Citat:
Ursprungligen postat av
rough-justice
Eftersom SD inte har någon politik som jag kan ställa mig bakom så tänker jag skänka bort min röst till något annat och bättre alternativ.
Det enda som har hänt är att Jimmie Åkesson & Co har berikat sina bankkonton sedan 2010 medan livet för den vanlige svensken har blivit allt sämre.
SD har i sitt nya partiprograms valmanifest för 2018 en punkt där de vill avskaffa rätten att söka asyl i Sverige, förutom för närliggande grannländer.
Övriga 7K har de inte.
Din logik haltar. Att du ogillar saker med SD förstår jag. Men vad jag inte förstår är varför du vill medverka till att hundra tusentals till migranter kommer till Sverige. Vad gör du helst:
1: Röstar på ett parti du inte sympatiserar med helt(för visst håller du med SD om att det inte ska vara möjligt att söka asyl genom att gå igenom hela europa?).
2: Medverkar för att ytterligare hundratusentals migranter kommer till Sverige genom att inte rösta på något alls.
Väljer du alternativ 2 och inte röstar, så hoppas jag verkligen att vi slipper se dig efter valet skriva om massinvandringens konsekvenser. Det vore helt enkelt 100% hyckleri, när du själv inte är beredd att motverka de politiska partier som vill ha massinflöde av migranter.