Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-02-19, 21:07
  #25
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Som man är det din rätt att bli tillfredsställd.
I varje fall enligt Gud (diverse religioner) så kör med det om hon tvekar.
Citera
2017-02-19, 21:55
  #26
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Som man är det din rätt att bli tillfredsställd.
I varje fall enligt Gud (diverse religioner) så kör med det om hon tvekar.

Helt riktigt! Använder för övrigt inte kondom, delvis för att det är ogudaktigt.
Citera
2017-07-12, 21:00
  #27
Medlem
Alltså jag har världens problem. Min nya kille som jag snart ska träffa säger att det bästa han vet är att bli avsugen. Fullt ut då alltså. Jag kan säga som så att jag aldrig nånsin sugit av en kille fullt ut. Jag är typ livrädd att börja spy eller tok klökas. Jag vill väldigt gärna göra detta att ge han fullt ut. Man vet ju hur sperma luktar och det luktar ju inte hallon direkt. Och just sprutet som kan komma i en väldig fart. Alltså nu måste jag fråga er som är erfarna. Är det obehagligt för er tjejer som ger era killar avsugningar fullt ut. Hur vänjer ni er vid smaken och när killen sprutar rejält och hårt?
Citera
2017-07-12, 21:56
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SabinaDeLux
Alltså jag har världens problem. Min nya kille som jag snart ska träffa säger att det bästa han vet är att bli avsugen. Fullt ut då alltså. Jag kan säga som så att jag aldrig nånsin sugit av en kille fullt ut. Jag är typ livrädd att börja spy eller tok klökas. Jag vill väldigt gärna göra detta att ge han fullt ut. Man vet ju hur sperma luktar och det luktar ju inte hallon direkt. Och just sprutet som kan komma i en väldig fart. Alltså nu måste jag fråga er som är erfarna. Är det obehagligt för er tjejer som ger era killar avsugningar fullt ut. Hur vänjer ni er vid smaken och när killen sprutar rejält och hårt?
Avsugningar ska vara ett nöje, så gör ingenting du inte vill. Om du vill ta sperman i munnen så kan du känna på pungen när sprutet närmar sig, men annars kan du ju be mannen förvarna lite.

Sperma smakar inte så mycket tycker jag, men behåll den inte i munnen utan svälj snabbt. Tar du honom djupt när han sprutar så känner du inte smaken, men det kan ju kräva en del träning.
Citera
2017-07-12, 22:02
  #29
Medlem
Ja, varför inte? Alla vill ju såklart inte göra det - fast vill man inte kåta upp och tillfredsställa en partner man älskar så vettifan om det inte något fel på en då? Jag älskar iallafall sådant och ser det som en självklarhet (kanske rent av en förutsättning för ett sunt förhållande), både att få men även ge motsvarande som hon verkligen går igång på.

I ett långsiktigt seriöst förhållande med ömsesidig kärlek är det definitivt något jag förväntar mig.
Citera
2017-07-12, 22:06
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Visst kan det vara skönt med en avsugning någon gång, men jag föredrar vaginalsex och bryr mig inte särskilt mycket. Dock ser jag det som ett attitydproblem om en kvinna vägrar att suga.
Du kanske inte förtjänar en avsugning.
Citera
2017-07-12, 22:14
  #31
Medlem
Onan-erarens avatar
Det hände allt att jag fick en kravlös avsugning då å då av mina ex då vi var ihop vissa av dom sög som gudinnor, å visst hände det att jag hånglade upp deras (blyg)läppar lite då å då å jag har alltid fått höra att jag är en jävel på att hångla, vad nu menas med det.
Citera
2017-07-12, 22:17
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SabinaDeLux
Alltså jag har världens problem. Min nya kille som jag snart ska träffa säger att det bästa han vet är att bli avsugen. Fullt ut då alltså. Jag kan säga som så att jag aldrig nånsin sugit av en kille fullt ut. Jag är typ livrädd att börja spy eller tok klökas. Jag vill väldigt gärna göra detta att ge han fullt ut. Man vet ju hur sperma luktar och det luktar ju inte hallon direkt. Och just sprutet som kan komma i en väldig fart. Alltså nu måste jag fråga er som är erfarna. Är det obehagligt för er tjejer som ger era killar avsugningar fullt ut. Hur vänjer ni er vid smaken och när killen sprutar rejält och hårt?

Tycker inte det är ett dugg obehagligt vare sig nu eller när jag var 16 och svalde första gången.

Älskar att suga och skulle mer än gärna göra det utan att få något tillbaka men killen brukar aldrig nöja sig med endast avsugning, min fitta lockar för mycket.
Citera
2017-07-14, 16:24
  #33
Medlem
Absolut, att göra det skönt för honom är ett nöje i sig och vill han göra något tillbaka så är det ju ett plus men inte ett måste. Som sagt att se honom njuta är i sig en njutning för mig som kvinna.
Citera
2017-07-17, 20:18
  #34
Medlem
Jag har nog en jäkla tur.
Kvinnan jag dejtar älskar både att suga och älskar sperma. Hon går igång på det...
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback