Citat:
I mina regioner hörs aldrig en invandringspositiv röst mer än ledarsidor i länstidningen.En sak kan du varje fall vara totalt säker på. Om det tar hus i helvete så kommer den goda sidan vinna och den onda förlora. Ni främlingsfientliga och i vissa fall rasister är i ett kraftigt underläge och har inte den minsta tillskymmelse till chans, inte för fem öre.
Den här enormt provocerande intelligensbefriande smutskastningen mot invandrarna i Sverige måste få ett slut, allt hat som sprids, äckligt är vad är, oerhört äckligt.
När de bruna oftare börja visa sin trynen, sitt sanna jag så hoppas jag att det svenska folket äntligen vaknar upp.
Den här enormt provocerande intelligensbefriande smutskastningen mot invandrarna i Sverige måste få ett slut, allt hat som sprids, äckligt är vad är, oerhört äckligt.
När de bruna oftare börja visa sin trynen, sitt sanna jag så hoppas jag att det svenska folket äntligen vaknar upp.
Bland vanligt folk är ilskan stor över all kriminalitet och kaos.
Ingen jag känner tycker som du.
Det fria öppna Europa och Usa är ett minne blott.
Europa går mot stängda yttre och även inte gränser.
Undantagstillstånd råder i Paris och Bryssel.
Polisen i Stockholm ,Göteborg,Malmö åker på stryk av kulturberikarna och det gillar inte svensken.
Möjligen stöckhölmarn tycker detta är en dräglig situation.
Framtidens Sverige och Europa kommer hylla den inhemska kulturen och dess traditioner samtidigt som noll tolerans gentemot islam blir rådande norm.
Både för fredens och miljöns skull måste globaliseringen minska.
Stolt nationalism ger enade nationer och medborgare.
Framtidens jude är vänsterpatrasket och islamisterna.Dessa får löpa gatlopp.
Du går mot tuffa tider kan jag lova.