Citat:
Ursprungligen postat av
janovichh164
Haha då är du väl blind eller något. som han säger, är det mestadels somalier och turkar eller liknande som säljer narkotika öppet runt om i älvsjö och solberga torget samt kiosken. Står och hänger om kvällarna med bandanas över ansiktet och tuggar. Efter skjutningen på solberga hagväg så var det lugnt ett tag PGA all snutspan. Nu har dom börjat visa sig mer och mer med sin försäljning. Blivit frågad flera ggr helt öppet om jag vill köpa gräs eller koks av folk som står och hänger i solberga.
Åldern på grabbarvarierar väl från 16-20+.
"Ha ha"....Nej, inte blind, eller något annat vad det nu kan tänkas vara.
Att du blir erbjuden att köpa narkotika säger en del om dig faktiskt. Jag blir inte erbjuden droger, Jag blir inte heller misstänksam mot alla kids med bandana och antar att de är ligister.
Vidare så är Solberga rätt stort, Älvsjö är en knutpunkt och som sådan drar den till sig folk från hela Söderort.
Jag känner inte igen beskrivningen av Solberga som förort som ett skitställe där kriminella styr och folk blir mördade och våldtagna på löpande band, gör man det har man hängt för länge med foliehattarna på Flashback.