• 3
  • 4
2017-02-15, 16:35
Medlem
bonobonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chloemm
Nej jag tänker inte bränna allt. Det kommer mörka tider ibland nör man behöver lite.

Och ni som frågar om poker ett tips, mitt bästa tips spela inte man förlorar alltid i längden. Även jag.

Annars spela för 5% av vad ni har. Är väl ett bra tips. Har ni 10.000 att spela för så sitt på ett bord med 500:- vinna tex i snitt 300/dag låter och känns inte alls mycket. Men nästa månad har du +9000 skattefritt om du spelar inom eu. Då har du 19000 att spela för. Och 5 % av det blir 1000:- att spela för (avrundar)
Bra tips faktiskt. Spelföretagen skulle ju inte finnas om alla vann hela tiden
100kr per dag vore lagom för mig, då vore jag nöjd.
Vågar inte spela med dom stora men blir förbannad när ja spelar med dom sämsta fiskarna då dom är för många

Dina pengar. Bra att spara. Du hade barn också (?) och när den växer upp kan de va kul att ha lite extra om ni vill göra något tillsammans, kanske en hobby ihop (köra fyrhjuling, kross eller liknande). Spara är det bästa om du inte vet vad du vill köpa
Bil, mc, båt, fyrhjuling osv är ju kul om man har intresset men om de bara kommer att stå i garaget är det bättre att låta bli då de tappar i värde. Men lev gott när du har möjlighet.
Citera
2017-02-15, 17:33
Medlem
Lillamig72s avatar
Jag tycker att du ska spara i ett ISK-konto. Och plocka ut lite pengar då och då för att förgylla livet/vardagen.
Citera
2017-02-15, 19:13
Medlem
Vet du inte vad du skall göra med dina pengar skall du spara, 200 är lite pengar.

Har du skulder så betala.
Citera
2017-02-15, 21:03
Medlem
Iom att du tidigare haft dålig ekonomi så bör du spara dem. Du kommer snart vara där igen.
Citera
2017-02-15, 21:16
Medlem
Stickerzs avatar
Står inte alls att du betalat alla.

Struntsamma, om jag var du skulle jag också spara. Kommer defenitivt behövas i framtiden, om du skall flytta eller liknande. Nog inte så smart att bränna 200 lakan på en fyrhjuling ifall du har det dåligt ekonomiskt.
Citera
2017-02-15, 22:21
Medlem
rich1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -lillerik-
sätt allt på rött.
eller på dubbelnolla
Citera
2017-02-19, 10:58
Medlem
Aktieklipparns avatar
Ett alternativ, eftersom jag ser att asiater intresserar dig (FB) Är asiater trångare?
skulle ju kunna vara att köpa en Thailändsk fru och kanske även en liten bostad där.

Riskfri investering
Citera
2017-02-19, 17:54
Medlem
Lägg pengarna på Hansa Medical.
Snart kommer det en köprek och kursen flyger mot skyarna!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in