Citat:
Ursprungligen postat av
msthlm37
Jag ska försöka vara tydligare:
Jag ser likheter med smutskastningen mot invandrarna/flyktningarna, främlingsfientligheten, rasismen och hatet mot invandrare här och nu i Sverige jämfört med hur det gick till när nazisterna växte sig oerhört starka i Tyskland (även om då judehatet var i fokus).
Nu när det gått så långt att gemene man eller kvinna smutskastar och rajlerar i generaliserande nedvärderande termer mot invandrarna, då har det f-n gått jävligt långt.
Att du ser likheter är ganska oviktigt. Det gemene man reagerar emot är det enorma missbruket av skattemedel och skattebetalarnas "vilja" att hjälpa.
Människor som inte har någon Asylrätt ljuger om sin ålder och kommer hit för att få gratis utbildning, sjukvård och bidragspengar. Som tack för detta så rånar man och våldtar ursprungsbefolkningen.
En hel del av dessa nyanlända skaffar fler identiteter och suger in så mycket bidrag det går.. Dessa flyktingar åker på semester till sina hemländer som är Sååå farliga att dom inte kan utvisas dit. Men semestra går bra.
Många är krigsbrottslingar som jobbat hårt i krig för att bränna,våldta och döda kristna..eller så slänger man de kristna som finns i gummibåten i havet och låter dem drunkna.. Allt för Islam.
Inget land med Islam som religion har demokrati helt enkelt för att Islam och demokrati inte kan samexistera.
Lite Newsflash för dig kanske är att Islam och Judar inte går så bra ihop.. Det har vi väl sett när Islamister i Sverige eldat synagogor och de har kallats "Nazister" i media för att gemene man skall tro att det var vit makt Svenskar som utförde dåden.
POLITIKERNA och deras medlöpare till detta kaos är de som skall bort. Utomeuropeer som inte har riktiga asylskäl och som ljugit sig in i landet skall utvisas omedelbart. Samma sak gäller de som kommer hit för att starta kriminella nätverk och utnyttja våra system.
I andra världskriget gjorde man processen kort vad gällde medlöparna till Nazisterna och de som stöttat Nazisternas ockupation på olika sätt De som nu stöttar Invällarpolitiken lär gå samma öden tillmötes förr eller senare.
Invandrare som sköter sig och anpassar sig till de Svenska systemen har jag inget emot. Är själv gift med en Invandrare som även hon röstar SD