Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-05-27, 09:36
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Vänstern kommer aldrig tacka Dulny, AfS eller andra nationellt sinnade individer för att de fritt fick stå där med sitt plakat och skrika. Det går inte kompromissa med skrikvänstern. Deras ända mål är att tysta deras motståndare, och där finns inte några regler att förhålla sig till. Att då visa feghet mot dessa indivder blir ett rent självmord utan attack är bästa försvar! Med det menar jag inte att man ska gå loss på motdemonstranter hej vilt utan det går lätt urskilja i vilket syfte personerna är där för, punktmarkera och slå till när det behövs.

Skrikvänstern är redan skadskjuten. Titta bara igår när de inte lyckades samla fler än 15-20 personer i Sveriges största stad. Några timmar senare anhölls en Vänstermänniska i Uppsala efter ett misshandelsförsök på en AfS medlem. Hade man visat handlingskraft skulle skrikvänstern aldrig tagit modet till sig.

Titta bara på när motståndsrörelsen rör sig ute i våra Svenska städer. Vänstern vet att de biter tillbaka så det är inte lönt att ens försöka. De som försöker sig på ett utfall mot dom är vanliga randoms som inte klarar ta debatten och går från ord till handling.

Exakt. Dulny gjorde rätt och har förevigat brytpunkten, den definitiva vändningen, i Sverige. Nu är det vi som jagar vänstern och domen kommer inte bli nådig. Bilden är obetalbar när vi tar tillbaka makten över vårt land. Symboliken kan inte bli tydligare än när Dulny tar plakatet från en mötesstörare.
Citera
2018-05-27, 09:47
Medlem
Jag noterar att man kan numera kan betta på AfS hos Betfair om de kommer in i riksdagen eller inte. Sjukt tråkiga odds dock, 3. FI har också 3 och MED ligger på 3.3 Oklart hur man ska tolka detta.
Citera
2018-05-27, 10:01
Medlem
sebno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Jag noterar att man kan numera kan betta på AfS hos Betfair om de kommer in i riksdagen eller inte. Sjukt tråkiga odds dock, 3. FI har också 3 och MED ligger på 3.3 Oklart hur man ska tolka detta.

Att dom har garderat sig väldigt väl ifall dessa partier tar sig in i riksdagen, 5 gånger pengarna då kan man väl se det som en liten skräll och 10 och högre gånger pengarna då är det en skräll.
Citera
2018-05-27, 10:02
Medlem
Det är bara en feg fitta, en Beta-Cuck, som kan få för sig att kritisera Dulny när han visar handlingskraft mot ett degenererat vänsterpatrask. Vakna ur din vanmakt och ta tag i ditt liv.
Citera
2018-05-27, 10:08
Medlem
Niggrationsverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
Det är bara en feg fitta, en Beta-Cuck, som kan få för sig att kritisera Dulny när han visar handlingskraft mot ett degenererat vänsterpatrask. Vakna ur din vanmakt och ta tag i ditt liv.

Precis, bara en sojapojke kan tycka att det var fel. Den blonderade fittan med skylten kan vara glad att hon inte fick på käften.
Citera
2018-05-27, 10:10
Medlem
sebno1s avatar
Väldigt imponerad över AfS sätt att dra folk till dessa torgmöten, folk sluter upp och då är det inte direkt gratisreklam dom får via traditonella medier eller liknande. Visst detta visar ju bara vilken maktfaktor alternativa medier och hur smart lansering via andra kanaler kan vara och det är klart traditonella medier skriker sig hesa om att förbjuda det ena och det andra.

Men! Det som imponerar mest med AfS är dessa killar och tjejer som visar sig utåt och inte tar på sig offerkoftan (likt SD) utan ligger helt rätt i tiden med att berätta att en majoritet runtomkring här i landet mellanmjölk sitter och tänker likadant angående vansinnet som försiggår, detta kan visa sig bli gamebreaker.
Citera
2018-05-27, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddo
Jag såg just afs möte i Växjö som Fria Tider säger har setts av en halv miljon. Något jag reagerade över är att deras politik verkade rikta in sig på muslimer. Det känns som ett nytt SD. Där Åkesson började med en insändare i Aftonbladet om just muslimer. Men jag måste inflika att jag tycker Kasselstrand gjorde ett bra anförande. Men som nationalist ställer jag mig frågande till inriktningen. Kan det bero på att det var Växjö och det förestående minaretutropet? Jag antar så. Men ändå.
Kan någon förklara...

