Citat:
Klart han är macho. Han har ju varit med i lekprogrammet Gladiatorerna men för att vara någon som vill ha en vetenskaplig debatt så verkar du själv ha lite svårt att hålla isär argumenten. Vad har han gjort som är brottsligt? Är det brottsligt att ha andra åsikter än dina? Att han kanske mediahorar?Vad jag ogillar är kort att det har uppstått en slags macho- och hederskultur och politisk korrekthet kring frågan om pedofili som grundar sig i ett manligt simp-beteende.
Det är inte bara pedofiler som Hero hänger ut utan som sagt också kvinnomisshandlare och såklart våldtäktsmän. Sexköpare fattas men det kommer.
Det stör mig att frågan om pedofili inte kan diskuteras på ett abstrakt och vetenskapligt sätt utan ständiga påhopp och invektiv.
Det är normalt för en man att kunna tända sexuellt på barn. Det är inget konstigt med det. Det är bara här i Sverige som inte folk verkar kunna förstå det. Detta är vetenskap, har fastslagits av bl.a. Europadomstolen och en lång rad experter i frågan.
Därför retar det mig att det kan pågår en sådan insnöad världsfrånvänd icke-debatt i Sverige. Korrekthet och dumhet. Hero är en simp. Han är ingen hjälte. Det han gör är fegt och det leder inte till någon förbättring eller något vettigt.
Han är kriminell och ska behandlas som en brottsling.
Det är inte bara pedofiler som Hero hänger ut utan som sagt också kvinnomisshandlare och såklart våldtäktsmän. Sexköpare fattas men det kommer.
Det stör mig att frågan om pedofili inte kan diskuteras på ett abstrakt och vetenskapligt sätt utan ständiga påhopp och invektiv.
Det är normalt för en man att kunna tända sexuellt på barn. Det är inget konstigt med det. Det är bara här i Sverige som inte folk verkar kunna förstå det. Detta är vetenskap, har fastslagits av bl.a. Europadomstolen och en lång rad experter i frågan.
Därför retar det mig att det kan pågår en sådan insnöad världsfrånvänd icke-debatt i Sverige. Korrekthet och dumhet. Hero är en simp. Han är ingen hjälte. Det han gör är fegt och det leder inte till någon förbättring eller något vettigt.
Han är kriminell och ska behandlas som en brottsling.
Folk tänder på att äta bajs, knulla djur eller knulla HIV-smittade. Alla läggningar och fetischer kräver sitt personliga ansvar och vissa är direkt olämpliga att leva ut.