2017-03-06, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msthlm37
En sak kan du varje fall vara totalt säker på. Om det tar hus i helvete så kommer den goda sidan vinna och den onda förlora. Ni främlingsfientliga och i vissa fall rasister är i ett kraftigt underläge och har inte den minsta tillskymmelse till chans, inte för fem öre.

Den här enormt provocerande intelligensbefriande smutskastningen mot invandrarna i Sverige måste få ett slut, allt hat som sprids, äckligt är vad är, oerhört äckligt.

När de bruna oftare börja visa sin trynen, sitt sanna jag så hoppas jag att det svenska folket äntligen vaknar upp.
I mina regioner hörs aldrig en invandringspositiv röst mer än ledarsidor i länstidningen.
Bland vanligt folk är ilskan stor över all kriminalitet och kaos.
Ingen jag känner tycker som du.
Det fria öppna Europa och Usa är ett minne blott.
Europa går mot stängda yttre och även inte gränser.
Undantagstillstånd råder i Paris och Bryssel.
Polisen i Stockholm ,Göteborg,Malmö åker på stryk av kulturberikarna och det gillar inte svensken.
Möjligen stöckhölmarn tycker detta är en dräglig situation.
Framtidens Sverige och Europa kommer hylla den inhemska kulturen och dess traditioner samtidigt som noll tolerans gentemot islam blir rådande norm.
Både för fredens och miljöns skull måste globaliseringen minska.
Stolt nationalism ger enade nationer och medborgare.
Framtidens jude är vänsterpatrasket och islamisterna.Dessa får löpa gatlopp.
Du går mot tuffa tider kan jag lova.
Citera
2017-03-06, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
En åsikt man kan ha. Men man kommer alltid vara väldigt ensam om den.

Trams, du tillför inget av värde utan sitter enbart och svarar på inlägg med en(innehållslös) mening i taget. TS må vara lätt efterbliven men han försöker åtminstone att bemöta argument på ett konstruktivt vis- I ditt fall så befarar jag trolleri.

/Ignore
Citera
2017-03-06, 19:35
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=0OpQYVPWBjA

Ett sånt samhälle vill jag ha. Det kommer hända, 2018 börjar det
Citera
2017-03-06, 19:36
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Det är bara att ställa upp båda sidor och sen utreda vilken av dessa sidor som är orsaken till den ondska och elände vi ser idag i Sverige.

Vem är det som ljugit?
Vem är det som tagit in eländet i Sverige?
Vem är det som begår kaos?
Vem är det som begår idiot-aktivism?
Vem försöker fortfarande att ljuga i media och mörka sanningar för Svenska folket?
Vem startar trådar på Flashback som försöker måla upp den andra sidan som orsak?
Vem startar trådar på Flashback som försöker måla upp den andra sidan som problem?
Är orsak och problem samma sak?

1) Ingen.
2) Invandrarna har flytt och sökt asyl.
3) Fattar inte vad du menar.
4) Se 3)
5) Se 1)
6) Oftast rasister som försöker ge invandrare skulden för allt. Tryck gärna på aktuella ämnen ovan och kola själv.
7) Se 6)
8) Fattar inte vad du menar
Citera
2017-03-06, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnvandarnamnX
Märkligt att invandrarna bor i storstäder och dom som gnäller på invandrare på landsorten.
De största rasisterna bor i hålor som inte har en invandrare.
Detta beror på att de unga tjejerna lämnar byhålan och flyttar till Storstan.
Kvar blir bittra män som skyller allt på invandrare. Som vanligt kampen om honorna.
Det är min ringa uppfattning.

Och vilka "hålor" är det du pratar om? Rör du dig ens ute i landet överhuvudtaget eller sitter du enbart och gissar?

(Ringa var ordet, ja. Patetiskt)
Citera
2017-03-06, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Det är du som är en medlöpare, till det globala storkapitalet och du springer den lilla klicken av ekonomisk elits ärende, men du begriper det inte bara.

Hur är jag medlöpare till det globala storkapitalet och om ja, vad ska jag göra för att inte längre vara medlöpare?
Citera
2017-03-06, 19:44
Bannlyst
Citat:
1) Ingen.
3) Fattar inte vad du menar.
4) Se 3)
5) Se 1)
6) Oftast rasister som försöker ge invandrare skulden för allt. Tryck gärna på aktuella ämnen ovan och kola själv.
7) Se 6)
8) Fattar inte vad du menar

Lägg ner låtsasfelstavandet nu, sträck för faan på ryggen och börja tänka efter nu lite granda!!

Finns goda förutsättningar att du och jag kanske var rätt lika fram till milleniumet...vi har nästan samma födsloår.

Vad faan händer med människor som er?? ni är ju faan säkert smartare och högre utbildade än majoriteten här inne är. Det är ju vi som ska bli guidade av er, ni dom yngre, dom mer upplysta osv... istället ser 80 procent av alla svenska män rakt jävlar igenom er.

allt är väl inte fel med invandringen, men kom igen nu Dude, det här ser inte bra ut...
Citera
2017-03-06, 19:45
Bannlyst
Citat:
Nu tycker jag du ska ta det lite lugnt eftersom ett mycket stort antal människor från arbetarklassen (dvs S och V) gått och blivit SDare. Politiken som SD för börjar bli en salig röra även om ni förenas enom invandrarhatet.

