2017-03-28, 01:45
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
De är mycket svårt att uppnå en sådan fysik men Roddy är ett genetiskt freak. Finns ju en del såna personer. Mike O'Hearn är en annan.

Ibland är det svårt med ironi på nätet
Citera
2017-03-28, 14:03
Medlem
En kriminell som håller ut kriminella.. Lite komiskt ändå. Men vad gör man inte gör lite Fame.
Citera
2017-03-28, 14:11
Medlem
stickan888s avatar
Enligt byskvaller så pucklade han på sitt ex (Suzann*) då och då.
Om det stämmer kanske han ska börja sopa rent framför sin egna dörr först.
Senast redigerad av stickan888 2017-03-28 kl. 14:18.
Citera
2017-03-28, 21:48
Medlem
Roddy kan väl börja med att hänga ut sig sj då tycker jag, anabola monster som han är,,,,,, sist jag kollade var det inte tillåtet
Citera
2017-03-31, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittslickaren2016
Roddy kan väl börja med att hänga ut sig sj då tycker jag, anabola monster som han är,,,,,, sist jag kollade var det inte tillåtet

Ska du kalla honom anabola-monster får du gärna här belägg för det du säger. Handlar det om avundsjuka?
Citera
2017-03-31, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Ska du kalla honom anabola-monster får du gärna här belägg för det du säger. Handlar det om avundsjuka?
Så i din värld är alla som inte är dömda för dopingbrott "rena" ?
Du tror han byggde sin kropp på vassle och havregryn ?
Citera
2017-03-31, 19:59
Medlem
Bennermanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenrackare
Smart kommentar. Du kanske skulle kolla lite mer? Som tex varför har du ingen hjärna

Varför känner du dig manad att försvara honom I varje inlägg? Är han din "Hero" kanske?

Du måste ju erkänna att han inte är en helt okontroversiell person i sammanhanget. Många påstår att han dopat sig samt misshandlat ex-flickvänner etc. Bra resumé för någon som leker åklagare på Facebook?

Men bara det faktum att han har HA-polare diskar honom tyvärr som en "moralens väktare"
Citera
2017-04-01, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bennermann
Varför känner du dig manad att försvara honom I varje inlägg? Är han din "Hero" kanske?

Du måste ju erkänna att han inte är en helt okontroversiell person i sammanhanget. Många påstår att han dopat sig samt misshandlat ex-flickvänner etc. Bra resumé för någon som leker åklagare på Facebook?

Men bara det faktum att han har HA-polare diskar honom tyvärr som en "moralens väktare"

Många påstår. Du vet att HA har noll tolerans mot de som slår kvinnor? Men det är klart många påstod att jorden var platt också. Det kryllar av små blekfeta nollor bakom tgntborden. Folk som aldrig lyckas med något. Som sitter hemma hos mamma och glor på gladiatorerna men en öl och chipspåse. Sen efter 5 öl vrålar de "Asså det där skulle jag också klara" ...
Citera
2017-04-01, 11:18
Medlem
Bennermanns avatar
Citat:
Många påstår. Du vet att HA har noll tolerans mot de som slår kvinnor? Men det är klart många påstod att jorden var platt också. Det kryllar av små blekfeta nollor bakom tgntborden. Folk som aldrig lyckas med något. Som sitter hemma hos mamma och glor på gladiatorerna men en öl och chipspåse. Sen efter 5 öl vrålar de "Asså det där skulle jag också klara" ...

Ja moralen är ju vägledande hos HA, det vet ju alla...

Det roliga är att nollor som dig lever i villfarelsen att vara en stor gymbroiler är synonymt med "lyckas i livet". Det förhållningssättet är om något det ultimata beviset för att vara efterbliven hos oss andra som vet vad riktig framgång är.

Gå till gymmet, ta spruta och sitta och äta *repeat* är något som kräver högst 50 i iq.

Det är tjockskallar som dig som
ger luft till losers som Roddy som gör att han tror att han kan ta över världen på Facebook. Kör hårt, ni är supercoola!
Senast redigerad av Bennermann 2017-04-01 kl. 11:28.
Citera
2017-04-01, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
Så i din värld är alla som inte är dömda för dopingbrott "rena" ?
Du tror han byggde sin kropp på vassle och havregryn ?

Man får utgå ifrån det. Kan inte döma någon på förhand.
Citera
2017-04-01, 16:20
Medlem
justonefix124s avatar
Citat:

Det finns väl inga vuxna som kollar på gladiatorerna?
Citera
2017-04-01, 16:47
Medlem
VanitaToftbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bennermann
Ja moralen är ju vägledande hos HA, det vet ju alla...

Det roliga är att nollor som dig lever i villfarelsen att vara en stor gymbroiler är synonymt med "lyckas i livet". Det förhållningssättet är om något det ultimata beviset för att vara efterbliven hos oss andra som vet vad riktig framgång är.

Gå till gymmet, ta spruta och sitta och äta *repeat* är något som kräver högst 50 i iq.

Det är tjockskallar som dig som
ger luft till losers som Roddy som gör att han tror att han kan ta över världen på Facebook. Kör hårt, ni är supercoola!
Det var ta mig fan det bästa jag läst flashback på länge!
Har bekanta som lever i den tjockskallebubblan och blir extremt kränkta då RB blir ifrågasatt. "Han har ju lyckats, kör fin bil, har flera gym och är känd"

Citat:
Ursprungligen postat av justonefix124
Det finns väl inga vuxna som kollar på gladiatorerna?
Det lär finnas en och en annan föräldrastackare som tvingas genomlida skiten med sina små telningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in