Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-07, 13:11
  #349
Medlem
GenesisPs avatar
"De högerextrema" verkar bli allt fler.
Svensk invandringspolitik/invandrarna sätter onekligen sina spår i samhället..

En kommentar på Petterssons:

Citat:
Jag arbetar som tjänsteman i yttre tjänst! Tolkas fritt. Jag och mina kollegor pratar ofta om att det är konstigt att det inte dyker upp någon ny laserman som härjade på 90 talet! Eller medborgar garden som tar lagen i egna händer.

Inte för att vi önskar det men vi uppfattar det som att det kokar av hat och vrede från gemene man och att Sverige spårat ur ordentligt med politiker som inte inser hur illa ställt det är i Sverige! Jag har aldrig tidigare i mitt yrkesverksamma liv mött så många uppgivna och hatiska svenskar. Och det värsta är att jag förstår dom/oss!
Citera
2017-10-07, 13:31
  #350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msthlm37
Babbesvammel


Du har inte en enda aning om vad som är svenskt eller inte. Globalism, multikulti är däremot helt osvenskt. En ide som kommer utifrån och alla med en hjärna vet varifrån det kommer. Det som är genuint svenskt och var så ända fram till 60-talet mitt är levande, i folks över 50år, minne då Erlander släppte pucken till Palme.
Sverige och svenskarna är och har varit så sedan urminnes tider, ett land med en extremt homogen befolkning.
Och vad som kännetecknar svensken ytterligare är uppfinningsrikedom och självstyrande och frihet. Därav vår stora förmåga att driva upp företag, uppfinna saker och leva som fria män i symbios med vår homogena omgivning och leva i fred. Varför man på 70 talet ville slå sönder detta land till denna dystopiska skitframtid som väntar oss vet vi också. I din tro att storstadsmänniskor vill ha det så finns i förklaringen, du vet inte ett skit. Det finns inte en enda normal svensk som vill ha det på detta sätt men landet är kidnappat av globalister, folk som profiterar på detta och av diverse kommunister.
Men det kommer en annan tid, vi får hoppas att den kommer snart.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback