Citat:
Ursprungligen postat av
Kulturmarxist
Hudfärg är irrelevant men etniskt och kulturellt ursprung skall redovisas så det kan vara upp till läsaren själv att avgöra om det är relevant för händelsen eller inte.
Precis så resonerar Stockholmsjournalistelitens kollegor i Danmark. Här i Sverige betraktas dock läsarna som idioter av Bonniers & SR/SVT & co i deras egenpåhittade regelverk. Att resonera som majoriteten av världens journalister gör inte mig till en rasist, - din lilla näthatande DN-skadade stämplande elitrövslickar EXPOit.
av dina inlägg här på forumet att döma så bildar du ofta väldigt starka och negativa uppfattningar om folk baserat på fördomar du har, vilket ju inte förvånar mig då du tycker etnicitet och kulturellt ursprung är så fasansfullt viktigt när du värderar en människa. jag har aldrig någonsin läst en DN-tidning och har inte följt några journalistiska verk i hela mitt liv. du som är så fylld av hat för så många saker och människor måste väl ändå vara den som är näthataren utav oss två?
har du lust att besvara min fråga i mitt föregående inlägg också eller har du inte tid med det mellan dina personliga påhopp av mig som komplett främling?