2017-02-22, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beardbraid
Då jag inte är svensk har jag lite svårt att ta till mig er sed att "allt är allas business", men jag jobbar på både den och missunnsamheten.

Annars kan du dra tillbaka fort som fan. Funkar för mig.

Citat:
Jag är så glad att jag kommit till jämställda Sverige där man faktiskt kan förklara ingående hur ful och äcklig en kvinna är helt öppet.

Det har du helt fått om bakfoten. Det kan man icke, bara på Flashback vilket rent tekniskt sett inte är Sverige, snarare USA(?)

Citat:
I mitt patriarkala hemland hade man åkt på fetstryk och ansetts heders- och ärelös.

Var väl kanske inte så mkt bevänt med den hedern och äran eftersom du smet hit?

Citat:
Och sen lite slutshamear en person de inte känner så att hen inte alls verkar känna sig hotad eller sexuellt osäker. .

Njae, nu var det väl ingen som slutshame:ade haggan. Möjligen fatshame men det var det ju inte så mkt bevänt med då hon själv redan gjort det till nån sorts varumärke. Eller nåt.

Går dessutom inte att få ett sånt där scag att bli nämnvärt osäker. För att känna sig osäker måste man besitta ett visst mått av både intelligens och perceptivitet.
Senast redigerad av UrbanSpaceman3 2017-02-23 kl. 00:01.
Citera
2017-02-23, 00:21
Medlem
ReiseReises avatar
Självklart ska man låta folk få leva hur dom vill, det som är irriterande är dock när feta tjejer ska vara så jävla högljudda över hur feta dom är och hur stolta dom är över det. Hade dom inte fått denna uppmärksamhet hade dom nog snabbt hamnat i depression för att ingen bryr sig, och det enda dom har kvar är sitt ihåliga cuck-förhållande och allt deras fläsk.

Jag förstår egentligen inte hur det här ens har blivit så stort med tjejer som ska bli så tjocka och fula som möjligt, ingen har fan tvingat er och det handlar inte bara om tjejer när det kommer till utseendefixering. Killar har väl precis samma krav hos tjejer?
Finns väl få tjejer som inte vill ha en tjock WoW spelande 35 åring man som ska tala om för världen hur stolt han är att han inte duschar på minst 2 veckor eller klipper sig. Ska dessa killar gå i revolt dom också och kräva media uppmärksamhet tills tjejer applåderar dem?
Citera
2017-02-23, 00:29
Medlem
Sorgligt. Ännu ett offer som den sjuka feminismen satt sina klor i.
Citera
2017-02-23, 00:53
Medlem
beardbraids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanSpaceman3
Annars kan du dra tillbaka fort som fan. Funkar för mig.

Det har du helt fått om bakfoten. Det kan man icke, bara på Flashback vilket rent tekniskt sett inte är Sverige, snarare USA(?)

Var väl kanske inte så mkt bevänt med den hedern och äran eftersom du smet hit?

Njae, nu var det väl ingen som slutshame:ade haggan. Möjligen fatshame men det var det ju inte så mkt bevänt med då hon själv redan gjort det till nån sorts varumärke. Eller nåt.

Går dessutom inte att få ett sånt där scag att bli nämnvärt osäker. För att känna sig osäker måste man besitta ett visst mått av både intelligens och perceptivitet.

Ja, jag har förstått att det är vi vita arbetskraftsinvandrare som ni har problem med, då vi tenderar avslöja er egna låga bildningsnivå. Min tredjespråkssvenska är ju uppenbarligen bättre än din förstaspråkssvenska, då jag uppfattar ordet "slampa" som ett uttryck som syftar till att nedvärdera en kvinnas sexuella beteende. Du kanske snarare uppfattar det som en synonym till "mamma"? Fast semantik är inte trådämnet.
Jag utgår ifrån att du inte menade att kalla Farsan.Baloo för scag. Syftningen torde vara korrekt men det är din läsförståelse som är något undermålig. Perceptivitet var det...jag tror faktiskt perceptionsförmåga skulle vara en bättre formulering då jag tror perceptivitet är en försvenskning av engelskans perceptivity. Men vem är jag att döma, då jag vet hur mycket ni svenskar gillar engelska ord, för att dölja det faktum att ni oftast har rätt begränsad vokabulär på de båda språken ni brukar behärska. Fast behärska kanske är ett lite väl starkt ord i sammanhanget, det gäller trots allt din språkliga förmåga.
Jag känner mig mest perplex över hur så många kan bli så provocerade av att en småbarnsmamma är nöjd med sig själv. Det är väl den där Sandemoseska byjäveln igen.
Citera
2017-02-23, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ja, jag har förstått att det är vi vita arbetskraftsinvandrare som ni har problem med,

OSS vita bla bla bla heter det. Då du är tämligen anal vad gäller grammatik och annat menar jag.

Dessutom ska du ta och tagga ner lite, JAG sa ju att jag inte hade nåt som helst emot hennes över(?)vikt så vad fan ältar du för? Att du gillar din egen röst i skrift har framgått med all önskvärd tydlighet men starta en white knight-blogg eller nåt då och låt folk uttrycka sin åsikt i fred även om den inte alltid är vacker.
Citera
2017-02-23, 10:22
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Jag, som är en vuxen man som är van att se vuxna kvinnor näck, är inte det minsta chockad. Dom ser faktiskt ut så där i snitt, speciellt efter nåt barn. Vad folk tycker är attraktivt kan variera väldigt mycket (det finns alltså en liten chans även för TS att nån gång se nakna tjejer live!) och Kajsa behöver knappast TS tillåtelse att lägga upp bilder på sig själv om hon vill göra det.

Man behöver faktiskt inte ens vara feminist för att förstå av den barnsligq trådstarten att nån fått det surt i röven av rönnbären. Dock är instagraminnehållet rätt förutsägbart dår kroppspositiva går 13 på dussinet.

Det som du påstår vara naturligt är inte naturligt.

Vi lever i en tid då du bara kan ligga ner i soffan och äta dig till döds utan att slössa mycket energi (INTE NATURLIGT!). Tänk hur den där unga tjejen ser ut när hon är 40?

Det talas om kroppshets bland de som inte kan ta hand om deras kroppar, de fakto blir alla fetare och fetare mitt under denna kroppshets. Tvärtom så handlar det om en lat jävla tillåtelse till hypothalamus (eller reptilhjärnan) att styra hela hjärnan, gå och vara ständigt hungrig efter billiga stimulanser, svaga människor som inte orkar bekämpa det mest basala i det mänskliga psyket.

En gäng övergödda paddor som sitter med deras ipads och mår illa av att se vackra naturliga människor som rör sig och inte äter ihjäl sig, och hittar politiska "tyck synd om" rörelser som påstår att människor inte ska ha ett hälsosamt ideal för kropp och själ. Människor får vara precis hur de vill och ska slippa projiceras hälsoideal, de ska få sitta och ruttna i deras soffor med deras ipads och deras chipspåsar.

Alla ideal är ju så otroligt kränkande för de som inte lever upp till idealen. Dessutom så är ideal påhittade ur luften, och alla kommer må bättre i en värld utan ideal. Ät er till döds, fläska och var arg på idealen istället för er själva!

Vi ska ju demontera alla ideal i samhället! Så att vi får ett idealt samhälle där alla kan slippa känna krav...men i och med att känsligheten för omvärldens krav ökar (pga löften om ett kravlöst liv) så mår folk istället allt sämre.

Men du är visst en vuxen man utan ideal på dina kvinnor! Jag föredrar isådana fall att förbli pojke och ha ideal på både mig själv och kvinnor jag ligger med.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2017-02-23 kl. 10:37.
Citera
2017-02-23, 10:41
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Jag känner mig mest perplex över hur så många kan bli så provocerade av att en småbarnsmamma är nöjd med sig själv. Det är väl den där Sandemoseska byjäveln igen.

