Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-20, 14:59
  #1
Medlem
Revelationss avatar
Någon som har testat?
Mayhem har fått väldigt bra betyg, folk är riktig nöjda med deras jobb.
Hur är det med priserna? Eftersom de drivs av australienare som är duktiga och världskända så antar jag att det lär kosta. Men jämfört med Sverige? Billigare, dyrare, ungefär samma pris?
Det största problemet är att om jag tatuerar mig i Thailand så kommer jag varken kunna bada eller sola, och det suger när man är i Thailand.
Kanske bättre att tatuera sig hemma i Sverige där solen aldrig skiner?

Jag är intresserad att tatuera mig på båda armar (half sleeve).
Citera
2017-02-21, 15:26
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revelations
Någon som har testat?
Mayhem har fått väldigt bra betyg, folk är riktig nöjda med deras jobb.
Hur är det med priserna? Eftersom de drivs av australienare som är duktiga och världskända så antar jag att det lär kosta. Men jämfört med Sverige? Billigare, dyrare, ungefär samma pris?
Det största problemet är att om jag tatuerar mig i Thailand så kommer jag varken kunna bada eller sola, och det suger när man är i Thailand.
Kanske bättre att tatuera sig hemma i Sverige där solen aldrig skiner?

Jag är intresserad att tatuera mig på båda armar (half sleeve).

varför inte gadda dig dagen eller dagarna innan du åker hem ? Så kan du ju läka ihop hemma i soffan....
Citera
2017-02-21, 15:50
  #3
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revelations
Någon som har testat?
Mayhem har fått väldigt bra betyg, folk är riktig nöjda med deras jobb.
Hur är det med priserna? Eftersom de drivs av australienare som är duktiga och världskända så antar jag att det lär kosta. Men jämfört med Sverige? Billigare, dyrare, ungefär samma pris?
Det största problemet är att om jag tatuerar mig i Thailand så kommer jag varken kunna bada eller sola, och det suger när man är i Thailand.
Kanske bättre att tatuera sig hemma i Sverige där solen aldrig skiner?

Jag är intresserad att tatuera mig på båda armar (half sleeve).

Det blir nog inte billigare att gadda dig i Thai av Mayhem kontra nagon duktig i Svedan.

Visst ar dom duktiga, jag har sett saker IRL som dom har gjort
men vad priset kommer att landa pa far du ta med dom pa plats.

Max tatto i Bangkok ar ocksa duktiga men dom haller ocksa en relativt hog prisbild.

I pattaya finns en del vassa killar ocksa

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater

https://www.facebook.com/yoyotattoop...type=3&theater

Kop ett par tuber med Bepanthen salva, en rulle plastfilm/Glad pack
att snurra runt armarna for hemresan, bestall en tid till dagen innan du ska resa hem
Citera
2017-02-22, 17:26
  #4
Medlem
Revelationss avatar
Jag har valt att köra på det. Skickade runt några emails och Mayhem var snabbast på att svara (celebrity tattoo svarade inte än). De gav mig ett pris på 16.000 till 20.000 baht per arm. Halv sleeve. Det tycker jag är helt ok. Det blir så att man ska gädda sig ett par dagar innan man reser. Förhoppningsvis har de tid. Ska dit under veckan och snacka.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2814087

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback