Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-07, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Om du är för öppen svenskhet så har du Sionistdemokraterna att rösta på. Varsågod.

Har inte så mycket val, är bara halvsvensk judisk sionist så kan inte gärna rösta på min egen undergång, eller hur?
Citera
2018-09-07, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Sverige åt svenskarna.

Du får alltså dålig smak i munnen av Per Albin Hansson?

Nej, jag får dålig smak av att jag aldrig hört en vanlig människa yttra de orden i samma mening förutom nazzar.
Citera
2018-09-07, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaudevandamme
Nej det ger bra smak. Mint-smak.
Turkiet år turkarna. Afghanistan åt afghanerna. Somalia åt somalierna.

SVERIGE ÅT SVENSKARNA!

Alla som bor i sverige är svenskar. Vissa mer än andra.
Citera
2018-09-07, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ropethink
Om du tycker att svenskarnas äganderätt av Sverige ger dålig smak är du demoraliserad. Det finns inget fel med den frasen eller dess innebörd. Vad som borde ge dig en dålig smak i munnen är att man spottar på våra förfäders slit med dagens politik.

Nej, det som ger mig dåliga vibbar är att jag aldrig någonsin sett eller hört en icke-nazist yttra de orden.

Dagens migrationspolitik är det största sveket mot den arbetande befolkningen någonsin och jag kommer aldrig att förlåta vare sig sossarna eller alliansen för senaste årens jävla cirkus.
Citera
2018-09-07, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chicki
Så om en grupp blonda män står i grupp på ett torgmöte och lyssnar på ett parti som inte kallar dessa i 18-30års åldern som är uppvuxna med att bli kallade rasister utav alla, media, politiker, invandrare, hjärntvättade svenska hens. för att man inte vill begå folkmord i sitt egna land så ger det dig nazi vibbar? Inte så att du är rasist själv, eller är du en sånadär god människa?

Som sagt, han stod inte och pratade som en politiker. Det var en skanderande underton med korta slogans och en extas som var helt jävla omotiverad. Jag hade väntat mig en saklig och positiv stämning där AFS fick föra fram sitt budskap, inte ett jävla väckelsemöte med män som brölade som svar i pauserna mellan meningarna.
Citera
2018-09-07, 20:42
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bevakasha
Har inte så mycket val, är bara halvsvensk judisk sionist så kan inte gärna rösta på min egen undergång, eller hur?

Näe, du får helt enkelt lägga din röst på SD så att du kan fortsätta smida anti-europeiska planer och räkna guld ifred.
Senast redigerad av Steinarr 2018-09-07 kl. 20:44.
Citera
2018-09-07, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Näe, du får helt enkelt lägga din röst på SD så att du kan fortsätta smida planer och räkna guld ifred.

Mm, räknar mitt judeguld som jag har i en liten tygpåse runt halsen där jag förvarar mina shekels. Vet inte om jag kan smida några planer för framtiden om antisemitismen breder ut sig mer tack vare invandringen från mellanöstern som driver judarna från malmö. Tack sosserier och moderaterna, tack så mycket för den dolkstöten i ryggen.
Citera
2018-09-07, 20:48
Bannlyst
Citat:
Alla som bor i sverige är svenskar. Vissa mer än andra.
Det finns etniska svenskar. Kulturella Svenskar. Också finns det svenska medborgare, som egentligen kan va vafan som helst. Typ en somalier som inte kan ett ord svenska, inte förstår svensk kultur, inte förstår svenska lagar, inte förstår svenska värderingar, inte kan något om Sverige, som tillhör en helt annan stam-hederskultur, bor i en hydda och jagar närmsta bondes grisar med spjut.
Senast redigerad av jeanclaudevandamme 2018-09-07 kl. 20:52.
Citera
2018-09-07, 20:49
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Nej, jag får dålig smak av att jag aldrig hört en vanlig människa yttra de orden i samma mening förutom nazzar.

Du kanske inte umgås med så många vanliga svenskar?

Byt politisk tandkräm, så kanske det smakar bättre i munnen på dig att Sverige är svenskarnas land, Japan är japanernas land och Somalia är somaliernas land.
Citera
2018-09-07, 20:50
Medlem
FarbrorAgges avatar
Farbrorn är tillbaka!!

Nu har jag hängt med killarna i några timmar efter mötet i Kungsan. Vad vill ni veta? Fråga på!
Citera
2018-09-07, 20:51
Medlem
halvarvinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Nu tittar jag på Adam Bergs tal från början och det är ju rena rama Adolf Hitler så fort han sätter igång.

Personligen så tyckte jag att Adams tal var det absolut sämsta. Hög energi är inte samma som att skrika högst. Vad höll tokfan på med egentligen?
Hade han bara skruvat ner det till en något lugnare nivå hade det varit mycket bättre.

I övrigt var stämningen jäkligt bra idag. Riktigt bra engagemang från publiken också.
Toppbetyg: 5/7
Citera
2018-09-07, 20:53
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:

Om du hör med återvandringsverket så är jag övertygad om att dom mer än gärna chartrar ett plan till Tel Aviv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in