Citat:
Ursprungligen postat av
HVU
Fast det är väl inte Sverige som har norpat Afrikas råvaror.
Jag tror dessutom att Afrikanska invandrare kan dra den slutsatsen själva, utan drar sig nog mer till den hand som föder dem.
Hela Mena-regionen måste naturligtvis blir självreglerande - klassisk tillgång och efterfrågan där de bibehåller sin position i sina hemländer och inte förflyttar sig över hela Europa.
Jag gjorde en jämförelse i den kontrast han frågade i.
Han frågade, fråga kenyanerna. Tror inte dessa skulle se på läget på det sätt att den invandring som Sverige har idag kan vara i någon slags rasism-jämförelse med den som var i Kenya! Och det är 100 procent sant!
Sedan använde faktiskt svenskarna också svarta slavar i Sverige!
Sverige måste sluta sälja vapen! Och sluta ta ställning för USA:s kapitalist-politik! Den mängden som kommer från Mellanöstern och Nordafrika är väldigt liten. Och dessutom är det ju så att alla länder i Europa inte alls tagit det ansvar de borde! Det är mycket skamligt!
Citat:
Ursprungligen postat av
HVU
Det måste bli tvärstopp på invandringen NU, sen påbörja återvandring av bidragsprasiterna.
Det finns svenska bidragsparasiter också.
Finns ett par välkända som har spelat teater i rullstol och sedan blivit avslöjade på bar gärning!
Sedan tror jag inte ett dugg på att denna återvandring någonsin kommer att kunna införas! Jag kan uppriktigt säga att ni som förespråkar den är långt därifrån!