Det var nån/några personer, tidigt 2000 som gjorde om Kalle Anka-serier och använde nån text-to-speech som läste upp texten. Hysteriskt roligt tyckte man att det var som liten moppepojke.
Mongo: -Jag såg att ni sparka ner en pensionär nere vid Konsum, min syn är jättebra, ni kan aldrig smita.
Knattarna: -Ähh, vadå? Kärringen tyckte ju om det för helvete.
Myspersson - Bäst du knallar iväg. Det är din tur nu. Jag hoppas du ramlar och dör.
SuperMarioLångben - Jaaaaa!! Hoppas det!!
Grymma videos som funkade allra bäst när lanpartyt närmade sig kl 04 på morgonen.
Nyheter24 gjorde en artikel om Woodgrove för några år sedan där Woodgrove berättar om hur det hela började, hur skapandet gick till och sin relation till alla videos flera år senare.
SML:
Min rygg gick av, jag tror man kan köpa nya på pressbyrån~
Kommer även ihåg att de hade en namninsamling på deras hemsida för att få tillbaka Vanilla Coke.
Man kunde även ladda ner deras super häftiga spel "Super Mario Långben Bros."
Haha fick upp en i youtubeflödet nyligen. Dessa brukade jag tittat på sent 00-tal. ''Det flygande mordet'' var en favorit när Super Mario Långben råkar backhoppa på en björn och får en plastbuckla från Clas Ohlson.
Haha fick upp en i youtubeflödet nyligen. Dessa brukade jag tittat på sent 00-tal. ''Det flygande mordet'' var en favorit när Super Mario Långben råkar backhoppa på en björn och får en plastbuckla från Clas Ohlson.
Jag har på senare tid fått problem med min rygg, men kan skoja om det i.a.f. Så jag brukar köra med Super Mario Långbens; -Man kan köpa nya ryggar på Pressbyrån tror jag!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!