2017-03-21, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD321
Ok, intressant. Synd att det ska ta sådan tid att få igång kuren på test e.

Jag har som sagt ändrat mål med kuren och ska inte försöka minska i fettprocent under kuren, det blir istället bara fokus på att lägga på sig muskelmassa. Så det blir Nolvadex istället för Arimidex under kuren. Testosteronestrar är bättre att bulka med än att deffa med som bekant.

helt fel... jag deffar med dianabol just nu och det är typ kungarnas kung på bulk

jag kan bulla på tren som är kungarnas kung på deff..

allting beror på HUR du använder preparatet och du kan deffa lika bra som bulka lika bra på alla olika testosteron estrar, den som säger något annat är bara jävligt oerfaren med hur man använder de olika preparaten... med det sagt så finns det preparat som nyttjas bättre och sämre vid bulk och deff
Citera
2017-03-21, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
helt fel... jag deffar med dianabol just nu och det är typ kungarnas kung på bulk

jag kan bulla på tren som är kungarnas kung på deff..

allting beror på HUR du använder preparatet och du kan deffa lika bra som bulka lika bra på alla olika testosteron estrar, den som säger något annat är bara jävligt oerfaren med hur man använder de olika preparaten... med det sagt så finns det preparat som nyttjas bättre och sämre vid bulk och deff

Okej, bra att veta! tack.
Citera
2017-03-21, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
half life på HCG är 36 timmar och meningen med HCG är att kicka igång bollarna, inte låta HCG sköta jobbet åt dom, därav så har du HCG som hjälper bollarna, det blir alltså halva jobbet vardera istället för enbart HCG eller enbart bollarna... det är nog inget problem om du sätter eod men jag säger hur jag själv gör och det funkar för mig, vad du gör med den informationen är upp till dig

alltså du slaktar med doseringarna på PCTn haha jag tror att folk har skrämt upp dig alldeles för mycket när det kommer till o gå av, DU KOMMER INTE DÖ OCH DU KOMMER INTE FÅ BEHÅLLA ALLT NÄR DU GÅR AV OAVSETT HUR BRA DU SKÖTER DIN PCT, HÖGRE DOSER KOMMER INTE HJÄLPA DIG...

sköt din pct som alla andra med kost och träning du kommer vara tillbaka på nolltid och skratta åt ditt upplägg om ett år, fronta nolva första eller första 2 veckorna sen räcker det och blir till och med över med 20 mg ed clomid ser bra ut

bra längd på pct men om du känner att du behöver mer så fortsätter du bara på nolva

kortfattat och väldigt enkelt så är det korrekt men AI kan även hjälpa dig att återhämta bollarna under PCT, lågt östrogen = kroppen vill ha mer, vad gör kroppen för att få mer östrogen? ökar testo produktionen.. finns gott om fler variabler men där har du lite mer att gå på

Okej

Jag får kolla runt lite på alternativa doseringar för Clomid och Nolva i PCT. 20 mg ED på nolva ska jag notera.

Jag har tänkt ta prover hos Werlabs innan kur så jag vet mina värden, sedan tar jag prov efter PCT så jag ser att jag kommit tillbaka. Sedan när jag vilat lite så kör jag nästa kur.

Ok, intressant med AI under PCT. Danke!
Citera
2017-03-21, 17:38
Medlem
Förresten, vad tycker du om att börja PCT:n 9 dagar efter sista sticket med testo? Är det så du skulle gjort max?
Citera
2017-03-21, 18:52
Medlem
GladiatornsKamps avatar
Vafan du har ju ingen koll på nånting, gör dig själv en tjänst att läs på lite om basics iaf
Citera
2017-03-21, 20:05
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBoyEra
Förstår inte varför du tänker använda HCG under pct då HCG imiterar LH & FSH. Det är mest troligt att du kommer få förhöjt Östro vilket är det sista du vill ha i pct, och att använda mer än 1000-2000iu per vecka är overkill på många ställen jag läst för din dos testo. Använd mindre HCG och injicera dom sista 4-6 veckorna i kuren istället.

Rätta mig om jag har fel, men jag tror inte jag har det eftersom jag har sett Bengan samt andra nämnt detta också

Oj, en kunnig person här, där ser man på fan!
Citera
2017-03-21, 20:07
Medlem
Spliffmeisters avatar
Tror inte att TS förstår riktigt hur HCG fungerar och när han ska använda det.. :/

Alla som funderar på att kurar eller ska kura bör se denna:

https://www.youtube.com/watch?v=uQnRt3rTqac

Särskilt TS, se den 5 gånger.
Senast redigerad av Spliffmeister 2017-03-21 kl. 20:11.
Citera
2017-03-21, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Tror inte att TS förstår riktigt hur HCG fungerar och när han ska använda det.. :/

Det finns uppenbarligen olika åsikter om hur man använder HCG. Jag har inte själv chansat mig till mitt PCT-upplägg utan tagit det av en av de mer erkända personerna inom AAS. Men visst jag har ingen erfarenhet av AAS än.

Jag kollade på videon. Om man har testicular atrophy så kan kroppen ej producera testosteron. Därför använder man HCG för att testiklarna ska växa ut igen och kunna producera. Självklart ska man inte i längden ta HCG men det sägs snabba på återhämtning. Det finns alltså en logik i detta.

Men tack för videon, alltid bra med nya upplägg att kika på.
Citera
2017-03-21, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GladiatornsKamp
Vafan du har ju ingen koll på nånting, gör dig själv en tjänst att läs på lite om basics iaf

Vad exakt menar du att jag inte har koll på? Folk har olika upplägg uppenbarligen.
Citera
2017-03-22, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister

ingen som har kommit fram till exakt hur HCG bör nyttjas på bästa sätt och det finns 100 olika sätt som rekommenderas oss byggar bröder emellan, jag kör på det upplägg som jag själv vet fungerar pga erfarenhet
Citera
2017-03-22, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD321
Förresten, vad tycker du om att börja PCT:n 9 dagar efter sista sticket med testo? Är det så du skulle gjort max?

som du vill, jag börjar 14 dagar efter sista stick
Citera
2017-03-23, 00:16
Medlem
Satan perkele. Har lekt en del med roidcalc nu och kan konstatera att kuren blir väldigt mycket bättre om man frontar. Kör man test e 250 mg E5D utan frontning så tar det ju fan 6-7 veckor att få upp nivåerna av testosteron till den maxnivå de når under kuren. Frontar man och tar 500 mg de två första sticken (dag 1 och dag 6) så når man maxkoncentration i kroppen när det har gått en vecka från kurstart. Och att ha mycket testo i kroppen är ju hela poängen. Låter detta rimligt eller har jag räknat fel? Känns som jag räknat rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in