2021-11-07, 12:12
Medlem
Så du memar att roddy utmanat en HA medlem vad jag vet utmanar du en HA utmanar du alla HA ,namnge medlemen så är jag övertygad att han kommer att ta roddy för det här skitpratet, men då stämmer det ju att roddy inte längre är vän med sins idoler HA.för enligt dig har han ju utmanat en HA medlem.
Citera
2021-11-17, 12:20
Medlem
Ryktet säger att roddy är utkastad från sin klubb.han har tydligen tjänat pengar på att hotat folk med ha s namn
Citera
2021-11-17, 12:22
Medlem
Vissa folk ringer runt till roddys kontakter o frågar om han har hotat dom eller utnyttjat dom på pengar
Citera
2021-11-17, 13:28
Medlem
Exakt. Detta stämmer till 100%. Han har åkt ur sin klubb i Skövde och fasaden rinner av, kvar är en rädd pojke med uppumpad kropp. Portad från HA och det rivs i hans affärer. Flera privatpersoner som fått samtal om hur olika affärer fått till. Om jag vore Roddy skulle jag också lämnat landet.
Citera
2021-11-17, 15:05
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Hur kommer man i kontakt med hans sida? Lever den fortfarande? Damallsvenska Vittsjö accepterar att en ledare i laget 2021 har en nära anhörig som tagit en 8-årig flicka mellan benen och gett henne två lavetter samt smekt henne på låret och i håret.
Vill du att man skall belastas för brott som ens anhöriga begår?
Citera
2021-11-18, 11:09
Medlem
Blir så förbannad när Roddy blir hyllad för någon slags hjälte för kvinnor! Han har misshandlat sina barns mamma, detta vet många om. Hans tjej Åsa godtar att han är otrogen titt som tätt och gör allt som han säger och ber om. Han styr förhållandet med järnhand.
Citera
2021-11-18, 11:27
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Napoliontedd
Blir så förbannad när Roddy blir hyllad för någon slags hjälte för kvinnor! Han har misshandlat sina barns mamma, detta vet många om. Hans tjej Åsa godtar att han är otrogen titt som tätt och gör allt som han säger och ber om. Han styr förhållandet med järnhand.
Roddy är "Kapten Klänning" 3.0.
Citera
2021-11-18, 13:17
Medlem
Citat:
Har hört samma sak fasadden spricker!!!!
Han som supportar en våldtäcksman
Citera
2021-11-18, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Roddy är "Kapten Klänning" 3.0.
Hahaha stämmer bra
Citera
2021-12-18, 09:28
Medlem
Lala.s avatar
Citat:

Har du några bevis för dessa påståenden? Känner du mamman till hans barn eller Åsa eller hur vet du att han har misshandlat och varit otrogen annars?
Jag försvarar inte honom om det verkar så, jag vet inte vad som är rykten och vad som är sant. Jag vill bara veta sanningen.
Citera
2022-01-02, 15:05
Medlem
Roddy är ett kräk.
Barnens mamma är inte den enda tjejen han pucklat på.Även andra damer han haft förhållande med.
Citera
2022-03-22, 03:33
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkan58
Roddy är ett kräk.
Barnens mamma är inte den enda tjejen han pucklat på.Även andra damer han haft förhållande med.

Vad kommer dessa uppgifter ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in