2017-04-01, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Man får utgå ifrån det. Kan inte döma någon på förhand.

Med det resonemanget så är det alltså inte någon som använder AAS som inte är dömda !
Vet inte din bakgrund men har själv tillbringat 25 år på gym till och från och kan med 100% säkerhet säga att så inte är fallet.
Citera
2017-04-01, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Med det resonemanget så är det alltså inte någon som använder AAS som inte är dömda !
Vet inte din bakgrund men har själv tillbringat 25 år på gym till och från och kan med 100% säkerhet säga att så inte är fallet.

Har tillbringat många år på gymnasiet och uppbär en acceptabel fysik. Jag hävdar att Roddy är ett genetiskt freak. Det finns folk som dopar sig men har svårt att tro att han är en av dom.
Citera
2017-04-01, 18:10
Medlem
justonefix124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanitaToftby

Det lär finnas en och en annan föräldrastackare som tvingas genomlida skiten med sina små telningar.

Jag tänkte lägga till en brasklapp om det.
TV-4 har enda sen Fångarna på fortet lyckats med satsningen på barnprogram vissa vuxna kan stå ut med att titta på.
Nu lät den jag citerade som en barnlös vuxen som ser på skiten frivilligt. Dessa måste påminnas om att de ser på barnprogram.
Citera
2017-04-01, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennermann
Ja moralen är ju vägledande hos HA, det vet ju alla...

Det roliga är att nollor som dig lever i villfarelsen att vara en stor gymbroiler är synonymt med "lyckas i livet". Det förhållningssättet är om något det ultimata beviset för att vara efterbliven hos oss andra som vet vad riktig framgång är.

Gå till gymmet, ta spruta och sitta och äta *repeat* är något som kräver högst 50 i iq.

Det är tjockskallar som dig som
ger luft till losers som Roddy som gör att han tror att han kan ta över världen på Facebook. Kör hårt, ni är supercoola!
Egen företagare. Bra inkomster. Men det märks onekligen att din IQ inte ens är 50. Gymbroiler? Vad har du själv lyckats med då? Du som vet och kan? Nada är min gissning. Förutom att ordbajsa och leka ball på ett forum och kanske få en ryggdunk av en annan kretin.
Citera
2021-02-27, 15:08
Moderator
TheLuckys avatar
Nu är han på gång igen.

"TV4-gladiatorn ”Hero” har gett sig ut på ett eget korståg mot världens onda män.

Innanför taggtrådsstängslet, runt hans mäktiga villa nära Skara Sommarland, har han gjort sig till en ledande röst inom den växande uthängningskulturen på nätet.

– Jag kallar dem pedofilkramare, säger Roddy ”Hero” Benjaminsson om kritikerna.

Nu hotas han av stämning för förtal."

https://www.expressen.se/gt/harifran-hangs-valdsman--och-pedofiler-ut-av-hero/
Citera
2021-02-27, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Nu är han på gång igen.

"TV4-gladiatorn ”Hero” har gett sig ut på ett eget korståg mot världens onda män.

Innanför taggtrådsstängslet, runt hans mäktiga villa nära Skara Sommarland, har han gjort sig till en ledande röst inom den växande uthängningskulturen på nätet.

Nu hotas han av stämning för förtal."

Kan inte läsa länken för den går till en låst artikel. Kan du berätta vad det står?
Citera
2021-02-27, 15:33
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Kan inte läsa länken för den går till en låst artikel. Kan du berätta vad det står?

Tyvärr är det en låst artikel, men uppfattar det som att han fortsätter på redan inslagen väg.

Jag hatar verkligen pedofiler, men liksom våldtäkt kan det användas för att beskylla oskyldiga. Ofta resonerar sådana här personer att lite spill får man räkna med för att kämpa för det goda. Sådant inger inte min respekt, utan rent av avståndstagande. Jag menar att man rent av inte kämpar för offrens upprättande.
Citera
2021-02-27, 15:38
Medlem
Citat:
Tyvärr är det en låst artikel, men uppfattar det som att han fortsätter på redan inslagen väg.

Jag hatar verkligen pedofiler, men liksom våldtäkt kan det användas för att beskylla oskyldiga. Ofta resonerar sådana här personer att lite spill får man räkna med för att kämpa för det goda. Sådant inger inte min respekt, utan rent av avståndstagande. Jag menar att man rent av inte kämpar för offrens upprättande.

Så han anser att vi ska ha folkdomstolar och att lite ”svinn” får man räkna med? Man kan tro vi är tillbaka på medeltiden och häxprocesserna igen
Citera
2021-02-27, 15:45
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Jo han var en av de första tom. Nu har han slagit sig i lag med Patrik Sjöberg också i "kill your local pedophile" projektet.
https://www.instagram.com/p/CLTxBi0HwAi/
Citera
2021-02-27, 17:17
Avslutad
Skinnskallen Hero hänger ut pedofilkramare och våldsmän. Vad tycker ni?

Citat:
AXVALL. TV4-gladiatorn ”Hero” har gett sig ut på ett eget korståg mot världens onda män.
Nu hotas han av stämning för förtal.

Expressen skriver att Hero bor i en villa nära Skara Sommarland med taggtråd runt, och antyder att han hjältemodigt hänger ut pedofiler och våldsmän.
Själv är han rakad, kroppsbyggare och visar tecken på machofixering med guldhalsband, trubbnosig kamphund och manspreading som om han döljer ett enormt könsorgan.

Vad anser ni om det här, och om honom... Gör Hero narr av sig själv eller är han en hjälte?
Är han en pk-nisse eller bara en ny kapten klänning? Kommer han att få böta?
Vad driver honom?
Senast redigerad av Betakarloten 2021-02-27 kl. 17:23.
Citera
2021-02-27, 17:22
Medlem
Givetvis inget fel i det han gör. Tvärtom.

Förstår dock att du är avundsjuk på hans manlighet.
Citera
2021-02-27, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betakarloten

Expressen skriver att Hero bor i en villa nära Skara Sommarland med taggtråd runt, och antyder att han hjältemodigt hänger ut pedofiler och våldsmän.
Själv är han rakad, kroppsbyggare och visar tecken på machofixering med guldhalsband, trubbnosig kamphund och manspreading som om han döljer ett enormt könsorgan.

Vad anser ni om det här, och om honom... Gör Hero narr av sig själv eller är han en hjälte?
Är han en pk-nisse eller bara en ny kapten klänning? Kommer han att få böta? Vad driver honom?

Tror nog han är osäker på sin egen sexuella läggning mer, brukar va så med såna som har bögskräck så oftast är dom bögar själva och livrädda för det mörka monstret dom har inom sig tex.

Många fler än man tror stoppar en tubsocka i kalsongen för att det ska se bättre ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in