läst på länge, visste att f! hade mkt idioti för sig men så här mycket trodde jag aldrig Att dem fått en invandrare som partiledare tror jag inte kommer ge dem så mkt mer röster som tur är
Citera
2017-03-25, 08:03
  #122
Medlem
sk33s avatar
Angående hudfärgen på partiledare borde det vara irrelevant, däremot skulle det vara intressant att veta om hon har dubbla medborgarskap. Det är tveksamt om man ska kunna sitta i riksdagen med dubbla medborgarskap (menar jag alltså), och ministerposter än mer tveksamt. (Just ministerposter lär väl inte vara aktuellt här dock)

Jag är väl egentligen lite förvånad över att Schyman så kategoriskt tar avstånd från våld, jag antar att hon inte direkt har Che Guevara eller Fidel Castro på väggen längre.
Citera
2017-03-25, 09:25
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Även SD harvade ju på låga siffror under riksdagsspärren i början och se hur stora de är nu.

Om F! skulle bli lika stora som SD finns det inget Sverige kvar.

Inget försvar och öppna gränser. Jamen tjena.
Citera
2017-03-25, 10:21
  #124
Medlem
Utmärkt. Om alla idioter, feminister, islamister och annat slödder samlas i ett och samma parti slipper vi den infiltrationen som gjorts av dessa grupper i de andra partierna, typ centern.

De är så stolliga, att jag tror de kommer roa oss alla framöver. Kommer Gudrun få mer pengar som hon kan bränna upp till Valborg?
Citera
2017-03-25, 11:09
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Detta var det sjukaste jag läst på länge, visste att f! hade mkt idioti för sig men så här mycket trodde jag aldrig Att dem fått en invandrare som partiledare tror jag inte kommer ge dem så mkt mer röster som tur är

Är väl inget nytt för det partiet. Den kriminella zigenskan Soraya Post sitter ju på FI:s mandat i europaparlamentet.
Citera
2017-03-25, 11:28
  #126
Medlem
Det är hög tid för en rasifierad partiledare i Sveriges lagstiftande församling.

Dagens partiledare speglar inte Sverige.
Citera
2017-03-25, 11:58
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StayupsBehind
Det verkar finnas lite hopp för Sverige trots alla rasister.

Borde fler partier integrera sig och följa i FIs fotspår för att påskynda integrationen?

EDIT: Fått PM om att Reinfeldt var Sveriges förste svarta partiledare men han var inte född utomlands.

Valvinnarprofilfråga?http://www.dn.se/nyheter/politik/kaw...-partiledaren/
Är det där George Soros på din avatar? Och Reinfeldt var väl fan blåögd? Han kallas för 'negern' för att en avlägsen släkting var vit.
Citera
2017-03-25, 12:07
  #128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Hotten totten verka vara lite dum i huvudet, hon vill inte utvisa kriminella invandrare. Hur kan man som politiker 2017 ens tycka att människor som har begått brott skall få stanna i sverige, värdegrunden failar duktig där.

Slogs man för kvinnors rättigheter, då skall man kräva att alla våldtäksmän som inte svenska medborgare skall deporteras på dagen utan med hänsyn vad som väntas i hemlandet.

En våldtäksman har förlorat sitt männsiskorvärde, så det är sjuka värderingar som ligger bakom att man vill hålla en sån skräpmänniska ens vid liv.

I Gudruns gamla parti VPK, så extraknäckte 70% för KGB och resten för STASI, så man förstår att kommunistsvinen vill begränsa sveriges försvars förmåga.



Hon är en anti-vit kommunist och som alla andra kommunister vill hon utnyttja kriminella för att terrorisera befolkningen. Kriminella vita män hade hon mer en gärna utvisat ur sitt Afrika där hon hör hemma. Lustigt hur många icke svenska namn det det är på listan över dem som föreslagits som ny partiledare för partiet, kan inte hitta ett enda svenskt namn. Bara en massa konstiga icke germanska namn, vad gör dem här kvinnorna i Sverige.
__________________
Senast redigerad av botolf 2017-03-25 kl. 12:09.
Citera
2017-03-25, 12:07
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Det är hög tid för en rasifierad partiledare i Sveriges lagstiftande församling.

Dagens partiledare speglar inte Sverige.

Hon rasifierar sig själv. Du med verkar det som. Är du rasist?

Men inom vilka fler områden är ras relevant? Ni verkar ju tycka det är oväsentligt när vi påtalar överrepresentationen inom brott? Inom media?
Citera
2017-03-25, 12:17
  #130
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Kommer blir lika bra som en av Sydafrikas vita partiledare antar jag... vad hette den bästa?

Ja Frederik Willem de Klerk...

Han tillfredsställde de vita först och främst (tills det sket sig)...
Nu hör det till saken att de klerk var en boer. Han tillhörde den huvudsakligen holländska folkgruppen som var bosatta i Sydafrika från slutet av 1600-talet. Det finns flera svarta sydafrikanska folkgrupper som anlände till området, som nu utgör Sydafrika, senare än boerna. Så vad var det för villfarelse som du nu ville sprida i tråden? Ser du ingen skillnad på den situation som diskuteras här?
Citera
2017-03-25, 12:55
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Något OT så står väl Uganda för en av de mera radikala etniska rensningarna när Idi Amin på 70-talet "över natten" körde iväg alla indier.

https://en.wikipedia.org/wiki/Expuls...ns_from_Uganda

Det var rasistiskt så det räckte till och blev över. Men tyvärr för ugandierna var det ett skott i foten, för indierna stod för en stor del av ekonomin.



http://www.monitor.co.ug/SpecialRepo...x8z/index.html



Jag kan inte se några likheter med dagens svenska situation.

Vi får då hoppas att FI arbetar för att göra Uganda mångkulturellt igen.
Eller gäller agendan enbart för Sverige.
Citera
2017-03-25, 13:01
  #132
Avstängd
53280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av botolf
Hon är en anti-vit kommunist och som alla andra kommunister vill hon utnyttja kriminella för att terrorisera befolkningen. Kriminella vita män hade hon mer en gärna utvisat ur sitt Afrika där hon hör hemma. Lustigt hur många icke svenska namn det det är på listan över dem som föreslagits som ny partiledare för partiet, kan inte hitta ett enda svenskt namn. Bara en massa konstiga icke germanska namn, vad gör dem här kvinnorna i Sverige.

Kommunisterna stora Kamrat Stalin var bankrånare innan han blev massmördare , så äpplet faller inte så lågt ifrån trädet kan man anta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback