Citat:
Ursprungligen postat av
SpaceMonkey1
UPPDATERING: Jag vill inte avskräcka folk, men inne på 6:e veckan med 40mg Dbol så hade jag fruktansvärd smärta i ena njuren. Åkte upp till akuten då de misstänkte njursten, ville inte säga att jag gick på Dbollar det skulle inte se fint i mitt register.
Så slutligen, hittade de inga njurstenar och jag fick gå hem med stolpiller som hjälpte mot smärtan. Jag avbröt Dbol kuren inne på 6:e veckan och efter 2-3 dagar hade smärtan avtagits. Jag drack en hel del vatten för att rensa ut det mesta. Så slutsats, det mesta lutar åt att det var dbollarna som påverkade detta tillstånd.
Nu har jag minimal värk i njuren. På förbättringsväg. Men aldrig mer 40mg om jag ska köra på det igen i framtiden! 6 veckor är väl endå helt ok tycker jag. Hur tänker ni andra runt detta?
kan ju tillägga att dianabol inte fuckar dina njurar, det är levern det fuckar och om du nu hade ett problem med levern och ligger på akuten för det är du fucked up gambler som inte säger något om det för om levern pajar har du blivit av med en hel drös med år att leva..
jag tycker 2 x 25 dagar är det bästa för alla orala, en månad mellan blast
sorry om jag är otrevlig bro