Citat:
Ursprungligen postat av
Prora
Jag har svårt att tro att man kan överleva ett slag som spräcker kraniet.
Av det han berättade samtidigt som han visade med handen och pekade från pannan och bakåt, är det också lite småmärkligt att det inte syns tillstymmelse till spår/ärr. Eller så har grabben fint läkkött.
Citat:
Intressant att den enda som inte tycktes vilja medverka var den ende européen, greken Janis. Man kan misstänka att det gått relativt bra för honom och att han är tillräckligt smart för att inte falla för frestelsen att visa upp sig i vad som ändå måste sägas vara ett mindre smickrande sammanhang.
Lite talande, ja. Det skulle nog aldrig vara det omvända så att säga...
Ofrånkomligen ser förresten männen man såg i programmet igår (jag utgår från att alla är MENA-personer förutom greken) mest ut som en lätt ironisk karikatyr på respektblattar.
Det blir liksom humorvarning nästan hela tiden man ser respektbabbar likt de i Fittjaprogrammet agera och uttrycka sig. Musse med musklerna skriker egentligen bara "
se på mig: så här supermaxat spännig är jag - bara för att jag har liten kuk, bara för att jag inte får plats i samhället (
och vill ni inte förstå det kommer jag bygga ännu mer muskler och spänna mig ännu mer i framtiden, inte minst för att kompensera mig ytterligare!".
Byggande respektblattar som Musse med tight, lätt fjollig t-shirt där ärmarna slutar (för) högt upp s.a.s. - är också ganska festligt att se.
Citat:
Att Musse/Musa hoppade av tolkar jag som en typisk cliffhanger och i nästa del visar det sig antagligen att han är med på banan igen, i annat fall borde hans medverkan redan i första delen ha klippts bort
Cliffhanger rätt garanterat. Grabben lär komma tillbaka.