För just den här torgmötesturnén så verkar islamisering vara det tema man valt, och möjligen har det att göra med böneutropen. Det skulle såklart vara besvärande om AfS likt SD fastnar i den kontrajihadistiska fällan, men det visar partiet inte upp några tecken på.

Även om AfS inte explicit pratar om judar så hundvisslar man JQ tämligen flitigt. Man pratar om globalism, bankvälde och har uttryckt starkt motstånd mot neokonservativa aggressioner i Mellanöstern. Allt detta är antisemitiska hundvisslor och/eller kärnfrågor.

Så jag tycker att AfS hittils lyckats väldigt väl i hur man balanserar sina budskap.
Citera
2018-05-27, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImamReinfeldt
Måste säga att jag är imponerad av AFS's kampanjer de senaste dagarna. Gustav, Jeff, och William imponerar; AfS har potential med den ledartrojkan. Man väntar inte på att andra skall göra jobbet, utan man tar tjuren vid hornen själva.

Dock var det en riktig idiotgrej som Dulny gjorde i Stockholm, sånt skämmer ut partiet. Låt PKaren stå där med sin skylt och göra bort sig själv, ur led är tiden för henne.

PK-media väljer att ignorera mötena ty all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet för AfS i detta läget.

Men din jättecuck!! Att du har mage att kritisera Dulnys agerande! Som Dulny gjorde, gör en riktig man - avlägsnar störande av torgmöte. Att inte göra något, hade däremot skämt ut partiet. JAg kan dra paralleller till AfD:s demonstration, som börjar idag 12.00 i Berlin. Där tillåts motdemonstranter använda jättelika högtalare och förstärkaranläggningar, för att dränka AfD:s talare i oljud. Men enligt dig är det väl helt legitimt?

Däremot har du givetvis rätt i att ledartrojkan är bra. Unga, orädda män. Liknar inte Kasselstrand Karl XII, till det yttre?
Citera
2018-05-27, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebno1
Väldigt imponerad över AfS sätt att dra folk till dessa torgmöten, folk sluter upp och då är det inte direkt gratisreklam dom får via traditonella medier eller liknande. Visst detta visar ju bara vilken maktfaktor alternativa medier och hur smart lansering via andra kanaler kan vara och det är klart traditonella medier skriker sig hesa om att förbjuda det ena och det andra.

Men! Det som imponerar mest med AfS är dessa killar och tjejer som visar sig utåt och inte tar på sig offerkoftan (likt SD) utan ligger helt rätt i tiden med att berätta att en majoritet runtomkring här i landet mellanmjölk sitter och tänker likadant angående vansinnet som försiggår, detta kan visa sig bli gamebreaker.

Samma sak hände på 90-talet med Ny Demokrati. Fånade sig på gator och torg och hetsade
mot media. Då gällde det flyktingar från Jugoslavien. Sen vet alla hur det gick. Numera vet
ingen något om ND trots 15% i opinionsundersökningar och plats i riksdagen. Samma öde
väntar flera.
Citera
2018-05-27, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease

Bara 3 gånger pengarna!? Det låter ju hoppfullt för AfS-anhängare.
Citera
2018-05-27, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pajkaslusk
Samma sak hände på 90-talet med Ny Demokrati. Fånade sig på gator och torg och hetsade
mot media. Då gällde det flyktingar från Jugoslavien. Sen vet alla hur det gick. Numera vet
ingen något om ND trots 15% i opinionsundersökningar och plats i riksdagen. Samma öde
väntar flera.

Äsch! Din jämförelse håller inte för fem öre.
Citera
2018-05-27, 10:42
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajkaslusk
väntar flera.

Men ditt sär. Det du pratar om är 25-30 år tillbaka i tiden. Extremt mycket har hänt i landet sedan dess. Att det motstånd som nu har byggts upp i 10-15 års tid kommer lägga sig pladask är bara önsketänkande ifrån din sfär.

Sverige och Svenskarna står i valet och kvalet om vi för evigt ska leva i ett mångkulturellt Mordor eller säkra vårt eget folks framtid. Det finns ingen återvändo nu, vi syns på barrikaderna din lilla kryptobolsjevik!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in