Ja det är bra. Vi är ju inga nazister. Det är ju du som är som står för att invandrarna ska sprida sitt lebensraum här i Sverige. Bisarrt.
Citera
2017-03-06, 19:59
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
https://www.youtube.com/watch?v=0OpQYVPWBjA

Ett sånt samhälle vill jag ha. Det kommer hända, 2018 börjar det

Vi ska gå tillbaka till vänstertrafik. Å i samband med att vi gör det, så avskaffar vi kvinnlig-rösträtt. Då är problemet löst för all framtid.
Citera
2017-03-06, 20:03
Medlem
G13Hazes avatar
Citat:
En åsikt man kan ha. Men man kommer alltid vara väldigt ensam om den.
Han har väldigt mycket rätt i sin åsikt. Jag hoppas att du vaknar upp en dag och inser vad du står för, hur du säljer ut Sverige. Är du för den här invandringen för att du är attraherad av alla invandrare, vad är ditt motiv? Hur kan du inte känna någon kärlek till din nationalitet? Hur känns det när vi år 2030 kommer att vara i minoritet i vårat eget land, om man inkluderar andra generationsinvandrare som är utomeuropeiska i grunden?

De kommer inte hit därför att de riskerar sina liv, de kommer hit pågrund av ekonomiska fördelar.
Det handlar om ekonomiska migrante.
Citat:
Citera
2017-03-06, 20:05
Medlem
Citat:
Det ni SDare samt övriga högerextrema står för är inte på något sätt svenskt, ni representerar inte Sverige, någon svenskhet eller vad Sverige står för, inte för fem öre.

Måste säga att väldigt mycket som skrivs här är otroligt skrämmande och ofta rent häpnadsväckande. Visst är det ett relativt begränsat antal människor som skriver ett exceptionellt högt antal inlägg men det är ändå mycket skrämmande.

Väldigt mycket hat, väligt mycket rasism och så klart ännu mera smutskastning av invandrarna/flyktingarna. Det som sker nu i Sverige och i en del andra länder är otroligt skrämmande.

Ser väldigt mycket som liknar hur det gick till när nazismen började spridas i Tyskland. Trodde aldrig att vi igen skulle behöva uppleva detta men det sker faktiskt här och nu. Då var det framförallt judar som smutskastades och beskylldes för både det ena och det andra, nu är det invandrarna och i synnerhet då muslimerna.

Just att gemene man börjar sprida sitt hat om invandringen och flyktingarna är extra otäckt och påminner väldigt mycket om hur utvecklingen blev i nazityskland. Folk börjar bli hjärntvättade av propagandan som i synnerhet SD spridit.

Det största problemet finns definitivt inte i Stockholm vilket också är lite "komiskt" eftersom det här är majoriteten av invandrarna bor. En absolut majoritet av alla hatare bor i de mindre städerna samt på landsbygden.

T.o.m. Peter Springare märker nu hur mycket mörka bruna krafter samt hat det finns i vårt land och börjar förstå vidden av bollen han satte i rullning. Han vädjar numera öppet till det bruna smutset att hålla sig borta från hans twitter, facebook etc. Helt klart att inte han är beredd att gå i frontlinjen för de högerextrema.

Ja, tyvärr, en otroligt skrämmande tid vi lever i och jag hoppas nu att den negativa utvecklingen nu strax vänds annars vet i f-n. Som tur är så är dock situationen i Stockholm än så länge generellt bra, i tex metropoler som Trelleborg verkar folk vara lite mer förbannade och hatiska.

Men... när det blir stora organiserade öppna demonstrationer mot invandringen och flyktingarna i Stockholm så tror jag det kommer börja ta hus i helvete, det kommer helt självklart leda till konfrontrationer, kanske de allvarligaste vi någonsin upplevt i Sverige i modern tid eller vad tror ni själva?

->Är det ett sådant här samhälle ni (SD samt övriga högerextrema) vill skapa?<-
https://www.youtube.com/watch?v=e7mqfmZS5xM
orka inte läsa hela inlägget. men det är vänster extrem ideérna som rådde för något år sedan som likna nazismen, men hjärntvättad som du är, så märkte du inte det. Folk som inte hade vänsterextrema åsikter blev mobbade utfrysta och jagade av gestapo(tidningarna+VPK).
Om du tycker det är så rasistiskt så an du flytta till Afrika, Israel eller valfritt arabland.

Det är mänskligt med rasism, antingen hatar folk vita, bruna eller svarta oavsett ras.

Jag är uppvuxen i område där det knappt fanns vita, du ska bara veta vad svenskhatande folket där var. Fast jävla svenne är OK för dig, men inte jävla blatte som är lika rasistiskt.
Citera
2017-03-06, 20:10
Medlem
Daniel501s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=lmGqG3grTrg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in