Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-09, 12:34
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorkaOdalman
Det är helt uppenbart att du springer SD:s ärenden genom att bete dig på det här sättet. Jag tycker mest att du är patetisk ärligt talat. Så genomskinligt...

Det är nog någon som tycker som Bieler i den här frågan:
https://pbs.twimg.com/media/DmpI0gtXcAEGS59.jpg

bara titta på alla sodomitflaggor alla dessa concerntrolls som gråter om nazister springer runt med.
Är ju samma idiotiska grej som användaren JustZlatan höll på med. Velade, vände och låtsades rösta AfS, samma trams med det här HejaJimmietrollet.

De kunde stulit massor med röster från Moderaterna och Sossarna, istället försöker de få folk som redan lämnat SD att gå tillbaka till SD genom detta trams, klart slöseri med tid och resurser.
SD är verkligen inte alls strategiska för fem öre.
Säkert Chefsideolog Karlsson som skrivit manus för det här tramset, nivån är så låg att det skulle kunna vara tjockisen som skickat ut något memo till sina lojala libtarder inom SD om att de måste stoppa AfS framfart framför att koncentrera sig på att sno så många röster från M och S som möjligt.
Karlsson från Rottne, something is rottne in the party of Swedendemocrats.
Senast redigerad av S0LD13R777 2018-09-09 kl. 12:36.
Citera
2018-09-09, 12:39
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Twitterrapporter:

Han som presenterar sig som "Arselnalsupporter" är garanterat kommunist. Det är bara dom som bryr sig om utländska fotbollslag nog för att presentera sig så på Twitter. Klart det gör ont i kommunisterna att AfS-valsedlar går åt.
Citera
2018-09-09, 12:40
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Twitterrapporter:

Supporter:
https://twitter.com/CarlAfFinspang/status/1038732806686486528

Fiende:https://twitter.com/JZetterblom/status/1038735041457733632

Låter tungt (dvs. bra).
Stor kommun det där, 110000 innevånare, en av Sveriges största.
Stora invandringsproblem också med ett flertal blatteghetton.
Vårby, Flemingsberg, Skogås är några av de områden som är ökända blatteområden i den kommunen.
Så inte konstigt att AfS får många röster där.
Citera
2018-09-09, 12:42
Medlem
jesusarherres avatar
Jag gillar att AFS för fri tandvårds frågan, det är något som alltid stört mig med detta land att tänderna inte har verkat räknas som den övriga kroppen.
Jag ogillar att AFS vill införa burkaförbud, inte för att jag själv brukar bära burka men för att det känns väldigt orwellianskt att bestämma vilka kläder som är olagliga. Jag misstänker att det är ett maskeringsförbud man vill åt vilket kommer göra det omöjligt att anonymt demonstrera mot saker.

Vad tycker ni, är det värt att inte få maskera sig när man ska laga tänderna gratis??
Citera
2018-09-09, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Idiotisk analys, och idiotiskt agerande. Nuff said.

Nej, Klasse. Det där skulle jag säga var ett rationellt och vuxet beslut.

Eftersom du själv verkar vara involverad i AfS så vet vi därmed att bisarra fantasier om USA/Israel (Stora/Lilla satan helt enligt mullornas propagandaproduktion) är en realitet hos minst en aktiv AfS:are. Du är knappast ensam heller vilket idioten med judenäsa-buset var ett exempel på.

Om AfS mot förmodan kommer till en nivå där partistöd erhålls så kommer medias ignorerande av AfS förbytas i en hetsig "granskning" och det kommer att läcka som ett såll. Vad kommer vi att finna? Uttalanden om hur hemsk Blomph är som inte gör som Hamas vill? Jag håller det för troligt. En väldigt aktiv person i den här tråden är babbebo1 -- en dogmatisk Anti-Drumpf karaktär känd på flashback för just detta. Vad detta kommer att betyda att diverse kontakter med andra europeiska partier får ett slut. En sådan som Salvini kommer inte att acceptera anti-Drumpf bjäbbande. Orban i synner kommer inte att göra det heller.

Min bedömning är att AfS saknar djup. Vad det ofta brukar betyda är att under (den i detta fall ganska polerade) ytan döljer sig till exempel svammel om Israel och annat värdelöst "esoteriskt" nonsens som har noll med Sverige att göra. Sådant kan kommer att komma fram om AfS börjar "granskas" av media efter valet.

