2017-03-17, 23:43
Medlem
Hur blir man lättast hypomanisk? Jag var det för länge sedan, det varade i flera månader och det var helt magiskt... Jag fick så jävla mycket gjort jämfört med idag.
Citera
2017-03-17, 23:48
Medlem
Gaspedalas avatar
Hypomani kan inte framkallas hur som helst, men om du har anlag för det kan centralstimulantia pusha dig i manisk riktning.

Värt det? Usch nej.
Citera
2017-03-17, 23:50
Medlem
Jag vet inte om det är hypomani, men jag var överaktiv, mycket bra minne, mycket bra koncentration, sov ungefär 6h/dag när jag normalt sett sover 9h/dag, kunde göra flera saker samtidigt osv... Samtidigt var jag nog milt deprimerad.
Citera
2017-03-18, 01:03
Medlem
zz01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devetduuu
Jag vet inte om det är hypomani, men jag var överaktiv, mycket bra minne, mycket bra koncentration, sov ungefär 6h/dag när jag normalt sett sover 9h/dag, kunde göra flera saker samtidigt osv... Samtidigt var jag nog milt deprimerad.

Just det, en tillfällig fas som inte är normal. Försök hitta stabilitet med bra terapi och medicinering istället.
Citera
2017-03-18, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zz01
Just det, en tillfällig fas som inte är normal. Försök hitta stabilitet med bra terapi och medicinering istället.
Vad är det rätta ordet för det tillståndet? Vet inte vad jag ska kalla det.

Just nu är jag i ett tillstånd där jag är riktigt lat, jag vill komma ur den svackan så jag blir aktiv igen.
Senast redigerad av Devetduuu 2017-03-18 kl. 03:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in