2017-02-14, 18:17
Bannlyst
Hej

Kan man förvänta sig av genomsnittskvinnan att man får en avsugning lite då och då till orgasm och utan att hon kräver något i gengäld?
Typ ett sexigt sms : du ska sätta dig i fåtöljen när jag kommer hem å låta mig få ta hand om din kuk
typ

Alltså som man tänder man ju mycket på det där.
Har aldrig tyckt det varit megaskönt med avsugning på min omskurna kuk
men själva akten är ju helt jäkla ashet

Kvinnligt omhändertagande, undergivande å sexigt
Det är sexigt att sen en kvinna ta hand om sin kuk

men man vill ju inte behöva tigga avsugningar menar jag
man vill ha en sådan överraskning då och då liksom
Citera
2017-02-14, 18:21
Medlem
dreggells avatar
Detta gäller många damer,, dessvärre inte alla.
Citera
2017-02-14, 18:25
Avslutad
Det ska man väl kunna göra, lite då och då.
Citera
2017-02-14, 18:46
Medlem
Ja, det är väl inte helt otänkbart. Särskilt inte om du går ner på slicken då och då utan att vilja ha något tillbaka.
Citera
2017-02-14, 19:00
Medlem
handtralalas avatar
Man kan knappast _förvänta_ sig det, men flertalet av mina flickvänner/långvariga ligg har gjort det.
Citera
2017-02-14, 21:47
Medlem
AlSharptons avatar
Jag förväntar mig oralsex i mina relationer ja. Både att hon suger av mig regelbundet och att jag får slicka henne. Kommer naturligtvis inte tvinga mig till något, men inget oralsex innebär att jag inte är intresserad av mer heller.

Min erfarenhet är att om man sköter hygienen, är lite dominant i sängen och mer än gärna slickar så suger tjejerna nästan alltid också. Kan ibland ta lite tid men med tiden kommer det allt som oftast.
Citera
2017-02-14, 22:48
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Man kan knappast _förvänta_ sig det, men flertalet av mina flickvänner/långvariga ligg har gjort det.

Alldeles riktigt.Vissa tjejer ställer upp på avsugning andra gör det inte. Jag tillhör den sistnämnda kategorin.
Citera
2017-02-14, 23:19
Medlem
Jag älskar att ge avsugningar, tycker att det är fruktansvärt härligt och upphetsande och jag njuter verkligen av det, dock bara om det är med en kille som jag verkligen gillar och har känslor för, då älskar jag att se honom njuta. Älskar verkligen att ta hand om killen man tycker om sexuellt!
Citera
2017-02-15, 16:53
Medlem
Det är väl standard att flickvänner är lekfulla på det sättet, mysiga.
Citera
2017-02-15, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Danceinthedark1
Jag älskar att ge avsugningar, tycker att det är fruktansvärt härligt och upphetsande och jag njuter verkligen av det, dock bara om det är med en kille som jag verkligen gillar och har känslor för, då älskar jag att se honom njuta. Älskar verkligen att ta hand om killen man tycker om sexuellt!

vad gulligt skrivet!
precis den attityden jag älskar hos kvinnor

det är så sexigt å mysigt!
Citera
2017-02-15, 21:01
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apankalle
Hej

Kan man förvänta sig av genomsnittskvinnan att man får en avsugning lite då och då till orgasm och utan att hon kräver något i gengäld?

men man vill ju inte behöva tigga avsugningar menar jag
man vill ha en sådan överraskning då och då liksom
Utan att hon också får nåt ska du nog inte förvänta dig så ofta. Och att hon bara hipp som happ gör det är väl inte så vanligt men det kan ju hända vid särskilda tillfällen. Grejen är att hon kanske inte är säker på att du vill om du inte visar det alls. Till skillnad från myten är vi ju alla inte kåta, redo, knullmaskiner 24/7.

Sex handlar ju om ge och ta. Hon ska ju också få oralsex. Vilket är jävligt viktigt i min relation.
Senast redigerad av Ziaya 2017-02-15 kl. 21:04.
Citera
2017-02-15, 22:20
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milkwater
Ja, det är väl inte helt otänkbart. Särskilt inte om du går ner på slicken då och då utan att vilja ha något tillbaka.

Fast gör han det vill jag alltid ha mer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in