2018-01-24, 03:00
Medlem
HasseBanans avatar
Estrellas salta pinnar är de godaste. Köpte en ask för någora veckor sedan och fick ljuva barndomsminnen av smaken. Men så är jag också typen som gillar lättsaltade chips, tycker om "naturella" smaker.
Citera
2018-07-26, 14:08
Medlem
Va? Salta pinnar är ju helt värdelösa i min smak. Trodde dem bara fanns som tidsfördriv och dekoration. Intressant att det finns de som tycker om dem.
Citera
2018-07-27, 12:27
Medlem
Rebali179s avatar
Vedervärdigt! Det och riskakor...
Citera
2018-08-30, 19:05
Medlem
Opportunitiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Vedervärdigt! Det och riskakor...

Detta du nyss skrivit måste en vis man en gång uttryckt 😉
Citera
2018-12-03, 16:57
Medlem
LenaMellins avatar
Vem fan köper salta pinnar?

Vad är det för psykiskt skadade människor som äter, eller för den delen KÖPER salta pinnar? Alltså frivilligt lägger pengar på en så genomvidrig produkt? Kan någon förklara detta för mig? Finns väl ingen normal människa med funktionsdugliga smaklökar som tycker om smaken? Salta pinnar har inget existensberättigande med det stora utbud av andra tilltugg som finns utan att smaka salt dammig kartong.
Citera
2018-12-03, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LenaMellin
Vad är det för psykiskt skadade människor som äter, eller för den delen KÖPER salta pinnar? Alltså frivilligt lägger pengar på en så genomvidrig produkt? Kan någon förklara detta för mig? Finns väl ingen normal människa med funktionsdugliga smaklökar som tycker om smaken? Salta pinnar har inget existensberättigande med det stora utbud av andra tilltugg som finns utan att smaka salt dammig kartong.
Det är väl ett utmärkt tilltugg att knapra på eftersom det smakar så pass illa att man inte vräker i sig det. Vem vill bli tjock liksom.
Citera
2018-12-03, 17:02
Medlem
jack.danielss avatar
Är inget fel att tugga på gamla klassiker, istället för att köpa den senaste chipssorten smaksatt med spenat och ginger! Eller vad de nu hittar på för smaker.
Citera
2018-12-03, 17:04
Medlem
toppistripps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Det är väl ett utmärkt tilltugg att knapra på eftersom det smakar så pass illa att man inte vräker i sig det. Vem vill bli tjock liksom.
hahaha så sant som det är sagt asså!
Citera
2018-12-03, 17:05
Medlem
toppistripps avatar
Ha lite dipp till så blir det inte lika torrt
Citera
2018-12-03, 17:05
Medlem
0.39s avatar
Vidrigt tilltugg. Standard på mässor, möten och dylika tillställningar.
Citera
2018-12-03, 17:06
Medlem
AA_Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaMellin
Jag kan tänka mig att köpa salta pinnar men bara om jag inte hittar jordnötsringar, ostbågar eller cashewnötter.
Citera
2018-12-03, 17:06
Medlem
Myhr1s avatar
Blir ju alltid över i kartongen eller i glaset vart man nu väljer att placera dom, det säger ju allt.
Är nog bara tilltalande för sadister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in