2017-03-13, 18:30
Medlem
Hej,

jeg har flyttet til Sverige,men jeg har fortsatt en norsk mobilnummer som i lengden koster svindyrt å ha her i landet. Har noen av dere tips om et bra svensk telefonselskap med billig 3g/4g og som har lave priser når det gjelder å ringe til utlandet?

(Vet ikke om dette er rett tråd å poste i, men håper det går bra)
Citera
2017-03-13, 19:56
Medlem
Comviq är billiga.
De har olika abonnemang.
Comviq Amigo om man ringer mycket till utlandet.
Citera
2017-03-14, 13:08
Medlem
servalacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvitrev
Hej,

jeg har flyttet til Sverige,men jeg har fortsatt en norsk mobilnummer som i lengden koster svindyrt å ha her i landet. Har noen av dere tips om et bra svensk telefonselskap med billig 3g/4g og som har lave priser når det gjelder å ringe til utlandet?

(Vet ikke om dette er rett tråd å poste i, men håper det går bra)

Det kan vara svårt att få ett abonnemang om man inte är skriven i Sverige och har ett svenskt personnummer. Om du dessutom är nyinflyttad har du ju inte inkomst från förra året i Sverige. Då blir du inte keeditvärdig, och får svårt att ta ett abonnemang.

Om du har ett fungerande kreditkort och desutom lyckas få ett abonnemnag, så är det nog lättast att ha Fello, Hallon eller Vimla. Där tas ingen kreditprövning på dig, om du knutit ditt kreditkort till betalningen av abonnemanget.[/url]

Jag slulle rekommendera Fello. De hyr in sig i Telias nät, som ju har bästa täckningen.
Senast redigerad av servalack 2017-03-14 kl. 13:12.
Citera
2017-03-14, 20:47
Medlem
telia är ju billigt om du bara ska ringa till norge?
Citera
2017-03-19, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diggler2
telia är ju billigt om du bara ska ringa till norge?
Finna nog massa billigare än telia
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in