2017-02-28, 23:29
Medlem
Sperssons avatar
.
Utvisas dessa kriminella och deras familjer??
Nej, det gör de inte.

Kommer man till Sverige som flykting och uppför sig på detta vis, så ska man ut.
Svenska lagar är inte anpassade till det nya Sverige.
Citera
2017-02-28, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bacio
Även om majoriteten av oss tror som du, är jag ändå intresserad av att få veta vilka dessa "stök" var.

Ff ingen som har mer kännedom, kan prata mer i klartext än media om vad som hände?

Jag antar att du är muslim själv eller svarting eller både det och kommunist med tanke på att du "resonerar" som du gör. Skulle en vit göra något så kopplas polisen och det sociala in på en gång. Om någon ens piper om att det är kroknäsade och inavlade getpåsättare som trakasserar vita och beter sig som löss och kackerlackor är det rasism och det är därför du inte hittar något bland dina kära ljugande media.
Citera
2017-02-28, 23:51
Medlem
InnocentBystanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elbrujo
Det låter trevligt och normalt. Vuxna människor kan träffas under sådana förhållanden. Det fittiga, som jag blir helt vansinnig på är att massinvandringen av dessa människor omöjliggör det svenska, det nordiska, i vår kultur.

För ett tag sedan besökte vi en badanläggning i Danmark. Så gott som enbart danska och svenska besökare, gemytligt och lugnt, inget stök, inga tafsare. Så harmoniskt att man nästan fick en nostalgisk tår i ögat!

Det som slog mig när jag satt där i bubbelpoolen (tillsammans med ett otal för mig helt okända människor) var hur naturlig och i grunden oerotisk vår nordiska badkultur är. Man bara njuter av vattnet och värmen. Samtalar i lågt tonläge. Motionerar på ett behagligt sätt. Visar hänsyn till övriga besökare så att alla får lugn och ro.

Har man vuxit upp med detta så ter sig ju alla de här grottmännisko-incidenterna helt obegripliga. Vem kommer ens på tanken att exempelvis glo på folk helt ogenerat i en simhall (om man är över tre år gammal)? Eller ragga, det finns väl betydligt sensuellare mötesplatser för sådant?

För att inte tala om bråken och stöket och övergreppen, varför i den här typen av miljö? För att man har badkläder på sig eller vad? VAD???

Kunde vi kanske få fortsätta att ha det okomplicerat, eller är det för mycket begärt???
Citera
2017-03-01, 00:10
Medlem
Somsons avatar
Skämt åt sido, det finns invandrare som inte sympatiserar med dessa kräk heller.

Därmed vore det bättre om media var lite mer frispråkiga, tror inte majoriteten av dem med samma ursprung skulle vilja ha den skammen vilande på sig med det föraktet som blir av informationen om härkomst och utseende.

Sen får vi övriga medborgare sluta va så skitnödiga och hjälpas åt o stoppa sånna här as när man ser saker.

I detta fall i Bro så lär det dock inte varit så många män där utan mest småbarnsföräldrar.

Å snuten kan släppa munkarna och börja ta i med hårdhandskarna, våldsmonopolet ska gälla mot alla inte bara överförfriskade försvarslösa fyllon.
Citera
2017-03-01, 00:43
Medlem
bacios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yukokido
Jag antar att du är muslim själv eller svarting eller både det och kommunist med tanke på att du "resonerar" som du gör. Skulle en vit göra något så kopplas polisen och det sociala in på en gång. Om någon ens piper om att det är kroknäsade och inavlade getpåsättare som trakasserar vita och beter sig som löss och kackerlackor är det rasism och det är därför du inte hittar något bland dina kära ljugande media.

Ditt inlägg är egentligen mot mina principer att besvara....
...men med tanke på ditt språkbruk förstår jag att du behöver vissa vägledande ord.
Läs om, läs rätt så förstår du att jag varken är muslim eller positivt inställd till hur media agerar.