Vore hon nöjd med sig själv så skulle hon inte göra en stor grej av det hela, lägga ut sin kropp och kriga mot "kroppshetsen". Helt uppenbart är hon helt besatt över hur hon själv ser ut, och försöker övertyga sig själv om att det är samhällets fel att hon mår dåligt över sin kropp.

Sedan ser hon inte glad ut heller, hon ser ut att vara inne i att skada sig själv. Hon ser olycklig ut och pekar fuck you finger åt hälsosamma glada människor, en slags förbittring över allt hon själv inte kan vara.

Människor som är nöjda med sig själva pekar inte fuck you finger åt människor som inte gjort någon illa.
Citera
2017-02-23, 10:51
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domina-trix
Sorgligt. Ännu ett offer som den sjuka feminismen satt sina klor i.
Vill du att jag håller ner medan du sätter repen och halsbandet, och sen uppfostrar denne oförskämde slav, så han lär sig vem som bestämmer?

Mer ränder åt folket!
Citera
2017-02-23, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Det som du påstår vara naturligt är inte naturligt.

Vi lever i en tid då du bara kan ligga ner i soffan och äta dig till döds utan att slössa mycket energi (INTE NATURLIGT!). Tänk hur den där unga tjejen ser ut när hon är 40?

Det talas om kroppshets bland de som inte kan ta hand om deras kroppar, de fakto blir alla fetare och fetare mitt under denna kroppshets. Tvärtom så handlar det om en lat jävla tillåtelse till hypothalamus (eller reptilhjärnan) att styra hela hjärnan, gå och vara ständigt hungrig efter billiga stimulanser, svaga människor som inte orkar bekämpa det mest basala i det mänskliga psyket.

En gäng övergödda paddor som sitter med deras ipads och mår illa av att se vackra naturliga människor som rör sig och inte äter ihjäl sig, och hittar politiska "tyck synd om" rörelser som påstår att människor inte ska ha ett hälsosamt ideal för kropp och själ. Människor får vara precis hur de vill och ska slippa projiceras hälsoideal, de ska få sitta och ruttna i deras soffor med deras ipads och deras chipspåsar.

Alla ideal är ju så otroligt kränkande för de som inte lever upp till idealen. Dessutom så är ideal påhittade ur luften, och alla kommer må bättre i en värld utan ideal. Ät er till döds, fläska och var arg på idealen istället för er själva!

Vi ska ju demontera alla ideal i samhället! Så att vi får ett idealt samhälle där alla kan slippa känna krav...men i och med att känsligheten för omvärldens krav ökar (pga löften om ett kravlöst liv) så mår folk istället allt sämre.

Men du är visst en vuxen man utan ideal på dina kvinnor! Jag föredrar isådana fall att förbli pojke och ha ideal på både mig själv och kvinnor jag ligger med.

Sorry kejsaren men att lagra fett är naturligt. Kvinnor gör det i sina bröst, rumpor och även runt magen.
Deras hud blir utspänd när magen växer, av barn eller fetma. Thats life.

Kul att du också i samma inlägg kallar det naturligt att bekämpa det basala i människans natur.
Denna kvinna har inte kämpat mot naturen, alltså är hon onaturlig.

PS. Dina "naturliga ideal" härstammar från en tid då kvinnor uppmanades till att inte äta så mycket då det var ont om mat.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2017-02-23 kl. 11:12.
Citera
2017-02-23, 11:37
Medlem
Jag tror nog även Kajsa har en gräns för hur mycket hon anser det vara acceptabelt att lägga på sig. Men hon har kanske ännu inte nått den.

I alla fall så är det ju Kajsa som i egenskap av att vara kvinna som själv skapar sina egna kroppsideal. Håller inte flashbackgrabbarna med om det?

