Citat:
Ursprungligen postat av
Kulturmarxist
All ni som tror att Sverige inte kan återkalla SAMTLIGA medborgarskap sedan tex år 2000 har fel. Det kan vi visst det. Vi kan återkalla alla medborgarskap för de som har dubbla med. Vi kan förbjuda dubbelt medborgarskap med. - Det är bara att göra det. Varken FN, Gud eller EU kommer att lägga sig i. De enda som strävar emot är vår egen PK-elit och deras medier. Men de är tandlösa tigrar.
Ni paragrafryttare som tror och anser att jurister skall och kan styra Sverige förstår inte vad demokrati och mänskliga rättigheter innebär. Etniska svenskar har rättigheten att slänga ut kriminella, ascoiala och ointegrerbara och deras familjer precis hur mycket vi vill. Vi kan även se till att de blir bostadslösa, stänga av vattnet och elen.
Att låta kriminella stanna i landet är gudslös religion, - det är inte politik. Det är inte ledarskap. Ni som tror att Sverige inte kan slänga ut kriminella är DN-skadade, ryggradslösa och kulturmarxister.
Baltstaterna tog väl medborgarskapet ifrån Ryssarna som bodde där. Visserligen i samband med självständigheten, tror jag. Men finns ju fler exempel säkert.
Angående AfS så har jag mest ett positivt intryck. Gillar deras hårdare tag. Gillar att de känns unga och fräscha. De känns mer äkta i jämförelse med dansbandsnationalisterna i SD.
Gillar Kasselstrands vältalighet, även om han kanske inte är världens mest karismatiska politiker, så är han väldigt skön att lyssna på. Får lite vibbar av hur folk talade förr i tiden. Han verkar alltid ha bra svar på frågor och undviker att ge nonsenssvar för det mesta. Han pratar klarspråk helt enkelt.
Riksdagslistan ger även den ett bra intryck. Välutbildade män (och några kvinnor) som verkar ha erfarenhet från arbetslivet. Några är etablerade politiker direkt från riksdagen. Lite motsatsen till SvP:s lastbilschaufförer och lagerarbetare som heter Conny och Johnny (även om lågutbildade säkert kan ha saker att bidra med).
Är inte helt såld på platt skatt, men kan man bibehålla en god välfärd för svenskar så ser jag inget negativt. Lite väl mycket MUF-känsla på en del ledamöter, kanske inte går hem i alla stugor, men bra med ett alternativ. Ett bra komplement till SD. Tyckte Kasselstrands uttalande om skolpolitiken i den kokta grodan kändes lite väl naivt dock. Tror jag förstår vad han menade, men det blev lite dumt uttryckt ("Alla lärare ska vara som Sveriges bästa lärare" och "på universitetet kan det vara över 100 elever"). Håller med att bara ha mindre klasser och slänga mer pengar inte kommer påverka problemet med skolan. Däremot tror jag mindre klasser kan underlätta om man väl tar tag i de allvarliga problemen samtidigt.
Är inte helt säker på om det blir AfS eller SD än. Just nu är det fördel AfS, särskilt pga SD som öppnar upp för Nato. Men vi har en hel valrörelse framför oss så mycket kan hända.