• 1
  • 2
2017-03-21, 19:37
Medlem
Hej! Jag kommer få tillbaka mer än 20k på skatten. Jag har endel kontakter inom den kriminella världen men har aldrig gjort något själv. Jag har en idé på att investera 15k och få andra att beställa och även hjälpa sälja åt mig,då jag bor utomlands. Vad borde jag komma med för krav osv????
Citera
2017-03-21, 19:39
Medlem
UngeHerrProms avatar
Du kommer inte gå plus på det så mycket, tar du in andra som ska ha en bit av kakan kommer vinsten nästan vara nere på noll. använd skatten till något annat.
Citera
2017-03-21, 19:40
Medlem
Du har ingen erfarenhet eller eget kunnande att komma med och tänker dig en investering på fjuttiga 15papp och andra ska göra jobbet.

Jag vette fan om du är i position att ställa några krav alls.
Citera
2017-03-21, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yourfavorite
Hej! Jag kommer få tillbaka mer än 20k på skatten. Jag har endel kontakter inom den kriminella världen men har aldrig gjort något själv. Jag har en idé på att investera 15k och få andra att beställa och även hjälpa sälja åt mig,då jag bor utomlands. Vad borde jag komma med för krav osv????
Se till att inte bli blåst och att de som säljer inte är allt för pundiga själva. För att undvika blåsning är det väl hot om våld som funkar bäst i kriminella världen så du får väl anlita en hitman också.

15k låter lite lite, vad ska du köpa in?
Citera
2017-03-21, 19:53
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Köper du stora mängder och säljer av inom någon timme tjänar du pengar. Sälja små skvättar till massa olika blir småpengar, mycket jobb och framförallt en större risk.
Citera
2017-03-21, 21:40
Medlem
Som-Gjutens avatar
20 papp räcker minsann inte långt om du vill göra snabba pengar av det, bättre att spara pengarna tills du har det tredubbla innan du börjar fundera i dem banorna.

sen är det en enorm risk du tar, "vänner" går bakom ryggen om det handlar om tillräckligt mycket pengar.
Citera
2017-03-21, 21:40
Medlem
mytologis avatar
Ta ett stort smslån och betala allt runtomkring och sen kan du köpa droger för alla 15k.
Citera
2017-03-22, 01:08
Medlem
Mommejrs avatar
15tusen kr kommer du inte långt med, det är ju små pengar om du är inne på dom där banorna , du behöver mer pengar en så om du vill att andra ska göra "jobbet" åt dig. Du har ju typ råd med 3 hekto röka bara. vilket skulle kunna ge mer pengar, men då är det du som får jobba och ingen annan åt dig.
Citera
2017-03-22, 02:44
Medlem
Sandtags avatar
15k = 300g standard "bra röka" om du har polare som säljer till polare så kan de lätt sälja av det på en månad. Låt säga att du pratar med 3 polare om idén: vinst = 15k, delar du med dem = 7.5k. Rinse and repeat så kan du löpande göra 7.5k i månaden givet att du är den enda med kontakter att köpa heggen och att du har polare som går med på detta.
Citera
2017-03-22, 06:33
Medlem
borrizs avatar
Glöm inte att gå till polisen först och be om blanketten.
Ansökan om tillstånd för att sälja/förmedla illegala droger
Citera
2017-03-22, 18:46
Medlem
Du kommer förmodligen bli blåst/rånad. Om du behöver be om råd här på flashback så bör du ej börja sälja droger. Ta råden från alla som skrivit än så länge och gör något annat med pengarna. Köp knark och använd det själv.
Citera
2023-01-26, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yourfavorite
Haha. Först o främst skulle ja inte låta nån slänga åt dig de kommer garanterat bli problem. 15k kommer du en bit på men tror att du e Svensson som tror de e så lätt att bara lägga ut o få folk slänga åt dig för minimilön. Hör dig fram istället var du får kunder och vilken mängd och sen satsa vad som e rimligt. Har du inte gjort nåt sen tidigare skulle ja säga ett halvt hegge snabba skor alltid nån som vill testa kör mängdrabatt o ta inte allt i din näsa/panna vad du nu gör. Att involvera andra för den summan är som att tigga om problem iaf enligt min åsikt

Skaffa ett fåtal kontakter som du frågar om de finns o få tag på om dom inte får tag då handla direkt och sprid att du kan fixa, men lilla du, skriv inte det kommer från dig beroende vad gör folk du hittar

Crazy world out there
Senast redigerad av Pixidedin 2023-01-26 kl. 02:27.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in