2017-02-26, 03:48
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Jag vet att de tycker det för jag har en syster som ser ut sådär.

Din systers skelett syns alltså när man knullar henne bakifrån? Min kuk skulle dö vid en sådan syn.
Citera
2017-02-26, 03:49
Medlem
LFCYNWAs avatar
Sjukt när en ohälsosam livsstil hyllas och används som ett politiskt vapen vare sig det är fetma eller anorexia. Det är ingen bra ide om vi börjar närma oss USA gällande fetma och ohälsosam mat. Hon får fan göra vad hon vill själv men när det är som en "trend" och hon bidrar att sprida skiten är det inte okej. Hur sjukt skulle det inte vara om varannan kvinna spydde upp middagen får att inte gå upp i vikt och det spreds runt på sociala medier.

Sjuka jävla individer

Citera
2017-02-26, 03:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Nej, bara emot andra kvinnor som visar hud.
Tror du påhittet objektifiering är från män?
Massor av män gillar hud på kvinnor. Mäns tidningar gick länge ut på det, men de tvingades ut från tidningshyllorna.
Av kvinnor.

Hud med bristningar? Hud med leverfläckar och rynkor?
Citera
2017-02-26, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Din systers skelett syns alltså när man knullar henne bakifrån? Min kuk skulle dö vid en sådan syn.

Jag har inte knullat henne bakifrån så jag vet inte.
Men sätter man på sig kläder så syns det ju inte.
Citera
2017-02-26, 03:53
Medlem
Peyzs avatar
Vi kan tacka feminismen att kvinnor kan visa sina kroppar i tidningar att dom kan vara med i porrfilmer etc.

Innan feminismen hade de inte varit tillåtet.

Problemet med feminism är att du får fan inte kränka någon på något sätt och måste alltid ta hänsyn till allt å alla. Vilket leder att man inte kan ha någon vettig diskussion med feminister för det finns ju ingen logik i vad dom säger. Man blir bara bemött av bisarr PK retorik som kan jämföras med ren vansinne.
Citera
2017-02-26, 03:59
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Jag har inte knullat henne bakifrån så jag vet inte.
Men sätter man på sig kläder så syns det ju inte.

Man behöver ändå något att ta på, och vem fan vill knulla med kläder hela tiden?

Förövrigt:

http://alycevayleauthor.com/2013/06/06/what-is-the-most-attractive-bmi-know-what-you-should-weigh-to-look-hawt/

Normal vikt är 18.5-25.

Citat:
The study also showed that attractiveness ratings dropped sharply when the women pictured were below a BMI of 17. The scores dropped more gradually beyond a BMI of 25.

Alltså så är tillochmed överviktiga tjejer mer attraktiva än anorexiker.

Oroande:

Citat:
“Extreme obesity has increased to the point that people are losing sight of what a normal weight is.” It’s also increased 68% since 1997.
Citera
2017-02-26, 04:03
Medlem
Citat:
Man behöver ändå något att ta på, och vem fan vill knulla med kläder hela tiden?

Förövrigt:

http://alycevayleauthor.com/2013/06/06/what-is-the-most-attractive-bmi-know-what-you-should-weigh-to-look-hawt/

Normal vikt är 18.5-25.

Alltså så är tillochmed överviktiga tjejer mer attraktiva än anorexiker.
:

Nej. Du kan vara lugn.
Citera
2017-02-26, 04:04
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peyz
Vi kan tacka feminismen att kvinnor kan visa sina kroppar i tidningar att dom kan vara med i porrfilmer etc.

Innan feminismen hade de inte varit tillåtet.

Problemet med feminism är att du får fan inte kränka någon på något sätt och måste alltid ta hänsyn till allt å alla. Vilket leder att man inte kan ha någon vettig diskussion med feminister för det finns ju ingen logik i vad dom säger. Man blir bara bemött av bisarr PK retorik som kan jämföras med ren vansinne.

Problemet ligger i att kvinnors och homosexuellas modetidingar är fruktansvärt mer hänsynslösa än porr när det gäller vikt, och de lyfter fram en anorexisk ideal.

Jag har mina egna problem med porr och alla skönhetsingrepp som krävs för att nå idealet, men det är i alla fall normalviktiga tjejer där.
Citera
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Nej.

Nej vad? Nej, män ljuger i studierna?
Citera
Medlem
LFCYNWAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Nä det tänker jag inte, för skillnaden mellan TS och mig är att jag hoppar inte på enskilda människor med hur fula, feta eller håriga de är eller inte. Inte män och definitivt inte kvinnor för sånt får de höra tillräckligt av, av snubbar som TS ex.
Och vill jag prata hälsa och kosthållning så håller jag mig till det ämnet och bakar inte in det i massa politik eller mobbning.
TS tog ju bara ett exempel av tusen och meningen var nog inte att trampa på individen. Hade feministerna istället spridit bilder med starka kvinnor med rätt till sin egen kropp istället för tjockisar med hamburgare i båda nävarna så hade det varit andra bullar. Problemet är ju att feministerna gör politik av tramset, samtidigt ser jag inte sociala nätverket fyllt med överviktiga män som propagerar.

Citat:
Det jag menar är att om en man fått välja mellan en kvinna som höll på att gå under i anorexi och en normalviktig kvinna hade han alla gånger valt anorexiafallet.
Varför kastar du runt påståenden du inte har någon aning om? de flesta män skulle välja en normalviktig kvinna framför ett skelett lika självklart som en flodhäst.
Citera
2017-02-26, 04:10
Medlem
Citat:
1.Nej vad? Nej, män ljuger i studierna?

Citat:
Ursprungligen postat av LFCYNWA
2.Varför kastar du runt påståenden du inte har någon aning om? de flesta män skulle välja en normalviktig kvinna framför ett skelett lika självklart som en flodhäst.

1.Nej till att överviktiga kvinnor är mer attraktiva i mäns ögon än vad anorektiska kvinnor är.

2. Du ska veta att jag har en jävligt bra "aning".

I valet mellan fläskkorv och revbensspjäll är valet självklart för män.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2017-02-26 kl. 04:17.
Citera
2017-02-26, 04:14
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
1.Nej till att överviktiga kvinnor är mer attraktiva i mäns ögon än vad anorektiska kvinnor är.

2. Du ska veta att jag har en jävligt bra "aning".

Det verkar som om Statistens personliga erfarenheter ska räknas som bättre mått för verkligheten än vetenskapliga studier.

[quote]
Citat:
I valet mellan fläskkorv och revbensspjäll är valet självklart för män.

Du började med att tala om normalviktiga gentemot anorexiker.

Men nåja, fläskberg mot skeletter är svårt val; men några weirdos gillar fläskberg, vet inte vilka typer av män som gillar anorexiker.

Jag själv har aldrig ens fantiserat om det ena eller det andra, är säker på att den aldrig skulle bli styv med varesig ena eller det andra.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2017-02-26 kl. 04:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in