2017-03-11, 10:32
Medlem
Tellics avatar
Antagligen har denna trd startats tidigare men vi frsker nd.

Jag spelar div. spel p Svenska spel, inte verdrivet mycket men fr ett par hundra i mnaden max.
D och d lter jag mig sjlv spela p triss, bara fr variationens skull. Samma sak gller i affren nr man str i kassan och spontant tar en lottjvel. Flera knner skert igen sig hr.

Nsta grej som skert fler knner igen sig i r att man fan aldrig vinner p triss nr man spelar online? Skulle vilja veta vilka som gr det eller om ngon ens gjort det. Sjlvklart har det blivit ngon enstaka 30 kr hit och 60 kr dit.

Om vi gr p ren statistik frn mitt hll; 2 av 5 lotter r det vinst p, om den r kpt i butik medans endast 1 av 20 lotter som r kpt online. Slngt med en printscreen som lite underlag fr detta mysterium.

http://i.imgur.com/rXy63gc.jpg
2017-03-11, 10:39
Medlem
AA-suiteds avatar
Triss fungerar p s vis att de producerar ett visst antal lotter med olika stora vinster och ett visst antal lotter med frluster. De producerar s mnga frlustlotter att de har rd att betala alla vinstlotter med pengarna de tjnar p frlustlotter + att de fr pengar ver till sitt fretag som anvnds fr att betala anstllda, investera i stora reklamproduktioner osv.

Det r inte riggat eftersom de inte ljuger om antal vinster och frluster, det str p baksidan av lotten, men det r "riggat" s att du som kpare alltid ska frlora i det lnga loppet och att de alltid ska vinna i det lnga loppet.

2017-03-11, 10:57
Bannlyst
S hr kan man sga , om du inte kper en enorm mngd trisslotter typ ngra hundra tusen s kan du inte sga ngot om de f lotter du kper, du r som att dra ett kort tv kort ur en kortlek och dra tv damer, nsta gng en dam och en trea, nsta gng en, trea och en sexa , nsta gng en fyra och ett ess, sen dra slutsatsen att det r strre chans att f en dam eller trea av tv dragna kort.
2017-03-11, 10:58
Medlem
Tellics avatar
Nu r det inte statistik jag r ute efter.

Vill veta om det skulle kunna vara riggat eller ej. Om onlinetrissen r mer rutten n den man kper irl eller om jag r helt ute och far.
2017-03-11, 11:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tellic

Vill veta om det skulle kunna vara riggat eller ej. Om onlinetrissen r mer rutten n den man kper irl eller om jag r helt ute och far.
Men d r vl statistik det bsta verktyget , du visar ju sjlv en princtscreen p din personliga statistik.

Nej, det r inte riggat!
2017-03-11, 11:05
Medlem
Hassan13371s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellic

Nej det r inte riggat, det hade varit olagligt. De blir dessutom titt som ttt granskade s att deras slumpgeneratorer (vilken av de tusentals lotter du fr) r korrekt.
s.s. de har ett visst antal vinster, ett visst antal frluster. Rkna med att frlora, lycka till
2017-03-11, 11:05
Medlem
Vad frvntar du dig, strre chans att bli trffad av en bil. Du gr endast minus av triss. Fortstt ge dem pengar.
2017-03-11, 11:24
Medlem
Tellics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassan13371
Nej det r inte riggat, det hade varit olagligt. De blir dessutom titt som ttt granskade s att deras slumpgeneratorer (vilken av de tusentals lotter du fr) r korrekt.
s.s. de har ett visst antal vinster, ett visst antal frluster. Rkna med att frlora, lycka till

Tack! Svaret jag misstnkte och var ute efter.
2017-03-11, 11:48
Moderator
easy_dans avatar
Fr fortsatta diskussioner om triss anvnd befintlig trd.

*Klick*

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in