Ty det är ju bara kvinnor som hetsar över hur kvinnor ser ut.
Citera
2017-02-23, 12:25
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Sorry kejsaren men att lagra fett är naturligt. Kvinnor gör det i sina bröst, rumpor och även runt magen.
Deras hud blir utspänd när magen växer, av barn eller fetma. Thats life.

Kul att du också i samma inlägg kallar det naturligt att bekämpa det basala i människans natur.
Denna kvinna har inte kämpat mot naturen, alltså är hon onaturlig.

PS. Dina "naturliga ideal" härstammar från en tid då kvinnor uppmanades till att inte äta så mycket då det var ont om mat.

Nej. Du kan gå till valfri indianstam eller afrikansk stam som lever naturligt och inte finna en endaste kvinna så tjock som henne:

http://vvw.kamilcilhoroz.com/uploads/thumbs/3366c25b5-1.jpg

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/8c/fd/65/8cfd65f7097ce436fb72f592fcbc2904.jpg

Att inte röra sig för att få sin mat (genom att samla och jaga) är inte naturligt. Inte heller är det naturligt att lagra saturerad fett från friterade chips. Det är inte naturligt att sitta i soffan hela dagarna. Det är inte naturligt att äta när du vill, vad du vill.

Det denna kvinna inte kämpat mot är propaganda som säger åt hennes reptilhjärna att ständigt vara hungrig, propaganda som inte existerar ute i naturen. Hon är en viljesvag människa som låter sig kontrolleras av hennes mest basala behov, troligen har hon en underutvecklad frontal cortex som gör att hon inte kan styra upp sitt liv. Hon äter när hon vill utan någon ansträngning, självfallet något helt onaturligt.

Att vara glupsk, lat, ful och ohälsosam kommer aldrig vara någon ideal, det kommer tvärtom alltid skapa en naturlig känsla av äckel till och med hos själva individen.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2017-02-23 kl. 12:40.
Citera
2017-02-23, 21:09
Medlem
FJLGs avatar
Hon har uppmärksammat denna tråd på sin instagram och därmed gjort kontot privat.

Idag blev jag varse om en mycket otrevlig forumtråd om mig. En tråd startad av en person som närstuderat min instagram och kommit fram till diverse hemska slutsatser om mig. Allmänna anonyma vidrigheter. (Är numera officiell extremfeminist!) Jag tycker sånt här är skitobehagligt. Men jag vill inte läsa om det. Egentligen. Det är så jävla tragiskt att en får utstå sånt här som icke-man aktiv på nätet. Många andra har varit med om liknande, och är med om det varje dag. Varje dag! Även jag har varit med om det tidigare. Kvinnohatet flödar inte bara på nätet! Det fullständigt exploderar! Det är fruktansvärt att en bara får sånt här liksom på köpet när en instagrammar eller bloggar eller bara råkar leva och prata om vissa ämnen. Det är en sån reflektion av patriarkatet. Till exempel skrev nån i tråden att den inte fattar varför jag "gör mig så ful" med mitt "fett och håriga äckliga ben". Och jag känner ba Jag gör ingenting. Jag ser ut så här. Håret växer där det växer. Lilla magen sitter där den sitter. Helt naturligt. (Så hemskt hela den attityden att feminister "gör sig fula". Jag är faktiskt ful helt naturligt. Inget som jag "gör".) 🌟 Samtidigt blir det så skrattretande att nån kan spy ut så mycket hat. Orden "bindgalen fläskbomb" användes i titeln av tråden och jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta. Det är så lågt. 🌟 Således har jag i alla fall gjort kontot privat ett tag. Eller längre. Jag vet inte. Jag får se. Det var ju aldrig mening att detta skulle bli ett konto med många följare. Det är ju bara mitt vanliga, personliga konto. Jag försöker blocka så många creeps jag kan men det funkar ju bara om de ger sig tillkänna. 🌟 Asså, "fläskbomb" vad är ens det?! 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in