Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Göra vad då, menar du?

Det är ju mycket som behöver organiseras och göras inför valet t.ex. Det finns mycket en del skulle kunna bidra med som inte syns utåt.
Citera
2018-06-08, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Du är en missnöjd och utspelad SD:are.

SD var riktiga nationalister en gång i tiden. Sen ändrade man sin framtoning och sitt budskap. Även om ledningen och kärnan kanske inte trodde på det man själv sa utåt så är problemet att man efter ett tag får in folk som faktiskt tror på "öppen svenskhet" och att det är jättebra att böga, att låta bögar adoptera små pojkar och tycker att partiet borde gå i bögparader.

Det är uppenbart att du är en sån, en rasblandare och bögerianhängare, men som av någon anledning har petats och utmanövrerats ur SD och nu tänker du att du ska göra politisk karriär i AfS istället med din "låt alla skötsamma blattar stanna"-, rasblandnings- och bögagenda.

Du är exakt en sån SD:are som AfS inte vill ha. Bara för att man är nån lokal SD-figur med thaifru, men som blivit utmanövrerad i kommunen av nån annan Thai-Kenny eller Thai-Lennart, så innebär det inte att man.är välkommen till AfS.
Du har inte en susning om vad du snackar om. Du verkar inte gilla AFS partiprogram. Du verkar vara en ytterst radikal NMR med väldigt homofoba problem. Vad de problemen bottnar i vill du inte förstå, men vi andra förstår mycket väl...
Citera
2018-06-08, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Just nu exploderar SD i opinionen, och det beror nog just på att man har blivit ett mognare parti.

Nej, det beror på att populationen av orcher i Sverige har exploderat så till den milda grad att det numera finns 30+ åriga afghaner och andra färgstarka varelser i bokstavligt talat var och varannan stuga, från smygehuk till treriksröset.

SD har egentligen aldrig åstadkommit något på egen hand utan de har i alla år levt på att vara det enda alternativet som den plågade, förtryckta, förnedrade och hunsade svenska befolkningen har kunnat vända sig till.

Citat:
Ett tydligt Sverigevänligt alternativ, samtidigt som man har begravt den löjliga etno-nationalismen och fokuserar på ett kulturellt svenskt Sverige.

Ni kulturmarxister och rasblandare kommer få ett bryskt uppvaknande under de kommande åren.
Citera
2018-06-08, 20:12
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Svenskar är vita, blonda, blåögda och över 1,80 cm långa. Allt som divergerar från detta gör att man blir mindre och mindre svensk fram tills att man slutligen blir icke-svensk. (Det går alltså att vara svensk som brunögd, svarthårig och vit även om man är mindre svensk än andra).

Kultur"nationalism" får du syssla med i SD-Thailand.

Oj! Om jag vill bli en riktig AfS'are så får jag sannerligen plocka fram måttbandet, och så tror jag att vi hade någon skallmätnings-tingest där uppe på vinden som får komma fram.

SD-Thailand, är det någon supporterförening för SD i Bangkok eller?
Citera
2018-06-08, 20:14
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Oj! Om jag vill bli en riktig AfS'are så får jag sannerligen plocka fram måttbandet, och så tror jag att vi hade någon skallmätnings-tingest där uppe på vinden som får komma fram.

Jag talar inte för AfS, utan endast för mig själv.

Det är bara att plocka fram måttbandet och kanske skänka ett hårstrå till det nya Rasbiologiska Institutet som skall öpnnas om du finner en oro över att du inte är svensk.

Defend Bangkok.
Citera
2018-06-08, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggnet
Du har inte en susning om vad du snackar om. Du verkar inte gilla AFS partiprogram. Du verkar vara en ytterst radikal NMR med väldigt homofoba problem. Vad de problemen bottnar i vill du inte förstå, men vi andra förstår mycket väl...

Du verkar inte ha läst partiprogrammet, eller lyssnat på någon intervju med Kasselstrand.

De flesta och mest aktiva aktivisterna för AfS på t.ex. facebook betraktar såna som dig som fienden.
Citera
2018-06-08, 20:18
Medlem
Citat:

Ja, här får man läsa skönlitteraturen ”Min far rasbiologen” och känna gemytet när han satte på de tandlösa lappkärringarna i kåtorna på fjällen. Nu snackar vi kinky.
Citera
2018-06-08, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Du verkar inte ha läst partiprogrammet, eller lyssnat på någon intervju med Kasselstrand.

De flesta och mest aktiva aktivisterna för AfS på t.ex. facebook betraktar såna som dig som fienden.
Märkligt, inte vad partistyrelen tycker i alla fall. Men det är klart, vi får byta ut de heteronormativa folkförrädarna i partiet och framför allt partiledaren så de riktiga killarna i läderslips och läderskjorta och läderchaps kan ta vid...
Citera
2018-06-08, 20:22
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggnet
Märkligt, inte vad partistyrelen tycker i alla fall. Men det är klart, vi får byta ut de heteronormativa folkförrädarna i partiet och framför allt partiledaren så de riktiga killarna i läderslips och läderskjorta och läderchaps kan ta vid...
Glöm inte att vi har koppel också!
Citera
2018-06-08, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Glöm inte att vi har koppel också!
Inte glömma lädermössan🤠
Citera
2018-06-08, 20:43
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Denna tråd verkar till stora delar ha tagits över av personer kommande från SvP, NMR-hållet, som drömmer om ett något mer rumsrent ("icke-nazistiskt") parti som de kan hålla till i.

Det är nog där någonstans vi har AfS, även om de är svajiga på många punkter. Vill AfS växa bortom de ca 0.2% som jag spår att de får i riksdagsvalet, så måste de tvätta bort imagen av ekonomiskt ultraliberala ung-MUF:are. Det är så man uppfattar dem idag, med sin nedmontering av välfärden, platta skatt, och sidslickade hår. De är precis som MUF:arna såg ut på 80-talet

Sen; att vara så svävande på frågan om etnicitet är inte bra. Många här i tråden är rena rasister, som vill skicka ut alla med icke-nordiskt utseende. AfS själva är inte supertydliga hur de ser på den saken, men anger tydligt i partiprogrammet att de vill försvåra för icke-etniska nordbor att bo och verka i Sverige.

Just nu exploderar SD i opinionen, och det beror nog just på att man har blivit ett mognare parti. Ett tydligt Sverigevänligt alternativ, samtidigt som man har begravt den löjliga etno-nationalismen och fokuserar på ett kulturellt svenskt Sverige.

Nej. Ut.
Citera
2018-06-08, 21:20
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
Nej. Ut.

Det var sannerligen lite kortfattat det där. Kan du utveckla lite så man förstår?

Ut? Det är fint väder ute, ska jag ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in