Okej, fick förslag om att jag skulle lägga upp min plan här bland kurrapporterna för att få feedback. Detta kommer alltså bli min första kur, och hittills har jag bara rådfrågat en god vän och han rekommenderar Testo E som första kur.
Ålder:
25
Vikt:
ca 85kg
Längd:
179cm
Uppskattad BF%:
ca 20%
Medicinska problem:
Hepatit C, kemisk lunginflammation för 10 månader sedan (respirator etc)
Styrkestats, bänk, böj och mark:
Svårt att uppskatta, men ungefär:
Bänk: 100kg
Mark: 120-140kg
Böj: 100-110kg
Nuvarande kostupplägg:
Måndag - Fredag:
Frukost: 3 äggs omelett
Lunch: Kyckling, pasta/ris, broccoli, blomkål, eller nötfärs + kolhydrater + grönsaker
Mellanmål innan gym: Knäckebröd, keso, banan
Efter gym: Proteinshake direkt efter, omelett på 3 ägg + frukt ca 40min efter avslutat pass
Kvällsmat: Samma som lunch
(Extra mellanmål på förmiddagen? Äter frukost ca 8 och lunch vid 12)
Helgen tillåter jag mig lite extra utsvävningar, som tex en hemgjord hamburgare, fläskfile med sås eller liknande. Äter aldrig ute.
Träningserfarenhet:
Gymmat 5 dagar i veckan ca 1 år. Låg inlagd på sjukhus i flera veckor i och med lunginflammationen och tappade då grymt mycket muskler tyvärr. Har nu gymmat 5 gånger i veckan sedan September -16
Tidigare kurer:
Inga
Eget förslag till kur:
14v Testo E. 250mg var 5e dag.
Eget förslag till PCT:
Börja med 40mg/dag Nolvadex 14 dagar efter sista sticket, i 7 dagar, sedan 20mg/dag i ytterligare 3 veckor.
Mål med kuren:
Snabbare styrkeökning, mer definierade muskler och alla de androgena effekterna.
Planen är att sätta igång i början av april!
Ålder:
25
Vikt:
ca 85kg
Längd:
179cm
Uppskattad BF%:
ca 20%
Medicinska problem:
Hepatit C, kemisk lunginflammation för 10 månader sedan (respirator etc)
Styrkestats, bänk, böj och mark:
Svårt att uppskatta, men ungefär:
Bänk: 100kg
Mark: 120-140kg
Böj: 100-110kg
Nuvarande kostupplägg:
Måndag - Fredag:
Frukost: 3 äggs omelett
Lunch: Kyckling, pasta/ris, broccoli, blomkål, eller nötfärs + kolhydrater + grönsaker
Mellanmål innan gym: Knäckebröd, keso, banan
Efter gym: Proteinshake direkt efter, omelett på 3 ägg + frukt ca 40min efter avslutat pass
Kvällsmat: Samma som lunch
(Extra mellanmål på förmiddagen? Äter frukost ca 8 och lunch vid 12)
Helgen tillåter jag mig lite extra utsvävningar, som tex en hemgjord hamburgare, fläskfile med sås eller liknande. Äter aldrig ute.
Träningserfarenhet:
Gymmat 5 dagar i veckan ca 1 år. Låg inlagd på sjukhus i flera veckor i och med lunginflammationen och tappade då grymt mycket muskler tyvärr. Har nu gymmat 5 gånger i veckan sedan September -16
Tidigare kurer:
Inga
Eget förslag till kur:
14v Testo E. 250mg var 5e dag.
Eget förslag till PCT:
Börja med 40mg/dag Nolvadex 14 dagar efter sista sticket, i 7 dagar, sedan 20mg/dag i ytterligare 3 veckor.
Mål med kuren:
Snabbare styrkeökning, mer definierade muskler och alla de androgena effekterna.
Planen är att sätta igång i början av april!
se till att ha AI hemma också ifall att det skulle behövas.