Nyktra till och återkom gärna i morgon.
Senast redigerad av bacio 2017-03-01 kl. 00:46. Anledning: Felstavning
Citera
2017-03-01, 01:01
Medlem
ztellas avatar
Skicka ut dem i djupa delen så löser problemet sig självt, de flesta av dessa kräk är väl inte simkunn.iga
Citera
2017-03-01, 01:21
Medlem
Personalen är såpass påverkade av det som inträffat att de måste hålla stängt. Låter som de blivit rejält hotade av dessa "ungdomar". Någon som var på plats, eller har info om hur och vad som hände mer exakt? Som gjorde att personal fick låsa in sig, gäster fly och polisen ingripa?

Är det ingen som kan läxa upp dessa förstörare ordentligt.. är de inte rädda för att mista sina privilegier och (kanske UT?)
uppehållstillstånd

Man kan tycka att alla ensamkommande borde vara högst rädd om sitt nya liv o sina möjligheter.. om de är rädda för sitt liv i hemlandet. Naturligtvis finns det även skötsamma och t.o.m samhällsförebilder bland dessa ensamkommande. Men så mycket som skett med övergrepp etc så överspeglar de onda de goda..

Eller har jag fel, är det svenska ungdomar? Talar väl en del emot det kändes det som när de översatt trivselreglerna på 9 språk...
Citera
2017-03-01, 01:50
Medlem
Somsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prupplisa
Personalen är såpass påverkade av det som inträffat att de måste hålla stängt. Låter som de blivit rejält hotade av dessa "ungdomar". Någon som var på plats, eller har info om hur och vad som hände mer exakt? Som gjorde att personal fick låsa in sig, gäster fly och polisen ingripa?

Är det ingen som kan läxa upp dessa förstörare ordentligt.. är de inte rädda för att mista sina privilegier och (kanske UT?)
uppehållstillstånd

Man kan tycka att alla ensamkommande borde vara högst rädd om sitt nya liv o sina möjligheter.. om de är rädda för sitt liv i hemlandet. Naturligtvis finns det även skötsamma och t.o.m samhällsförebilder bland dessa ensamkommande. Men så mycket som skett med övergrepp etc så överspeglar de onda de goda..

Eller har jag fel, är det svenska ungdomar? Talar väl en del emot det kändes det som när de översatt trivselreglerna på 9 språk...

Det finns ensamkommande i kommunen, men dessa muppar är infödda med Afrikanskt ursprung som jag har uppfattat det av vad folk som bor i Bro har sagt.

De ensamkommande verkar sköta sig bra och det lilla jag sett av dem sitter ofta med skolböckerna lugnt på stationen på väg till skola.

Har inte heller hört något negativt om de ensamkommande från dem Brobor jag känner. Liten håla, så om de skulle kaoda så skulle snacket gå.
Citera
2017-03-01, 02:00
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Var det dialogpoliser man satte in?

Det fungerar inte med typen av bråkstakar. Enbart batong gör dem möra och medgörliga!

Fungerar bättre om man skjuter de i knäskålen, de kommer iaf aldrig att arbeta så varför inte dra ett skott i knät direkt? Man kan skära av de hälsenorna så fort de kommer in i landet så slipper man badhus"stök".

Vad är det för namn på dessa apor? Hazarer? Araber? Somalier? Irakier?
Vilken typ av skitmuslim rör det sig om?

Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
I helvete heller. I Sverige finns en lång tradition av simkunnighet och föreningsliv kring simhallarna som fostrat flera elitsimmare på världsnivå. Varför ska vi ge upp det? Nästan inga svenskar har pool, det är enormt osvenskt. Du verkar inte ha någon som helst insikt i svenska traditioner eller svensk kultur.

