Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-07, 16:51
Medlem
ExtremParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConservativeAlpha
KvP(Kristna Värdepartiet) låter som något för dig.
De tar inte i invandringsfrågan och är dessutom pro-invandring så länge den inte är muslimsk. Sionister är de också. Nej fy!
Citera
2018-03-07, 17:08
Medlem
Ganonitos avatar
Härligt. Det var verkligen på tiden. Har tidigare stått mellan valet och kvalet om jag skulle rösta på SD eller NMR. Nu vet jag definitivt var min röst landar.

Mähät Åkesson har naturligtvis redan gått ut och klassat dem som "extremister".

http://www.friatider.se/kesson-alternativ-f-r-sverige-r-extremister
Citera
2018-03-07, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Varför raderas Wikipedia-sidan om AfS hela tiden?
Här är relevanskriterierna för politiska partier: https://sv.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Att_skriva_om_politik#Relevanta_%C3%A4mn en
Citera
2018-03-07, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Är det ingen som ser ett problem i att AFS vill gå ur EU? Som väl för övrigt även SD vill. Jag vet några som skulle applådera det i alla fall: USA (Trump) och Ryssland (Putin). Deras våta dröm är ett splittrat Europa, som de kan söndra och härska över och suga ut det "göttaste" ur.
Det är EU som vill avskaffa Europa helt genom folkutbytet av europeiska ursprungsbefolkningarna till araber och afrikaner. Du pratar om risken för ett splittrat Europa, hur ska massinflödet av araber och afrikaner som EU lobbar för stärka Europa?
Citera
2018-03-07, 17:24
Medlem
joddla35s avatar
Förstår inte hur ni tänker, att splittra SD just nu vore självmord för Sverige. Vi har inte råd med flera små partier med invandrings kritiska åsikter, kommer inte komma någon vart.

Det enda rätta är att rösta SD och börja en förändring i relativt små steg. All % som tas från SD är en nackdel för Sverige

Detta parti kommer aldrig komma upp i SDs opinionssiffror utan bara nöta ut väljarskalan och låta en sosse regering styra Sverige i säkert 8 år till
Citera
2018-03-07, 17:28
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Två av tre SD-väljare vill se nytt invandrings-kritiskt parti i riksdagen
http://www.friatider.se/tv-av-tre-sd-v-ljare-vill-se-nytt-invandrings-kritiskt-parti-i-riksdagen

Fria tiders rubrik i dag en undersökning gjord av Sentio rescearch. Det är ganska sensationellt faktisk trodde inte att medvetenhet var så stor bland väljarna om att det finns alternativ, men media har ju lanserat Kasselstrand senaste tiden. Snart inser de sitt misstag det kan vara en förändring av svenskarna att vi blir lika snabba som folk i andra länder att anamma nya partier och ta dem ill parlamentet. För AFD gick det snabbt, kan det gå lika snabbt för AFS?
Citera
2018-03-07, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Jag tror det blir svårt. Och jag tror det är kontraproduktivt. Det finns ju massor med invandrare som är bra folk, som bidrar till samhället, det måste du erkänna. Personligen känner jag i Sverige iranier som är läkare, kineser som forskar i medicin, indier som är ekonomidirektör, korean som driver ett framgångsrikt företag, listan kan göras längre. Ska alla dessa utvisas bara för att de har "fel" bakgrund? Det är ju för fan hål i huvudet!

Det som ska avgöra är om man har drivkraften att anpassa sig till landet och kan bidra. Om inte, dvs. om man motarbetar Sverige, inte anpassar sig till våra grundläggande värderingar, lever på bidrag, begår brott, då ska man ut. Det håller jag med om. Men någon jävla generell rasbaserad utvisning ställer jag inte upp på!

Fast vem bestämmer det? Ska vi ha en särskild domstol som ska avgöra det? När, efter 1,5 eller 10 år?

De flesta förstår att det är omöjligt med en svensk etnostat, men att begränsa främlingar så mycket som möjligt är absolut möjligt. Tror man på mångkultur har man inget huvud.
Citera
2018-03-07, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta.Pantern
Fast vem bestämmer det? Ska vi ha en särskild domstol som ska avgöra det? När, efter 1,5 eller 10 år?

De flesta förstår att det är omöjligt med en svensk etnostat, men att begränsa främlingar så mycket som möjligt är absolut möjligt. Tror man på mångkultur har man inget huvud.
Fast vem bestämmer det?
Citera
2018-03-07, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guitarsmoke
http://www.svt.se/nyheter/inrikes/uteslutna-sdu-politiker-startar-nytt-parti

Inte en dag för sent. Ska bli intressant att se vilken nationalistisk profil partiet väljer och hur hårt ut man kommer gå i debatterna.

Jag gillar Gustav Kasselstrand men är övertygad att det efterblivna svenska folket inte kommer att ta till sig AfS politik utan kommer som vanligt att kalla det rasistiskt i vanlig ordning !
Citera
2018-03-07, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Oj han har en examen från Handels. Han måste vara ett geni! Även på 30-talet fanns det många läkare, ingenjörer, jurister osv som var nazister.

Och de tog över ett svårt sargat och ekonomisk svagt Tyskland och fick det att blomstra på mindre än 8 år. Dags att lära sig av historien?

Med tanke på hur pass lågutbildade svetsregeringens kandidater är är ju AfS meriter som att vinna jackpott på Lotto.
Citera
2018-03-07, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joddla35
Förstår inte hur ni tänker, att splittra SD just nu vore självmord för Sverige. Vi har inte råd med flera små partier med invandrings kritiska åsikter, kommer inte komma någon vart.

Det enda rätta är att rösta SD och börja en förändring i relativt små steg. All % som tas från SD är en nackdel för Sverige

Detta parti kommer aldrig komma upp i SDs opinionssiffror utan bara nöta ut väljarskalan och låta en sosse regering styra Sverige i säkert 8 år till

SD kommer inte få något vidare inflytande hursom. Dessutom har de övergivit frågan om Sverige. Partiet är passé om de inte blir mer radikala, vilket enbart kan ske om AfS snor väljare och får dem att tänka om.

Sossarna är i princip mer SD än SD själva just nu.
Citera
2018-03-07, 18:23
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joddla35

Hur tänker man om man tror att SD är Sveriges räddning? Förmodligen inte alls
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in