2017-02-25, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Jag det är lika illa med feta män som förebilder hur män borde se ut, men nu är det inte det tråden handlar om.

Skapa du dina egna trådar om feta män och håll dig till ämnet.

Nä det tänker jag inte, för skillnaden mellan TS och mig är att jag hoppar inte på enskilda människor med hur fula, feta eller håriga de är eller inte. Inte män och definitivt inte kvinnor för sånt får de höra tillräckligt av, av snubbar som TS ex.
Och vill jag prata hälsa och kosthållning så håller jag mig till det ämnet och bakar inte in det i massa politik eller mobbning.
Citera
2017-02-25, 20:40
Medlem
FJLGs avatar
Nu skriver hon så här på sin instagram:

Min kropp är min, bara min. 🌟 Tack för den massiva kärleken på förra inlägget! 💗💕💗💕 Så jäkla mycket power vi innehar tillsammans! Ni fattar inte vad all ert stöd och pepp och kärlek betyder. Vi är framtiden! ✊ Igår morse ringde jag och polisanmälde händelsen. Det känns bra. Som en markering, om inte annat. Det är så väldigt mycket inte okej att handla på det sättet. Det är inte bara ett lagbrott, utan också fullständigt genomvidrigt.

Har hon alltså gått och anmält denna tråden till polisen??!!
Polisen lär väl ha lite viktigare saker att syssla med en trådar på ett internetforum??
Hon är en pajas!
Citera
2017-02-25, 21:43
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Nä det tänker jag inte, för skillnaden mellan TS och mig är att jag hoppar inte på enskilda människor med hur fula, feta eller håriga de är eller inte. Inte män och definitivt inte kvinnor för sånt får de höra tillräckligt av, av snubbar som TS ex.
Och vill jag prata hälsa och kosthållning så håller jag mig till det ämnet och bakar inte in det i massa politik eller mobbning.

Postmodernistisk neomarxistisk trams som vill dekonstruera alla samhällets ideal är politik, att denna stackars tjej fallit offer för dessa postmodernistiska lögner är djupt tragiskt, men det gör att hon måste få motstånd. Man kan inte propagera för att slå ner samhällets hälsosama ideal utan att få motargument.
Citera
2017-02-25, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Postmodernistisk neomarxistisk trams som vill dekonstruera alla samhällets ideal är politik, att denna stackars tjej fallit offer för dessa postmodernistiska lögner är djupt tragiskt, men det gör att hon måste få motstånd. Man kan inte propagera för att slå ner samhällets hälsosama ideal utan att få motargument.
ok då kontrar jag:

Postmodernistiskt neofascistiskt trams som vill rekonstruera gammalt mögligt socialkonservativt skit från stenåldern via lite gammalt "hederligt" kvinnohat

Att ni stackars snubbar faller för skitsnacket från TS är under all kritik.
Citera
2017-02-25, 23:26
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
ok då kontrar jag:

Postmodernistiskt neofascistiskt trams som vill rekonstruera gammalt mögligt socialkonservativt skit från stenåldern via lite gammalt "hederligt" kvinnohat

Att ni stackars snubbar faller för skitsnacket från TS är under all kritik.

Postmoderna neofascister? Är inte det som att tala om islamistfeminister?

Jag kan ju tala om 3 kända neomarxistiska feminister som bara blivit fetare och fetare i och med att de gått runt och lekt med iden att deras fetma kan vara ett ideal; Fanny Åström, Lady Dahmer och nu denna stackars tjej.

Det värsta är ju att de börjar någorlunda smala och normala (förutom Lady Dahmer) och när de börjar gå på att de inte behöver kämpa mot gravitation så kör de stenhårt med att posta bilder kring deras utnyttjande till max av att leva på kapitalistisk skräpmat, medan de skyddar deras livsstil genom neomarxistisk retorik.

Det finns ren hat mot vanliga kvinnor, till och med snygga kvinnor som kallar sig för feminister och det påstås att de viker sig åt patriarkatet eller liknande.

De har visst helt glömt att man ser till att vara i god hälsa först och främst åt sig själv (och ens barn i Kajsas fall) och inte åt män.

