Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-12, 07:03
  #13
Medlem
CashMan-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
har själv en slim, visst den kan låta lite och bli lite varm men vilken konsoll idag blir inte det? då är ändå slim tystare än den gamla ps4 eller ps4 pro vad jag förstår. Jag bryr mig faktiskt inte, när man väl spelar och höjer volymen eller kör med hörlurar så tänker man inte på det.

Nä sant . Men tycker ändå ibland det e skönt på natten å spela tyst utan varken hörlurar eller volym på Tvn . Å då e det rätt störande .

Plus att vi lever ändå i 2017 . Tv-spel har funnits länge nu . Borde kunna gå å göra en tyst maskin.

En dator låter ju inte alls på det sättet. Har inte alls det tryckande bas fläkt ljudet.
Citera
2018-08-22, 18:25
  #14
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CashMan-
Så jävla störande med alla dessa tv spel apparater med hög fläkt ljud .

Vad kan man göra ? Mitt ps4 låtit sen start. Har ps4 slim , ingen direkt varm lya. Inga element på. Står rätt öppen. Men ändå så låter den jäveln . Ett störande obekvämt ljud., den blir väldigt varm där bak sladden sitter .

Några tips ?
Kan ej öppna skiten , den lät från början . Helt ny

Palla behöva köpa Xbox one liksom

Märkte det själv när jag hade ps4 slim. En dag sålde jag mitt slim + några spel och köpte då ps4 pro. Tycker fortfarande att det blir varmt där bak vid sladdarna. Men ljudet låter men mycket mindre än den vanliga ps4an alltså slim då. Har aldrig haft den ursprungliga versionen av ps4. Då jag vet att alla slim versionen är praktiska och bekväma. Men originalversionen har väl bättre prestanda och fler uttagspunkter. Nu tänker jag dock på ps3. Men i regel är originalversionen mer efterfrågad och folk kommer vilja ha den kanske om 20 år. Och fördelarna är väl bättre på ett sätt. Men jag föredrar flexibla saker. Eftersom jag visste att det kommer en ps4 slim version med. Då väntade jag med att köpa ps4 tills slimversionen kom ut. Trollar inte! Har varit med sedan ps1-2-3 historian och dessa slim versioner! Rekommenderar slim versionen faktiskt ändå. Hoppas du förstår vad jag rabblar :P
Citera
2018-11-03, 20:49
  #15
Medlem
Fimpaciggens avatar
Vilken skruvmejsel ska man använda för att öppna sitt ps4:a?
Citera
2018-11-05, 03:36
  #16
Medlem
Jobbigt med fäktljud. Vilka spel brukar du spela?
Citera
2018-12-09, 00:44
  #17
Medlem
Beställde först ett PS4-slim, såg ett bättre pris vid Black Friday så beställde ett till PS4-slim för att sedan klicka hem ett PS4 Pro. Valde mellan Spider-Man eller Read Dead Redemption-bundle, gick för det förstnämnda. Vad händer sedan, jo man läser på i efterhand och inser att man får en CUH-7116B istället för den senaste CUH-7216B. Försökte slå bort det och tänkte att det förmodligen inte spelar så stor roll, men icke. Slutade med att jag beställde ett nytt PS4 Pro i går kväll (Read Dead Redemption bundle med CUH-7216B) för att få den senaste versionen. Blev inte till Black Friday-pris men jag köper inte konsoller ofta så det må vara hänt.

Skaplig skillnad:
https://www.youtube.com/watch?v=ynAr9kP-Xq8

Får hoppas det blir en uppskattad julklapp. =)
__________________
Senast redigerad av Gemini_ 2018-12-09 kl. 00:48.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback