2017-02-24, 17:39
hej blir snart fast anstlld p mitt nya jobb .
allt flyter p bra och man jobbar p och kommer hem tidigt om dagarna .
men nu dom "sista" dagarna . har man ftt mera "extra" jobb och ndrade arbetes uppgifter till det smre d det blir lite lngre dagar som sagt . fr knslan lite att han tnker hur hrt kan man pressa den hr killen m.m

brukar alltid vara positiv p jobbet och prata med dom flesta och stlla upp om det r ngot , skulle gjort det ven om jag hade haft fast jobb handlar om ge och ta . tror jag kommer bra verens med chefen , han r lite svr att lsa av .

fick frgan av en arbetsledare om hur trivs du hr m.m.... var rlig och sa kanon och samtalet fltr p .

borde man vara orolig ?
Citera
2017-02-24, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minponny
hej blir snart fast anstlld p mitt nya jobb .
allt flyter p bra och man jobbar p och kommer hem tidigt om dagarna .
men nu dom "sista" dagarna . har man ftt mera "extra" jobb och ndrade arbetes uppgifter till det smre d det blir lite lngre dagar som sagt . fr knslan lite att han tnker hur hrt kan man pressa den hr killen m.m

brukar alltid vara positiv p jobbet och prata med dom flesta och stlla upp om det r ngot , skulle gjort det ven om jag hade haft fast jobb handlar om ge och ta . tror jag kommer bra verens med chefen , han r lite svr att lsa av .

fick frgan av en arbetsledare om hur trivs du hr m.m.... var rlig och sa kanon och samtalet fltr p .

borde man vara orolig ?

Hade arbetsgivaren inte tyckt om dig och velat gra sig av med dig hade h*n gjort de fr lngesen
Citera
2017-02-24, 17:42
Citat:
Ursprungligen postat av grodlexikon
Hade arbetsgivaren inte tyckt om dig och velat gra sig av med dig hade h*n gjort de fr lngesen
var lite min tanke med . men skall man ta det som ett test ? hur bra r denna killen typ ?
om h*n inte kan sga upp mig pgr av bra "kontakter" i bolaget . kan det vara s att han vill h*n vill f mig att sluta d ?
Citera
2017-02-24, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minponny
var lite min tanke med . men skall man ta det som ett test ? hur bra r denna killen typ ?
om h*n inte kan sga upp mig pgr av bra "kontakter" i bolaget . kan det vara s att han vill h*n vill f mig att sluta d ?
Lter fr mig som att du vertolkar alldeles fr mycket. Jag antar att du just nu har provanstllning som kommer g ver till en tillsvidaretjnst, d r det vl inte s konstigt att de faktiskt testar dig? Det r ju det som r hela pongen med en provanstllning, att se hur du fungerar p arbetsplatsen innan du fr en tillsvidaretjnst och drmed blir mycket svrare att bli av med om det inte fungerar.
Citera
2017-02-24, 18:31
Medlem
med tanke p dina tidigare inlgg s behver du nog hjlp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in