Vad tror du själv?
Citera
2018-09-09, 12:43
Ska bli kul att se alla vänsterblivnas tårar när rösterna är räknade och det visar sig att SD & AfS gör kanonval. Hoppas på såna här reaktioner.

Röstade på AfS till riksdagen, resterande SD.
Citera
2018-09-09, 12:45
Medlem
Ni går väl inte på den här jävla lögnaren "Groenman" som påstår att den skulle gått och ändrat rösten från AfS till SD, haha så jävla kass, concerntrolling kallas det, den har garanterat inte lyft på sitt feta arsle och rultat iväg till nån vallokal och "ändrat" utan samma röst ligger naturligtvis kvar oavsett vilken det är.
Citera
2018-09-09, 12:46
Medlem
jesusarherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Nej, Klasse. Det där skulle jag säga var ett rationellt och vuxet beslut.

Eftersom du själv verkar vara involverad i AfS så vet vi därmed att bisarra fantasier om USA/Israel (Stora/Lilla satan helt enligt mullornas propagandaproduktion) är en realitet hos minst en aktiv AfS:are. Du är knappast ensam heller vilket idioten med judenäsa-buset var ett exempel på.

Om AfS mot förmodan kommer till en nivå där partistöd erhålls så kommer medias ignorerande av AfS förbytas i en hetsig "granskning" och det kommer att läcka som ett såll. Vad kommer vi att finna? Uttalanden om hur hemsk Blomph är som inte gör som Hamas vill? Jag håller det för troligt. En väldigt aktiv person i den här tråden är babbebo1 -- en dogmatisk Anti-Drumpf karaktär känd på flashback för just detta. Vad detta kommer att betyda att diverse kontakter med andra europeiska partier får ett slut. En sådan som Salvini kommer inte att acceptera anti-Drumpf bjäbbande. Orban i synner kommer inte att göra det heller.

Min bedömning är att AfS saknar djup. Vad det ofta brukar betyda är att under (den i detta fall ganska polerade) ytan döljer sig till exempel svammel om Israel och annat värdelöst "esoteriskt" nonsens som har noll med Sverige att göra. Sådant kan kommer att komma fram om AfS börjar "granskas" av media efter valet.

Vad tror du själv?

Israel är den största frågan, så har det varit sedan Moses tid.
Känner du inte till Bibeln eller?
Huvudfrågan är dock, vilka är dom riktiga/ursprungliga Israeliterna.
Senast redigerad av jesusarherre 2018-09-09 kl. 12:49.
Citera
2018-09-09, 12:47
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Han som presenterar sig som "Arselnalsupporter" är garanterat kommunist. Det är bara dom som bryr sig om utländska fotbollslag nog för att presentera sig så på Twitter. Klart det gör ont i kommunisterna att AfS-valsedlar går åt.
Hahaha. Kasselstrand retweetade hans tweet och nu tog han bort den.
Citera
2018-09-09, 12:49
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vadgorvinukorvi
Ni går väl inte på den här jävla lögnaren "Groenman" som påstår att den skulle gått och ändrat rösten från AfS till SD, haha så jävla kass, concerntrolling kallas det, den har garanterat inte lyft på sitt feta arsle och rultat iväg till nån vallokal och "ändrat" utan samma röst ligger naturligtvis kvar oavsett vilken det är.

Naturligtvis inte
Men betecknande för denna tråden är att så många svarar de tröttsamma trollen. Gör inte det. Pls.
Citera
2018-09-09, 12:50
Medlem
me-wes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Träffsäker analys. Det förstår väl vem som helst att när Salvini och co. får höra talas om baggebo1 och hans framträdande position i den här tråden så inser Lega att det var ett misstag att låta partiföreträdare besöka valfinalen och lägger allt samarbete på is.

Som någon förutsåg, concerntrollandet och andra former av subversiva postningar slår alla rekord idag. Känns då bra att vara ute på fältet och kontrollera att våra valsedlar finns i stadens vallokaler.
Citera
2018-09-09, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Enligt denna länk räknas de som giltiga ändå. Men det är ju dumt att riskera något, så bättre att ta en ny hel.

Det stod på en skylt i min röstlokal, så det kanske är olika bud på olika ställen. Eftersom min valsedel var vikt tog jag en ny valsedel på plats. Om det inte finns AfS-valsedlar får man ta en blank. Under alla omständigheter skulle jag inte chansa kring en sån här viktig sak. Finns det minsta oklarhet lär heller inte en del rösträknare missa tillfället att klassa AfS-röster som ogiltiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in