Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-06-03, 11:00
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Hej, jag vill vara så ärlig som möjligt nu. Läkaren konstaterade att jag hade njursten, vilket var en fel bedömning, då det var min lever som vart inflammerad pga.. nu kommer det värsta...

Jag drack öl kvällen innan, efter en öl vart det en till, sen vart det en tequila shot och ett par cider. Idiotiskt jag vet, men man blir lite modig under kur och efter en öl. Fy fan vad jag hade världens jävla värk i hela levern fram till magen.

Fan vilken idiot man var, men ni som läser detta TA ALDRIG ALKOHOL I SAMBAND MED ORALA!! Inte äns under hela kuren. Innan ni kastar skit, så är det bara jag som blev drabbad och det var idiotiskt jag vet. Men vi alla gör misstag i livet, och jag har tagit lärdom av det nu.

Mvh


bara att ta med sig till nästa gång, men är allting löst nu i efterhand o du mår bra?
Citera
2017-06-03, 13:54
  #38
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
bara att ta med sig till nästa gång, men är allting löst nu i efterhand o du mår bra?

Ja jag mår verkligen mycket bättre efter att jag hoppade av dbol runt vecka 6. Du vet ju hur det blir när man ser tränad ut alla jävla ådror ploppar ut och kåta tjejer kommer fram och vill känna på musklerna, sen tar man en öl, sen säger dom "kom igen en till då, wohoo"

Ja man fick stå lite under rampljuset för en stund, det var också en tuff period då tjejen hade gjort slut med mig. Så.. ja, får ta lärdom av det nu.

Men det viktigaste är att jag mår bra nu och att mina levervärden gick tillbaka till det normala. Jag är också en person som aldrig gör om mina misstag igen. Men jag kan erkänna det, hoppas folk läser detta och avstår helt från alkohol, fester, nattklubbar allt sånt skit under sin kur.
Citera
2017-06-04, 08:31
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Ja jag mår verkligen mycket bättre efter att jag hoppade av dbol runt vecka 6. Du vet ju hur det blir när man ser tränad ut alla jävla ådror ploppar ut och kåta tjejer kommer fram och vill känna på musklerna, sen tar man en öl, sen säger dom "kom igen en till då, wohoo"

Ja man fick stå lite under rampljuset för en stund, det var också en tuff period då tjejen hade gjort slut med mig. Så.. ja, får ta lärdom av det nu.

Men det viktigaste är att jag mår bra nu och att mina levervärden gick tillbaka till det normala. Jag är också en person som aldrig gör om mina misstag igen. Men jag kan erkänna det, hoppas folk läser detta och avstår helt från alkohol, fester, nattklubbar allt sånt skit under sin kur.


ahh skönt att höra iallafall

ja orala ska man vara försiktig med
Citera
2017-06-11, 15:04
  #40
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
UPPDATERING: Inne på min 3:e dag på min PCT, börjar känna mig bättre rent måendemässigt.
De värsta dagarna var när testo var ute helt ur mitt system. Fy fan asså, vad jag var nere.

Men idag känner jag mig bättre, i.af till 8%! Ni som nyligen gått av er kur, ha tålamod, ni kommer känna piss några dagar framöver men det går över snabbt.

Bara skratta igenom det Jag har även fått behålla en hel del muskler tycker jag, samt styrkan börja komma tillbaks med marginal. Jag vet att "full" återhämtning tar längre tid, men som det står på faktasidor ur ett vetenskapligt perspektiv så är alla olika gällande återhämtning, vissa går det snabbare för vissa långsammare.

Detta är av min erfarenhet.

Mvh
Citera
2017-07-01, 23:05
  #41
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Ok boys, nu börjar energin och musklerna komma tillbaka, sakta men säkert!
Och det ser bra ut som jag kan se nu, fått endå ganska mycket!

Och det är bara några dagar kvar på min pct, och sätter därmed punkt.
Hoppas denna kurrapport har varit intressant och att folk kan ta lärdom av.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback