2020-09-16, 12:45
Medlem
JustZlatans avatar
Har sett AfS filmen från gymnasiet.

AfS-töntarna gör bort sig. Spinkiga töntar som säger med töntig röst "det är olagligt". Skrattar ihjäl mig.

Sluta terrorisera skolor med er propaganda.
Citera
2020-09-16, 18:27
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Jag visste att Åkesson skulle kalla koranbränningen onödig, det där var något halvtamt försvar från hans sida. Även Kasselstrands försvar gav mer att önska ändå men det var inte lika patetiskt iallafall.
Citera
2020-09-17, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sjalvebastedrang
Hej och välkommen till forumet. Grattis till ditt första inlägg.

Hejdå.

Så Afs bryr sig inte om infiltration och har inget emot homosexuella invandrare som reprensenterar partiet? Vad är det för jävlar skämt.

Verkligen konservativa värderingar. När ska Afs gå i pride-tåget?
Citera
2020-09-17, 12:37
Medlem
Källa på att Omar Filmersson är "boss" för AfS Stockholm? I så fall har de ju omfamnat identiteten ND 2.0 fullt ut.

Citat:
Föreningen för folkens frihet fick stor betydelse för utformandet av Nationaldemokraternas ideologi. Omar Filmersson skrev partiprogrammet tillsammans med partiideologen Vavra Suk [...] Omar Filmersson och Robert Almgren gick med i Nationaldemokraterna och fick där nyckelpositioner
Citera
2020-09-17, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedwaykingen
Källa på att Omar Filmersson är "boss" för AfS Stockholm? I så fall har de ju omfamnat identiteten ND 2.0 fullt ut.

Det är ingen hemlighet att han är nytillträdd kretsansvarig för Afs Stockholm. Fråga honom själv.

Det som är mer av en hemlighet är väl hans homosexualitet och vänskap med amerikanska althögernbögen Greg Johnson och extrema lojalitet till Tor Paulsson och Tors planer. Ser fram emot Tors försök att ta över Afs inifrån...

Anledningen till att jag tar upp det här är för att jag vill att de ska gå bra för Afs, röstade själv på dem.
Trodde de hade lite koll på vilka gamla filurer från den ”nationella rörelsen” man ska hålla på armlängds avstånd, men icke.
Citera
2020-09-17, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pappa.Varg
Anledningen till att jag tar upp det här är för att jag vill att de ska gå bra för Afs, röstade själv på dem.
Trodde de hade lite koll på vilka gamla filurer från den ”nationella rörelsen” man ska hålla på armlängds avstånd, men icke.

Själv vill jag att det ska gå dåligt för dem. Heja Omar!
Citera
2020-09-18, 13:47
Medlem
Kongruensbojds avatar
Lyssnade på AFS-Christian när han gästade Misespodden och blev ganska imponerad av honom. I vanliga fall skyr jag unga politiker och ungdumsförbund för deras jävla frasradikalitet och utopiska idéer, men denne artonåring var både sansad, vältalig och smartare än den genomsnittlige gymnasisten.

F d MUF-medlem minsann. Och göteborgsk sociolekt. Det går som hand i handske såklart.
Citera
2020-09-18, 14:37
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappa.Varg
Kan någon förklara varför AFS har valt Omar Filmerssson till boss för AFS Stockholm?
En homosexuell pakistanier från Tor Paulssons Nätverk.

Vart kan man hitta information om detta?
Citera
2020-09-18, 18:20
Medlem
Gruppen ”övriga” ökar från 1,1 till 1,6 i senaste Sifo. Undrar om det inte är AfS vi börjar se nu. Jag tror F! är närmast utraderat vid det här laget.
Citera
2020-09-18, 21:53
Medlem
MakingteaattheBBCs avatar
Vad är det för ras på Christian Peterson?
Citera
2020-09-19, 00:29
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakingteaattheBBC
Vad är det för ras på Christian Peterson?
Göteborgsk övre medelklass. De ser ut sådär. Möjligen med inslag av holländskt och brittiskt sjöfararblod.
Citera
2020-09-19, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Gruppen ”övriga” ökar från 1,1 till 1,6 i senaste Sifo. Undrar om det inte är AfS vi börjar se nu. Jag tror F! är närmast utraderat vid det här laget.

Visst Sifo är bättre än YouGov och Sentio, men 0,5 procentenheter säger inte så jättemycket när det handlar om en enskild mätning. Och FI är väl inte nerlagt? Finns säkert vänster- och miljömuppar som uppger FI ibland i dessa mätningar. Skulle inte förvåna mig.

Men visst kan vara AfS, men varför nu? AfS är väl fortfarande rätt inaktiva?
Senast redigerad av Patch1 2020-09-19 kl. 01:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in