2026-09-11, 20:10
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Absolut.
Men alla är vi små i början

Med tanke på hur stor Nick Alinia är bland unga män, och även 40-åringar som jag, och män öht, så är det asbra att han säger att han ska rösta på SD. Fast bor man i Örebro bör man rösta på Allard, säger han. Men Nick bor i Stockholm.

Markus Allard är precis som SD också väldigt populär hos unga.
Citera
2026-09-11, 20:20
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag hoppas också att det går bra för AfS och att de spränger 1% med råge.

Instämmer till fullo!
Citera
2026-09-11, 22:16
Medlem
Vallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Mycket bra tal i Jönköping.

Kasselstrand och AfS är otvivelaktigt unika i svensk politik med sina äkta nationalistiska ställningstaganden.

Hoppas man är på sin vakt mot infiltration för att försöka underminera partiet.

Blir SD i kommun/region för min del. Sen AFS i riksdagen.
Citera
2026-09-11, 22:18
Medlem
Vallys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Alternativ för Sveriges näst sista torgmöte på valturnén nu. Hela torget i Skövde är självklart fullt av underbara ungdomar!

På det här torgmötet kommer både partiets bästa (Gustav Kasselstrand) och partiets näst bästa (Claes Lindh) att hålla tal.

Det som vi får uppleva just nu är så fett jävla coolt! Vilka ungdomar och vilken jävla succé!

Ja det är uppfriskande.

Blir kul att se i Stockholm imorgon.
Citera
2026-09-11, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
En mentalt homosexuell liten gris menar att en röst på Alternativ för Sverige är en bortkastad röst:

https://www.youtube.com/watch?v=eCgWP622sVs

Tänk att vara så där ung och samtidigt så dödstråkig. Hoppas att han aldrig någonsin här i livet kommer att få knulla! Vilken tönt!

Att vara typ 19 år gammal och ha åsikter som en boomergubbe... Usch för honom!

Tack för källan. Ungen i videon är så jävla duktig. Jag påminns om mig själv när jag var 19, för 20 år sedan. Nu framgångsrik pappa med två dottrar. En röst på AfS är en röst på Vänsterpartiet. Bra jobbat, ungen! Slå hård mot lågbegåvad AfSare som är Vs stödhjuL.
Senast redigerad av liapunov13 2026-09-11 kl. 23:27.
Citera
2026-09-11, 23:38
Medlem
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liapunov13
Tack för källan. Ungen i videon är så jävla duktig. Jag påminns om mig själv när jag var 19, för 20 år sedan. Nu framgångsrik pappa med två dottrar. En röst på AfS är en röst på Vänsterpartiet. Bra jobbat, ungen! Slå hård mot lågbegåvad AfSare som är Vs stödhjuL.

Var det du som skickade fram din förvirrade unge som började stamma inför gestalten Gustav? Det var verkligen skämskudde över hela fadäsen, vi kan väl säga så här utan att gå på får hårt, du är ju inte jättesmart precis, då kanske du ska ligga lågt framefter, ett tips från coachen.
Citera
2026-09-11, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Var det du som skickade fram din förvirrade unge som började stamma inför gestalten Gustav? Det var verkligen skämskudde över hela fadäsen, vi kan väl säga så här utan att gå på får hårt, du är ju inte jättesmart precis, då kanske du ska ligga lågt framefter, ett tips från coachen.

Nej, har aldrig varit på någon torgsmöte som kliniskt efterblivna samlar. Men den här ungen i video är jävla smart. Han krossade Kasslerstrand i ansiktet. Kasslerstrand svarade aldrig eftersom har IQ under 50. Han tar båten till Finland på Söndag. Vi kommer glömma honom i den kommamde 2-3 år.
Citera
2026-09-12, 00:17
Medlem
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Nej, har aldrig varit på någon torgsmöte som kliniskt efterblivna samlar. Men den här ungen i video är jävla smart. Han krossade Kasslerstrand i ansiktet. Kasslerstrand svarade aldrig eftersom har IQ under 50. Han tar båten till Finland på Söndag. Vi kommer glömma honom i den kommamde 2-3 år.

Tack, för att du bevisade min tes angående dig. Förr var kvinnorna tvunga att fråga om lov att yttra sig inför män, jag tycker vi inför det igen när det gäller dumma personer också, känn dig träffad.
Citera
2026-09-12, 02:57
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Nooshi tackar din stödröst som hjälper henne bli Sveriges vice statsminister.

Abdullah och hans 200k kusiner tackar dig för din röst förra valet!
Citera
2026-09-12, 07:31
Medlem
Citat:
Nooshi tackar din stödröst som hjälper henne bli Sveriges vice statsminister.

Tuffe-Uffe tackar dig för du stödjer hans massinvandring!
Citera
2026-09-12, 08:33
Medlem
Offerviljas avatar
Petra Agapi uppmanar alla att rösta på Alternativ för Sverige:

https://www.youtube.com/watch?v=191dEn8Q-_0
Citera
2026-09-12, 10:14
Medlem
Röstar man på AfS röstar man i praktiken för vänsterpolitik.

Inget fel i det om det är vad man vill ha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in