Ska du ha badhus så måste du ha ett blatteförbud. Bara välja, blatteförbud i badhus eller inget badhus. Det är nu mångkulturens "svåra" beslut måste börja tas av folk.
Fler och fler väljer dock bort badhusen, hygienen är ju bedrövlig på dessa platser numera, även städningen suger då blattarna tagit över städandet och de suger på att städa.
Citera
2017-03-01, 03:36
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryggtochbra
Rekommenderar den här rapporten från polisen, som främst rör 2015, eftersom den släpptes 2016. I den skriver man i så mycket klarspråk man kan begära vad det handlar om för personer. T.ex.:

På sidan 11 skriver man om sexuella ofredanden som sker av grupper av män på evenemangsområden, de identifierade gärningsmännen är medborgare i Afghanistan, Eritrea och Somalia. På sidan 11-12 står det om övergrepp som sker på gata, väg och i park. Endast 17 misstänkta gärningsmän har kunnat identifieras och av dessa var fyra svenska medborgare och resten utländska medborgare. Ytterligare 17 har blivit gripna men ej kunnat identifieras (antyder att de ej är svenska medborgare). Så av 34 gärningsmän har endast fyra svenskt medborgarskap. På sidan 15 framkommer att 80% av de identifierade gärningsmännen vid sexuella övergrepp på badhus under 2015 hade utländsk härkomst. De flesta saknade svenskt personnummer och tillhörde grupper av asylsökande pojkar.

https://polisen.se/Global/www%20och%...ofredanden.pdf

Jättekonstigt att media inte skrivit mer om den här rapporten...

Det stämmer, sidan 15 i polisens utredning.
Sjuk överrepresentation av asylsökande ungdomar.

Beskrivning av Polisen angående badhus i Sverige:
Citat:
Det fanns skäligen misstänkta personer i ca 55 procent av anmälningarna. Av dessa var 86 procent yngre än 20 år, och merparten av dem ca 15-16 år. De senare var övervägande misstänkta för brott mot flickor som inte fyllt 15 år.
I 80 procent av anmälningarna från badhus var gärningsmännen av uppgiven eller fastställd utländsk härkomst. De flesta saknade svenskt personnummer och i anmälningarna framgick det att de tillhörde grupper av asylsökande pojkar.

Detta är så sjukt så man inte vet var man ska ta vägen. Så djävla dåligt av politikerna att inte göra en analys av invandringen INNAN man utsätter sin egen befolkning, små flickor, för sjukt sexuellt våld.

Sinnes!

Har vi någon Broare här som kan bekräfta vilka förövarna i ert badhus var?

Edit: Såg att någon rapporterat om afrikaner några inlägg tidigare. Vilken dunderskräll.
Senast redigerad av RingRing2014 2017-03-01 kl. 03:41.
Citera
2017-03-01, 04:36
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somson
Det finns ensamkommande i kommunen, men dessa muppar är infödda med Afrikanskt ursprung som jag har uppfattat det av vad folk som bor i Bro har sagt.

De ensamkommande verkar sköta sig bra och det lilla jag sett av dem sitter ofta med skolböckerna lugnt på stationen på väg till skola.

Har inte heller hört något negativt om de ensamkommande från dem Brobor jag känner. Liten håla, så om de skulle kaoda så skulle snacket gå.
"Infödda med afrikanskt ursprung" = negrer.
Hade det varit exempelvis marockaner eller egyptier används sällan begreppet afrikansk ursprung.
Notera att dessa negrer PK-betraktas som "svenskar".

Om sverige haft fri press och yttrandefrihet hade de hängts ut med bild så att allmänheten får reda på vad som pågår och kan fatta demokratiska beslut utgående från verkligheten. Så är det i många andra länder. I sverige är det istället de som ifrågasätter som hängs ut med bild och brottslingar skyddas.
Citera
2017-03-01, 05:11
Medlem
_Dante_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bacio
Hur är detta möjligt?
Är det någon som vet mer om denna händelse?

http://www.expressen.se/nyheter/badh...r-ungdomsstok/

Det är en naturlig utveckling med den nya svenska kulturen som invandrat! Detta är något som våra svenska blonda blåögda förmågor aldrig skulle kunnat orsaka eftersom det inte ligger i de "den gamla" svenska traditionen och uppfostran. Det finns en orsak till att muslimer måste ha separata badtider.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in