2005-12-23, 20:37
Medlem
Det var en kompis till mig som sa förut att det finns en rysk hora i Alby (i stockholm). han sa att hon kostar 250 kr och ska vara mellan 23 och 26 år. har inte kontakt med kompisen nu för tiden.. nån som vet var hon bor (adress) och vad hon har för tel-nr? om jag minns rätt så är det mot reglerna att posta tel-nr, så pm:a mig om du kan numret.

förresten, är det nån som känner nån billigare än 250?
Citera
2005-12-23, 20:45
Medlem
ischs avatar
Billigare än 250:-? Nu är jag så långt ifrån mina kunskapsområden som man kan komma men är inte 250 princip obefintligt lågt när det kommer till sverige? För 250 kronor får man en ok stek och två öl. Lägg dom pengarna på krogen istället och försök att få hem en vanlig tjej istället.
Citera
2005-12-23, 20:51
Medlem
tweek_s avatar
Vem fick trycka ett ryskt luder bosatt i alby, du måste varit strandsatt bra länge. Nej, jag håller med isch, för 250kr borde du kunna bjuda ett skapligt groggluder i säng.
Citera
2005-12-23, 21:06
Medlem
urughos avatar
250kr? Så billiga luder kan knappast finnas i Sverige, det är ju fan ungefär vad det kostar i Thailand!
Citera
2005-12-30, 19:12
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kille20
Det var en kompis till mig som sa förut att det finns en rysk hora i Alby (i stockholm). han sa att hon kostar 250 kr och ska vara mellan 23 och 26 år. har inte kontakt med kompisen nu för tiden.. nån som vet var hon bor (adress) och vad hon har för tel-nr? om jag minns rätt så är det mot reglerna att posta tel-nr, så pm:a mig om du kan numret.

förresten, är det nån som känner nån billigare än 250?

Din kompis har rätt, "lågprisbodellen" i Alby blev utsatt för en Polirazzia tidigare i höstas.
De hade ryska tjejer,och tog runt 200-300kr
Vissa dagar var det kö i trappuppgången!!!
Den ryska bodellmamman blev gripen, så nu är det finito där!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in