Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-17, 01:03
  #625
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Men chilla. Hon verkar ju må bra, ungen också. Humor har hon också. Verkar vara en toppen ensamstående mamma. Ger sin son manliga influenser. Se hur lycklig har ser ut där han sitter med magen i vädret som en riktig karl.

Skärp er nu. Ni beter er som fjollor. Skulle varit glad om min mamma var sån och tillbringade tid med mig när jag var liten.

Men hurru....det är klart det finns grader i helvetet och hade du en sprutknarkare eller grav alkis till morsa eller ingen alls så hade säkert Kajsa varit bättre. Tveksamt dock.

Sen är iofs Kajsas man en pussywhipped cuckad liten gråzon till människa men att förringa honom helt och kalla Kajsa för ensamstående mamma är ju direkt elakt!
Citera
2018-01-17, 08:38
  #626
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Men hurru....det är klart det finns grader i helvetet och hade du en sprutknarkare eller grav alkis till morsa eller ingen alls så hade säkert Kajsa varit bättre. Tveksamt dock.

Sen är iofs Kajsas man en pussywhipped cuckad liten gråzon till människa men att förringa honom helt och kalla Kajsa för ensamstående mamma är ju direkt elakt!
Är det nån som är gift med henne? Åh fan. Ja men då ser nog familjesituationen ok ut, även om det är uppenbart vem som bär byxorna i den familjen.

Tycker hon är rolig och menar att det är uppenbart att hon lägger upp dylika bilder för att provocera flashbacks pojkrumsmaffia.
Citera
2018-01-17, 14:06
  #627
Avstängd
Arkhamists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Är det nån som är gift med henne? Åh fan. Ja men då ser nog familjesituationen ok ut, även om det är uppenbart vem som bär byxorna i den familjen.
Ja, hon är gift med en liten tjock karl. Han ser väldigt snäll ut och det tvivlar jag inte på att han är. Hade det varit min kvinna som lagt ut nakenbilder på Instagram så hade jag tagit henne i upptuktelse men det verkar som att han inte reagerar på samma vis. Å andra sidan kanske han heller inte behöver frukta att hon skulle vara otrogen eller att andra män ska känna lustar efter hans fru med tanke på hur hon ser ut och framställer sig.

Som du säger, det är uppenbart vem som bär byxorna i den relationen.
Citera
2018-04-08, 15:00
  #628
Medlem
FJLGs avatar
Hon är på smällen igen..
Citera
2018-04-08, 15:13
  #629
Medlem
Jag tror ingen luras av kroppspositivisterna, inte ens dom fetlagda feministerna själva. Det hela är en grov överkompensation där man försöker förskjuta sitt självförakt genom att göra sig själv så äcklig som möjligt kombinerat med en mellanstadie-attityd där man skriker "JAG ÄR BÄST!!!". Tragiskt, äckligt och pinsamt.
Citera
2018-11-06, 17:26
  #630
Avstängd
BurtSugarmanShows avatar
Den underbara Barbara behandlar just detta ämne och denna psykstörning i en ny video, kolla; https://youtu.be/E16iLA4d32Q
Citera
2019-05-02, 22:10
  #631
Medlem
Vidrig individ ,, så jävla osäker så det skriker om det!

Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Jag tror ingen luras av kroppspositivisterna, inte ens dom fetlagda feministerna själva. Det hela är en grov överkompensation där man försöker förskjuta sitt självförakt genom att göra sig själv så äcklig som möjligt kombinerat med en mellanstadie-attityd där man skriker "JAG ÄR BÄST!!!". Tragiskt, äckligt och pinsamt.
Citera
2019-05-02, 22:11
  #632
Medlem
Bebisen är oxå kroppsaktivist feministb
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Hon är på smällen igen..
Citera
2019-05-02, 22:15
  #633
Medlem
farfars avatar
Dagens bild var smarrig.
Citera
2019-05-02, 22:16
  #634
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Ja, hon är gift med en liten tjock karl. Han ser väldigt snäll ut och det tvivlar jag inte på att han är. Hade det varit min kvinna som lagt ut nakenbilder på Instagram så hade jag tagit henne i upptuktelse men det verkar som att han inte reagerar på samma vis. Å andra sidan kanske han heller inte behöver frukta att hon skulle vara otrogen eller att andra män ska känna lustar efter hans fru med tanke på hur hon ser ut och framställer sig.

Som du säger, det är uppenbart vem som bär byxorna i den relationen.


Helt ärligt känns det uppfriskande med en man som erkänner att han vill misshandla sin kvinna om hon inte beter sig som han vill.
Modernt med hederskultur!
Är du med i eller stödjer is?
Citera
2019-05-02, 22:19
  #635
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Dagens bild var smarrig.
Jätte Kvinnan har inga gränser
Citera
2019-05-02, 22:24
  #636
Medlem
farfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Jätte Kvinnan har inga gränser

Det fanns värre bilder såg jag sen.

Jag fattar inte, jag själv är medelålders och kroppens förfall har definitivt pågått ett tag nu. Jag skulle kunna göra mig så ful som möjligt, t.ex. dra upp kalsongerna över magen, trycka ihop hakan så att det blev trippelhaka, göra sura miner så att ansiktet ser så åldrat ut som möjligt. Är jag kroppsaktivist då?

Ja ja, det är väl det manliga privilegiet att kunna acceptera det utan att bli knäpp antar jag?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback