Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-18, 10:04
  #13
Medlem
Fris avatar
Syftet är att krossa familjerna!
Minska intimiteten och förtroendet mellan äkta makar. Skapa skamkänslor hos skolindoktrinerade fega män (90%+ i Sverige). Fler skilsmässor. Fler barn som växer upp med våld. Mindre trygghet. Större marknad för att sälja lögnen om att mer statsvåld och kall byråkrati skapar trygghet.
Citera
2017-02-18, 10:16
  #14
Medlem
Couplets avatar
Jag tycker det är rimligt för att skydda den som inte gett sitt samtycke.

Om någon prompt vill knulla någon som sover, efter överenskommelse och noggrann övervägan vad som kan hända om den som sover skulle ha ångrat sig, eller om du omedvetet går över gränsen för vad den sovande kan tänka sig, så kör hårt. Det är väl en jävligt liten uppoffring för att skydda alla offer som blir utsatta utan sitt medgivande, och den som utför våldtäkten senare hävdar att det inte är rimligt att man ska förstå att någon som sover inte vill. Läs lite domar där förövarna friats, så får ni se vilken jävla syn rättsväsendet har på män. Jag blir skitförbannad.
Citera
2017-02-18, 10:34
  #15
Medlem
Fris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Couplet
Jag tycker det är rimligt för att skydda den som inte gett sitt samtycke.

Om någon prompt vill knulla någon som sover, efter överenskommelse och noggrann övervägan vad som kan hända om den som sover skulle ha ångrat sig, eller om du omedvetet går över gränsen för vad den sovande kan tänka sig, så kör hårt. Det är väl en jävligt liten uppoffring för att skydda alla offer som blir utsatta utan sitt medgivande, och den som utför våldtäkten senare hävdar att det inte är rimligt att man ska förstå att någon som sover inte vill. Läs lite domar där förövarna friats, så får ni se vilken jävla syn rättsväsendet har på män. Jag blir skitförbannad.
Så du har aldrig "sovit sked"?
Citera
2017-02-18, 10:40
  #16
Medlem
Couplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fri
Så du har aldrig "sovit sked"?
Jag tänder inte på medvetslösa personer, så jag har inte knullat sked med sovande människor, nej. Sovit sked har jag gjort.
Citera
2017-02-18, 12:04
  #17
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fri
Syftet är att krossa familjerna!
Minska intimiteten och förtroendet mellan äkta makar. Skapa skamkänslor hos skolindoktrinerade fega män (90%+ i Sverige). Fler skilsmässor. Fler barn som växer upp med våld. Mindre trygghet. Större marknad för att sälja lögnen om att mer statsvåld och kall byråkrati skapar trygghet.
Nej. Syftet är att komma åt våldtäktsmän som har sex med sovande personer.
Citat:
Ursprungligen postat av Fri
Så du har aldrig "sovit sked"?
Har du av någon anledning fått för dig att "sova sked" är slang för "ha samlag med person som sover"?
Citera
2017-02-18, 14:52
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Nej, det är lugnt. Hon vaknar ju då. Det är inte olagligt att ha sex med vakna personer.
Om hon vaknar av att han slickar henne betyder ju det att hon sov när han började slicka.
Citera
2017-02-18, 14:58
  #19
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
Om hon vaknar av att han slickar henne betyder ju det att hon sov när han började slicka.
Ja. Vilket är helt lagligt eftersom det helt uppenbart inte rör sig om våldtäkt.
Citera
2017-02-18, 15:02
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Ja. Vilket är helt lagligt eftersom det helt uppenbart inte rör sig om våldtäkt.
Jag läste pdf:en nu. Du har rätt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback