Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-05-18, 01:13
  #49
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Gymmade knappt hela förra veckan pga sjukdom. I måndags drog jag till gymmet och körde ett bröstpass, som gick bra, men i tisdags kände jag mig sjuk igen. Blir så jävla irriterad. Ska försöka köra imorgon om det inte känns allt för jävligt i halsen.

Sover dessutom dåligt pga stress inför tentor nästa vecka. Jaja, efter nästa vecka så kommer det bli lugnare i alla fall.

I övrigt mår jag bra psykiskt. Har skött kosten förhållandevis bra, lite utsvävningar ibland, men man måste ju få unna sig! Har lättare för att bli irriterad, och kan riktigt brusa upp ibland, något jag har svårt för annars.
Citera
2017-05-20, 15:07
  #50
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Körde armar och axlar igår. Ben och mage idag, och tänkt köra rygg imorgon för att komma ikapp lite efter sjukdomen och därefter gå på det gamla schemat igen.

Kändes helt okej på gymmet idag. Tog emot lite att gå dit, tankar som "fan, nu måste jag ta igen nästan två veckor" etc som tynger ner mig lite, men det är bara att bita ihop!

Mina kulor har inte krympt speciellt mycket, kör ju iofs väldigt låg dos, men borde de ha krympt ändå?
Citera
2017-05-20, 18:31
  #51
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Körde armar och axlar igår. Ben och mage idag, och tänkt köra rygg imorgon för att komma ikapp lite efter sjukdomen och därefter gå på det gamla schemat igen.

Kändes helt okej på gymmet idag. Tog emot lite att gå dit, tankar som "fan, nu måste jag ta igen nästan två veckor" etc som tynger ner mig lite, men det är bara att bita ihop!

Mina kulor har inte krympt speciellt mycket, kör ju iofs väldigt låg dos, men borde de ha krympt ändå?

Jag kör 750mg e i veckan mina kulor har inte krympt en millimeter.. Tror det är rätt personligt om det sker
Citera
2017-05-22, 19:00
  #52
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Dag 43

Nu känns det som jag är igång igen efter att varit sjuk!

Kört bröst idag. Spenderade nästan halva passet åt flyesövningar, tycker de är så grymt sköna!
Kosten idag har bestått av nötfärs, potatis, lax, kvarg, bär, proteinpudding, kokta ägg, knäckebröd.

Känner mig lite trött på dagarna, kan ju vara för att jag verkligen gett järnet i skolan och med träningen nu ett halvår, eller för att jag får i mig för lite kolhydrater. Ska försöka öka på kollisarna och se om det känns bättre.
Citera
2017-05-23, 17:41
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Tack för svar! Fick domen idag, villkorligt i 2 år.
Vad åkte du dit på? Har du haft piss än isf kolla dom steroider?
Citera
2017-05-23, 20:38
  #54
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gigabit
Vad åkte du dit på? Har du haft piss än isf kolla dom steroider?


Stöld. Nej fick bara villkorligt i 2 år som sagt, så allt jag behöver göra är att hålla mig borta från lagens långa arm.



Dag 44

Stick idag också. 10e sticket.

Rygg idag. Bra tryck och tempo på gymmet. Var tvungen att korta ner passet till 40min pga tentamensskrivning.

Marklyft är den övning jag har ökat mig mest i sedan kurstart.
Citera
2017-05-25, 14:33
  #55
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Armar idag. Såhär såg jag ut efter dagens armpass:

https://cdn.drawception.com/images/p...bW76qC6c-2.png


Nu ska jag steka på en fet bit entrecote och äta ugnsrostad potatis och bea!
Citera
2017-06-26, 15:42
  #56
Medlem
Zabriskie.Points avatar
DAG 78 - Sista sticket

Sista sticket idag. Totalt har jag satt 4750mg testo e av de 5000mg jag köpte. 250mg har alltså försvunnit genom spill, injektioner som varit 0.1ml för stora etc.

Oljan
Oljan jag kört har varit PRO-OIL Testoviron E 250mg/ml. Jag har varit nöjd med resultaten, både på gymmet och allmänt psykiskt. Viktökningarna har ju inte varit helt sjuka, men ändå så att det blir mycket mer motiverande att gå till gymmet.
Ett exempel är marklyft som jag i början av kuren maxade runt 120kg på, maxar jag närmare 180-200kg på nu. Sen har givetvis tekniken också utvecklats, men i mina ögon är det bra ökningar.

På slutet blev träningen (och uppdateringen här i tråden) lidande mycket utav resande, familjeangelägenheter etc. Men dessutom förlorade jag närmare 10 gympass pga sjukdom! Under hela kuren har jag nog missat ca 15 gympass.

Ökningarna, uthålligheten och återhämtningen upplever jag kom ca 4 veckor in i kuren. Då ökade jag även en hel del bara över någon vecka.
Sexualdriften slog först på ordenterligt 6 veckor in i kuren. Det kan ju varit värmen som gjorde sitt också när den började komma, men jag tycker det blev absolut mest märkbart först efter 6 veckor. Det allmäna välmående jag upplevde var väldigt subtilt, mest som om att man är mer närvarande. Detta kom efter ca 4 veckor.

Biverkningar
Gyno har jag varken sett antydan till ett känt av på något sätt.
Inte heller pip i låren som jag satt injektionerna i. (Har skiftat mellan höger och vänster lår och bara satt rakt uppifrån i höjd med där pungen slutar).
Biverkningar som jag däremot HAR märkt av är:
- Ökade svettningar under gymmet (mycket)
- Mer finnar, framförallt på rygg/axlar (ej besvärande)


Kosten
Kosten har jag skött relativt bra. Jag har inte grisbulkat, men heller inte direkt räknat varje kalori. Jag har emellanåt stoppat in en dags intag i appen "Lifesum" för att få ett hum om vad jag ligger på (eftersom jag ätit väldigt likartat under kuren).

Ett utdrag om kosten:

Citat:
Kolhydrater: 42% - 334.4gr
Protein: 33% - 263.1gr
Fett: 24% - 85.6gr (kan nog ligga lite i överkant)
(Anledningen till att jag trodde att fettet ligger i överkant var för att jag inte vägde olivoljan jag lagade maten med, och åt en extra avocado den dagen)

Kosten har i huvudsak bestått av: Kyckling, nötfärs, bulgur, råris, potatis, ägg, broccolli, mjölk, knäckebröd, keso, olivolja, smör, banan, avocado.

Någon gång i veckan har jag tillåtit mig utsvävningar och på evenemang och träffar etc har jag ju ätit vad som bjudits.

Nu ska jag dock påbörja deffen!


Övrigt och bakgrund

Jag är mycket nöjd med resultaten, och det har varit en intressant upplevelse! Att leva för träningen, kosten, hormonerna och scenen är nog inget liv för mig däremot. Jag tror det dröjer tills jag är i medelåldern innan jag väljer att kura igen.

För två år sedan var jag hemlös, injicerade amfetamin och såg ut som en levande död.
För ett år sedan låg jag på sjukhus, och kunde knappt gå till toaletten utan att bli andfådd. Efter två månader på sjukhus så började jag gymma.

I januari 2017 påbörjade jag en utav de tuffare utbildningar som man kan läsa på högskola/universitet. Detta konkurrerade i början med träningen så pass att jag drog ner antal gympass till 3 gånger i veckan under ca 1-2 månader. Utbildningen klarade jag med goda resultat och var därmed en utav ca 38st som klarade första terminen.

Den 9 april började jag kuren och har fram tills nu avklarat ca 41-47st gympass.



Bild på resultat

http://imgur.com/a/3fMan


Till sist vill jag bara säga tack för alla bra och informativa svar jag fått från alla er andra!
Är det något mer ni undrar få ni gärna fråga!


EDIT:

PCT är ju tänkt att börja 10 juli. Det jag har är Nolvadex som jag i så fall tänkt köra 40/40/20/20 eller 40/20/20/20, eller helt enkelt skita helt i PCT? Jag har ju kört så pass låg dos att det kanske mest är onödigt att trycka i sig massa skumma mediciner?
__________________
Senast redigerad av Zabriskie.Point 2017-06-26 kl. 16:09.
Citera
2017-06-26, 16:51
  #57
Medlem
Zabriskie.Points avatar
EDIT (tillägg):

Kosten:

+ havregryn, kvarg, blåbär och hallon.


Kosttillskott:

ca 2-4 skopor whey 80 eller solid protein per dag. En direkt efter träning. Ett tag körde jag även gainer direkt efter träningen.

BCAA under gympassen.
Citera
2017-06-26, 17:15
  #58
Medlem
kör PCT och vänta med att börja deffa.. åtminstone 2 månader
Citera
2017-06-26, 17:35
  #59
Medlem
FreeThinkers avatar
Körde samma kur som dig o drog 30 20 20 20 nolva. Är på sista veckan pct nu. Ingen aning om det hjälpt något.
Kåtheten är det som mest lagt sig vilket suger sen har jag gått ner i vikt och styrka.
Citera
2017-06-26, 23:13
  #60
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
kör PCT och vänta med att börja deffa.. åtminstone 2 månader

Okej! Ska ta det till mig!

Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
Körde samma kur som dig o drog 30 20 20 20 nolva. Är på sista veckan pct nu. Ingen aning om det hjälpt något.
Kåtheten är det som mest lagt sig vilket suger sen har jag gått ner i vikt och styrka.

Okej, får du några bieffekter av nolvan? Efter hur lång tid efter sista sticket kände du att kåtheten släppte?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback