Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-06, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wetterberg
Med tanke på hur liten stad Köping är blev jag chockerad över dagens torgmöte! Vad fan händer? Ser alla svenska småstäder ut så?! SAD - som Donald Trump hade sagt!

Det var Nyköping och inte Köping. Men ja, alla svenska småstäder ser ut så.
Citera
2018-09-06, 19:30
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -93
nej de hade de blivit om de sagt att alla invandrare ska ut.

Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
Ok, vilken etnicitet är det då som du påstår ska rensas ut?

Min poäng var att med dessa kriterier kommer folk att sorteras efter etnicitet, vilket är vad etnisk rensning går ut på.

Fråga dig själv: Hur många norrmän tror du att AfS inte tycker passar in i det svenska samhället? Hur många somalier?
Citera
2018-09-06, 19:30
Medlem
maxatdunders avatar
Sanningen är ju att 12-15 är den tid de flesta är på jobbet. Så att förvänta sig en större uppslutning ser mörkt ut. Vänstersidan kommer dock lokalisera sig vackert, som på räls kommer folk glidandes att joina tåget.
Citera
2018-09-06, 19:31
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Min poäng var att med dessa kriterier kommer folk att sorteras efter etnicitet, vilket är vad etnisk rensning går ut på.

Fråga dig själv: Hur många norrmän tror du att AfS inte tycker passar in i det svenska samhället? Hur många somalier?

Har norrmän fått felaktiga PUT?

Med ditt resonemang kör Sverige etnisk resning idag. Tycker du det? Man utvisar säkert tusentals varje år.
Citera
2018-09-06, 19:32
Medlem
StatligaTeleverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wetterberg
Med tanke på hur liten stad Köping är blev jag chockerad över dagens torgmöte! Vad fan händer? Ser alla svenska småstäder ut så?! SAD - som Donald Trump hade sagt!
Nu var torgmötet idag i Nyköping, inte Köping. Men annars stämmer det.
Mer eller mindre. Det ser ungefär likadant ut i Köping, Lysekil, Uddevalla, Hällefors, Filipstad, Kristinehamn etc. Köping var en sömnig småstad för inte så längesedan. Har varit där mycket då jag haft släkt där. En trevlig stad på många vis. Men var där i höstas eller vintras och det var hemskt att se. Fullt av invandrare överallt. Gick och fikade på ett café och var den enda svenska gästen där.
Var i Hällefors för någon månad sedan för första gången på många år, samma sak där. Det kändes som Bergsjön i Göteborg på 90-talet.
Det är just därför som återvandring behövs, helst nu!
Citera
2018-09-06, 19:33
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Sanningen är ju att 12-15 är den tid de flesta är på jobbet. Så att förvänta sig en större uppslutning ser mörkt ut. Vänstersidan kommer dock lokalisera sig vackert, som på räls kommer folk glidandes att joina tåget.
Ja skillnaden är att de flesta nationalister behöver ta ut flex/komp eller semester för att delta i aktiviteter mitt på dagen.
Vänstern jobbar väl aldrig så inga problem där.
Citera
2018-09-06, 19:33
Medlem
Citat:
Nu är det inte bara invandrare som begått brott som AfS vill utvisa. Dessa finns inte ens med i deras tårtdiagram över de 504.000 människor som de vill utvisa.

Den största gruppen (275.000) är "asyl- och anhöriginvandrare med uppehållstillstånd".
Intressant att ni fortfarande lägger er hela vakna tid på att misskreditera Alternativ för Sverige
Jag är dock övertygad om att när nationalism styr Sverige så kommer man naturligtvis föra en diskussion om hur man ska ta itu med alla Sverige hatande liberaler och vänsterpartister.
Återvandringen är bara en början på att göra Sverige svenskt igen
Senast redigerad av HVU 2018-09-06 kl. 19:38.
Citera
2018-09-06, 19:35
Medlem
StatligaTeleverkets avatar
Citat:

Om en Norrman begår brott i Sverige så ska han ut. Om en Norrman är i Sverige och lever på bidrag så ska han ut.
Citera
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder

Alla kan sjukanmäla sig/ta ledigt.
Eller ja, nästan alla. Vissa kanske faktiskt inte har råd att missa en enda dag.

Ser inte jobb/skola som en ursäkt för att inte dyka upp imorgon om jag ska vara ärlig. Inte när morgondagens event blev så mycket mer iom komtraktbrottet från Stockholm Stad.

Det är dags att kraftsamla, inga ursäkter, full attack framåt!
Citera
Medlem
Citat:

Skillnaden är att norrmännen generellt inte kaosar och har en intelligens nivå på 80.
Begår en norrman brott i Sverige, så kommer naturligtvis även den personen skickas hem
Citera
2018-09-06, 19:36
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
Saknas skyddskäl så finns det strängt taget ingen anledning för utlänningarna att befinna sig i Sverige.

Du talade dock om brottslingar. Det stora flertalet av de människor som AfS vill utvisa har inte gjort sig skyldiga till något brott.
Citera
2018-09-06, 19:37
Medlem
Vryzass avatar
Citat:

Norrmän är vita och somalier ska ut. Förstår inte hur detta är så svårt att förstå?

Somalier, likt araber och andra afrikaner, tillför inte Sverige något. De går på bidrag och är rent allmänt helt värdelösa schimpanser. Alltså ska de skickas hem, oavsett om de begått brott eller inte. De hör inte hemma här och har ingen naturlig rätt att befinna sig här.

De kom till Sverige för mindre än 20 år sen. Ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in