Flashback bygger pepparkakshus!
2021-03-01, 13:07
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betakarloten
Vad jag ogillar är kort att det har uppstått en slags macho- och hederskultur och politisk korrekthet kring frågan om pedofili som grundar sig i ett manligt simp-beteende.

Det är inte bara pedofiler som Hero hänger ut utan som sagt också kvinnomisshandlare och såklart våldtäktsmän. Sexköpare fattas men det kommer.

Det stör mig att frågan om pedofili inte kan diskuteras på ett abstrakt och vetenskapligt sätt utan ständiga påhopp och invektiv.
Det är normalt för en man att kunna tända sexuellt på barn. Det är inget konstigt med det. Det är bara här i Sverige som inte folk verkar kunna förstå det. Detta är vetenskap, har fastslagits av bl.a. Europadomstolen och en lång rad experter i frågan.

Därför retar det mig att det kan pågår en sådan insnöad världsfrånvänd icke-debatt i Sverige. Korrekthet och dumhet. Hero är en simp. Han är ingen hjälte. Det han gör är fegt och det leder inte till någon förbättring eller något vettigt.
Han är kriminell och ska behandlas som en brottsling.
Klart han är macho. Han har ju varit med i lekprogrammet Gladiatorerna men för att vara någon som vill ha en vetenskaplig debatt så verkar du själv ha lite svårt att hålla isär argumenten. Vad har han gjort som är brottsligt? Är det brottsligt att ha andra åsikter än dina? Att han kanske mediahorar?

Folk tänder på att äta bajs, knulla djur eller knulla HIV-smittade. Alla läggningar och fetischer kräver sitt personliga ansvar och vissa är direkt olämpliga att leva ut.
Citera
2021-03-01, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Enligt byskvaller så pucklade han på sitt ex (Suzann*) då och då.
Om det stämmer kanske han ska börja sopa rent framför sin egna dörr först.

Du kanske ska sluta lyssna på byskvaller.
Citera
2021-03-01, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Har tillbringat många år på gymnasiet och uppbär en acceptabel fysik. Jag hävdar att Roddy är ett genetiskt freak. Det finns folk som dopar sig men har svårt att tro att han är en av dom.

Det är en stor del arvsanlag.
Citera
2021-03-01, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krusensnorre
Är inte detta förtal?, kanske tillochmed grovt.

E du nojig frutte?
Citera
2021-03-01, 19:08
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Det var just snyggt, två anaboltorskar o en suput, fy fan

Vem är den tredje snubben? Känns bekant.
Citera
2021-03-02, 11:22
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betakarloten
Vem ska man hänga ut:
1) en pedofil som inte begått övergrepp
2) en sexuellt vanlig man men som har begått övergrepp
3) någon som bevisligen både är pedofil och har begått brott
4) någon som tänker begå övergrepp, oavsett varför
osv

Jag läste om den misstänkte djurplågaren och stämplaren till mord Karl Hedin. Jag skulle vilja hänga ut honom i skogen.
Men vad vet jag... Han kanske inte alls är djurplågare utan bara hatar att Stockholm lägger sig i och bestämmer politik på hans mark.
Han kanske tycker att vargar gör mer skada än nytta och älskar sina jakthundar. Kanske är det tom så att vargen river många djur som får lida väldigt.

Varför hänger Hero inte ut honom... För att han inte vågar.
Han är som jag säger, feg. Om utifrån vad jag kunde se även en nolla. Men jag skulle fått respekt för honom om han hängde ut hela Hells Angels, hela Bandidos, mexikanska karteller, ryska maffian, miljardärer, höga politiker, företagsledare osv. Alla dom är våldsmän.
Men detta med att hänga ut pedofiler. Det är faktiskt jäkligt lågt och fegt.

Som svar på dina frågor. Alltså vem fan är du som kan tro dig veta något om mig efter att ha läst några kommentarer?
Jag är inte pedofil och har inte förgripit mig på någon. Inte heller har jag våldtagit.
Misshandlat kvinnor har jag gjort men är jag kvinnomisshandlare för det? Jag kanske hade mina skäl.

Det är min rättighet att påstå, diskutera och tycka vad jag vill utan att någon tar lagen i egna händer och hänger ut mig. Inte heller ska folk ha fördomar eller gripas av känslostormar.

Tänk om jag vore den våldtäktsmannen som Hero hängt ut och något hände mig. Vem tror du att jag hade anklagat? Och när allt kommer omkring så kanske jag är pedofil. Men i så fall, vad i helvete har du med det att göra?

Edit: "för egen del tycker jag att du borde skjutas på fläcken. sen fraktas iväg som biobränsle"
Trollkommentarer kan tråden vara utan.

En stilla undran: Har du inte hängt ut dig själv lite här?
Du är kvinnomisshandlare och kanske pedofil skriver du. Vet du..., du glömde nämna att du är ett sant praktarsle och ett ärkesvin oxå...🐽
Citera
2021-03-02, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Är han rik - varifrån kommer pengarna - han verkar ju bo juste eller?

Gladiator.
Citera
2021-03-02, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Gladiator.

Hur mycket tjänar man på detta - o under hur lång tid
Citera
2021-03-02, 22:13
Citat:
Hur mycket tjänar man på detta - o under hur lång tid

Gladiator tjänar han inte särskilt mycket på, dessutom pågår ingen säsong nu så där drar han inte in något.
Men för något år sedan sålde han ett behandlingshem som han drev och har en del olika projekt på gång.
Citera
2021-03-02, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Gladiator tjänar han inte särskilt mycket på, dessutom pågår ingen säsong nu så där drar han inte in något.
Men för något år sedan sålde han ett behandlingshem som han drev och har en del olika projekt på gång.

Behandlingshemmet förklarar mycket - hur juste är hans kåk o hur stor är tomten

Bilder önskas
Citera
2021-03-03, 11:53
Medlem
Citat:
Behandlingshemmet förklarar mycket - hur juste är hans kåk o hur stor är tomten

Bilder önskas

300 kvm. Det är en fästning.
Citera
2021-03-03, 12:00
Medlem
Hahaha. Roddy den klene tunnisen, är han igång igen nu? Han som måste dopa sig för att få lite fjuttmuskler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in