Citat:
Ursprungligen postat av
HedgeZero
Jodå. Jag håller med dig. Men jag håller inte med AfS om att man inte får utvisa folk på etnisk grund. Tvärtom tycker jag att BRÅs brottsstatistik ska användas för att se vilka invandrargrupper som är överrepresenterade i statistiken. Allt från ekonomisk brottslighet till snatterier och annat smått och gott. Om till exempel en invandrargrupp är överrepresenterad. Då vet alla att vi ska strypa inflödet av invandrare från den gruppen och skicka hem dom som redan har kommit. Men jag ser inte att någon vågar säga det högt?
.
I Danmark har etablerade partier nyligen pratat om att man bör undvika invandring av vissa dokumenterade problemgrupper samt att man kanske bör fokusera på att få dessa att återvandra. AfS gör i praktiken samma sak, även om det sägs lite mellan raderna. Är man lite medveten och smart så fattar man det.
Citat:
Omvänt kan BRÅs brottsstatistik användas för att öka inflöde av invandrare från grupper som är underrepresenterade
Vi ska i princip inte ha någon invandring alls, utom från närstående europeiska folk och i begränsad omfattning. Inga mängder av skötsamma kineser, indier och dylikt med andra ord.