Sedan så är det intressant att epigenetics har funnit bevis för att fetma direkt förändrar ens DNA och den genetiska arv som man ger till ens barn (och barnbarn!) och dessa blir fetare till och med ifall de adopterats till föräldrar med hälsosam livsstil.

Fetman är den värsta dödsorsaken i Världen, så jag tycker att en marijuanarökande bebismamma är mer ansvarig än en som äter sig till döds. Men jag kan ju förlåta människor för att de är svaga och att de får återfall i deras beroende av droger eller fetma för att dämpa deras ångest.

Ifall hon tog foto på chipspåsen för att dela med sig sitt återfall till dåliga vanor skulle jag sympatisera med henne, men att hon tar hennes livsstil som ideal för andra yngre kvinnor som är påväg att falla ner mot ett dike, det är rentav kriminellt.

Ifall det här fortsätter blir vi ett samhälle av övergödda paddor som försöker finna inom neomarxismen ett narrativ som tillåter dem att fullt ut vräka i sig det värsta kapitalismen har att erbjuda dem.

Vad skulle du förresten säga till en anorexiker som försöker visa andra kvinnor hur bra den anorexiska livsstilen är? Typ visar unga tjejer hur man kör upp fingret i strupen efter maten? Ja, jag är extremt negativ inställd till fashionindustrin också.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2017-02-25 kl. 23:35.
Citera
2017-02-25, 23:30
Medlem
apelsinhimlens avatar
Det här var kanske det äckligaste jag sett på väldigt länge.
Citera
2017-02-25, 23:31
Avslutad
Citat:

Ja men nu är det TS som startat denna tråd och vi måste förhålla oss till dennes frågeställning och topic, hur lite du än håller med honom, annars har du ingenting här att göra.

Du kan låta bli att hålla med honom och hata så mycket du vill så länge du håller dig till ämnet.
Senast redigerad av barfotalasse 2017-02-25 kl. 23:35.
Citera
2017-02-25, 23:35
Medlem
Citat:
Ja men nu är det TS som startat denna tråd och vi måste förhålla oss till dennes frågeställning och topic, hur lite du än håller med honom.
och det är exakt det jag gör, jag kritiserar hans TS innehåll så det stänker om det, är du som förelår att jag ska hitta en fet instagrammande man att börja mobba, inte jag.
Citera
2017-02-26, 00:06
Avslutad
Citat:
och det är exakt det jag gör, jag kritiserar hans TS innehåll så det stänker om det, är du som förelår att jag ska hitta en fet instagrammande man att börja mobba, inte jag.

Nej det var du som föreslog oss att starta 20 trådar om feta män.

Problem med närminnet?
Citera
2017-02-26, 00:18
Medlem
Citat:
Nej det var du som föreslog oss att starta 20 trådar om feta män.

Problem med närminnet?

eftersom det ligger i linje med vad du och TS påstår att tråden handlar om ja.
Fast nu är det ju inte hälsa och kosthållning som den handlar om...utan nöjet av att spotta på kvinnors utseende i stort och 1 kvinnas specifikt och göra sig löjlig över deras politska hemvits, vilket hela TS bara glöder av.

och är väl snarare ditt närminne som har problem eftersomd et var du som föreslog mig att jag skulle starta trådar om män för mycket kortare tid sen än när jag skrev det, i mitt fall blir det snarare långtidsminnet som strular i sånt fall.

Citera
2017-02-26, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Kajsa Hultin heter en ung kvinna från Oxelösund som jag tidigare inte hört talas om. Av en ren händelse råkade jag få upp en bild i en sökmotor från hennes Instagramkonto och sen var jag fast. Jag har fan scrollat i en timme nu, bland säkert tusen bilder som dokumenterar hennes liv in i minsta detalj.
https://www.instagram.com/kobranhuggertill/

Det är en förskräcklig resa, från vanlig ung och hyfsat söt tjej till att några år senare ha förfallit till ett glåmigt fläskpaket som visar både fettpattar och orakade ben på utmanande provokativa nakenbilder.

Det är cirka tre år mellan de här bilderna.
Kajsa sminkad med klänning för några år sedan
Kajsas kulturmarxistiska äckelkollage (idag)
Kajsa särar duktigt

Ett tiotal bilder ner på Instagramkontot finns ett filmklipp där hon hoppar och studsar i en lös hudfärgad trikå. Hon har ingen BH och fläsket och pattarna hoppar och skumpar som gelé i en alldeles för stor strumpa.

När hon inte med illa dold förtjusning visar upp sina hudbristningar och sitt krulliga intimhår så visar hon upp bilder på sin mat. Kvinnan verkar ha en skräpmatsfetisch. Det är en ständigt pågående orgie i flottyrmunkar, pommes, pizza, glass, grädde, sylt, kebab, kanelbullar och läsk. Inte helt oväntat har tjejens vikt exploderat de senaste åren, jag tror inte att jag överdriver om jag påstår att hon lagt på sig tjugofem kilo på ett par års tid. Kilon som hon stolt visar upp på bilder där hon kryper ihop endast iklädd trosor så att degmagen ska vecka sig riktigt ordentligt och där hudbristningarna lyser som röda lakritsremmar mot vit snö.

Det är en uppvisning i kulturmarxistiskt degenerering, extremfeministiskt vansinne och identitetsvänster som inte bara tar sig uttryck i bild utan även i text. Sedan något år tillbaka har Kajsa helt slutat skriva han och hon, istället är det hen för hela slanten. Hon skriver heller aldrig man, som i "man borde göra detta". Istället används det obegripliga "en" konsekvent.

Naturligtvis är Kajsa extremvänster. Hon pendlar mellan Vpk och Fi, men inför valet 2014 valde hon enligt egen utsago "med hjärnan". Det fick alltså bli Vpk. Samtidigt hoppades hon att "rasisterna" inte skulle få några röster, något hon något senare grät ut över att de faktiskt fick. Givetvis känner hon själv inte några blattar. Trots att hemorten Oxelösund bara ligger ett stenkast från exempelvis kulturberikade Södertälje finns det inte en enda svarting på någon av hennes typ tusen bilder.

Kajsa är märkligt nog gift. Förvisso med en fet och skallig liten kille som ser väldigt snäll men också väldigt hunsad ut, men dock. Jag undrar vad han, trots hans tunnformade kroppshydda, tycker om att hans söta blonda tjej bara på några år har förvandlats från lilla medelsvensson-Kajsa till Lady Dahmers mer vulgära kopia? Kajsa är som en fetare variant av extremfeministen Fanny Åström.

Givetvis hyllas Kajsa i media och får vältra sig i beröm om att hon är "kroppspositiv" och "modig". I en stor artikel får hon gråta ut om att hon får möta hat och mobbing från "rasister och troll". Ja, lägger man ut tusen bilder på sin feta mage på Instagram så får man nog vackert finna sig i att folk pekar och skrattar.
http://www.sn.se/personligt/kajsa-fran-oxelosund-hyllas-for-sitt-instagramkonto-visar-sin-kropp-som-den-ar/

Det här är en stilstudie i kulturmarxism och identitetsvänsterbeteende. Vi har den sedvanliga unga naiva skolflickan som snärjs av locktonerna i vänsterns så kallade Girl Power och sedan vidtar en allt brantare nedåtgående spiral av snusk, medveten förfulning, hyllande av osunda kroppsideal som inbegriper bristfällig hygien och övervikt, sinnessjukdom, tvångstankar, ohälsosamt beteende och provokativa utfall. Allt hon gör sker för att hon vill bli sedd. Går det inte att vara sötast eller flickigast så kan man åtminstone bli fetast och äckligast. Oavsett vilket, folk tittar och hon hamnar i rampljuset. För ingen kan väl på fullaste allvar mena att tjejen mår psykiskt bättre idag än för 3-4 år sedan när hon startade Instagramkontot?

Så, är Kajsa en extremist i ordets rätta bemärkelse eller är hon vanligare än vad många av oss som inte har några anläggningsytor med den här vänstervärlden vill tro? Vad säger Flashback?
Hm vill inte låta alltför präktig men att kritisera en människa för hens utseende ÄR LÅGT
Citera
2017-02-26, 00:20
Medlem
Citat:
Fan merapi trodde inte du och jag skulle hamna i samma båt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in